Jump to content

Klagomuren

darkjak
 Share

Recommended Posts

Mycket klagande på Norge från min sida i alla möjliga trådar(kulturkrock... lol), och här kommer en till:

jag vill klaga på att jordnötsringar inte finns i norska butiker, förstår inte hur det kan vara möjligt. Hur tänkte Norge när de valde att inte ha världens godaste snacks?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill klaga på två saker nu.

1: Satt på bussen var mycket folk i bussen sen när ett antal gick av så stog folk kvar så jag kom knappt av bussen fast det fanns runt 4-6 sittplatser lediga och fanns utrymme att stå.

2: 4-5 utlänningar försökte skapa en konflikt med mig just bara för jag skulle fram och ställa mig med mitt ex så vägrade dem flytta på sig så råkade jag kliva på deras fot. Så vart han skit sur och försökte tjafsa med mig och jag vad om ursäkt och vad får man för svar tillbaks jo vad säger du! så försökte de stoppa mig. Och jag kunde inte gå tillbaks pga att folk gick bakom mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Drick vatten.

Kan inte. Eftersom jag bor ute i skogen, så har mina föräldrar en brunn. Och eftersom det har regnat mycket, så har brunnen fått i sig smuts från marken, och därför kan man få diarré och grejor när man dricker vattnet. :c

Redigerad av Mordos
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kanske världens minsta störande skit som finns, men jag stör mig så grymt mycket på det!

Ni vet när ni är inne på facebook, så får ni upp tips om folk ni kan känna till höger? Just det vill jag klaga på!

"david d. davidsson 20 gemensamma vänner" JAMEN Bara för att dom känner honom behöver inte betyda att JAG känner fanskapet.. BLAAAAH

Länk till kommentar
Dela på andra sidor