eliizar Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Okej, men nu var det Trosor vi pratade om.. Tänk att det jämt måste vara nån "lustigkurre" som ska komma med en tråkig kommentar som typ alla stör sig på.. Kalla mig Charlie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 String och Hotpants Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 (redigerad) String eller hotpants... Inga äckliga hipsters eller boxers! Så stört sagt! Du bara odlar ju mindervärdeskomplex hos tjejer när du säger att deras underkläder är äckliga och att de ska välja de SEXIGA alternativen för att passa in. Du har verkligen vrickade åsikter och livssyn när det gäller det mesta och här kommer ännu ett talande exempel. Fy. Redigerad 22 juni, 2006 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Vote: String. Men vad är hipsters för nåt har aldrig hört eller sett nått sånt innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 (redigerad) Hipsters: Eller är det fel? Redigerad 22 juni, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 (redigerad) Vad är hipster? Bild-googladé, men det kom inte upp några bra träffar. Edit: Jaaoopp Redigerad 22 juni, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Hotpants Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Vart har vi Tangan då? (Ni vet) Nä, skämt osido. Tanga måste ändå vara det fulade och antar dom mest obehagliga trosor att ha på sig. Bar ett tunnt streck, inget kvar till fantasin för fan. Ne, tacka vet jag spets Hipsters! Grymt sexiga och snygga. http://www.nelly.se/_gfx/produkt/jlolingerie/21266_f_stor.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Men vad är det för skillnad på hotpants och hipster då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 http://www.nelly.se/ Kolla själv. Hotpants är mer som ett V nertill. http://www.oneposter.com/UserData/Poster/Poster_17124.jpg Hipsters hörs på namnet. Hip(höft) och går längre ner på höfterna. Lite som boxer, men väldigt högt upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Hotpants Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Vote: Hotpants. String bleh, måste vara obehagligt när de skär in i röva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Vad många som gillar hotpants då. Ser inte det sexiga i dem. Vote: String. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Jag ser inte mkt sexigt i string, känns väldigt 90tal, fjortis och white trash. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Jag ser inte mkt sexigt i string, känns väldigt 90tal, fjortis och white trash. Mycket möjligt. Men jag kan inte sluta titta på dem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Mycket möjligt. Men jag kan inte sluta titta på dem... Vem kan inte sluta kolla på en fin rumpa vad den än har på sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 (redigerad) Vem kan inte sluta kolla på en fin rumpa vad den än har på sig Amen to that! menhelsthotpants:P Redigerad 22 juni, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Varma byxor är hett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Jag ser inte mkt sexigt i string, känns väldigt 90tal, fjortis och white trash. So fucking w0rd. String är en fjortis ikon. Man märker det när man kommer upp i åldrarna, och hotpans/hipsters som bara visar underdelen av rumpan är grymt mycket snyggare än ett par string. Blir mer sexigt, medans string är mer åt porr hållet då det visar för mycket i min mening. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 (redigerad) Hipsters är mycket snyggare än hotpants i så fall. http://www.nelly.se/_gfx/produkt/playboy/21190_f_stor.jpg http://www.nelly.se/_gfx/produkt/calvinklein/20044_f_stor.jpg Edit. Eller är det där verkligen hotpants? Nelly- sidan var konstig. Redigerad 22 juni, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts