Adriian Skrivet 28 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2010 Kent. Jag vill inte ha nån jävla bögtechno! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 28 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2010 DÅLIGA berättare i dokumentärer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 30 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2010 Mycket klagande på Norge från min sida i alla möjliga trådar(kulturkrock... lol), och här kommer en till: jag vill klaga på att jordnötsringar inte finns i norska butiker, förstår inte hur det kan vara möjligt. Hur tänkte Norge när de valde att inte ha världens godaste snacks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 30 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2010 Myggor, fyfan blev ihjäl biten nyss. Kul att man ska till Skellefteå om 2 veckor också. Mygg City. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 30 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2010 Myggor, fyfan blev ihjäl biten nyss. Kul att man ska till Skellefteå om 2 veckor också. Mygg City. Shit, vad ska du göra där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 30 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2010 Shit, vad ska du göra där? Farmor, farfar, faster, farbror och kusiner mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 1 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2010 Myggor, fyfan blev ihjäl biten nyss. Kul att man ska till Skellefteå om 2 veckor också. Mygg City. Mer mygg i söder än i norr tbh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 1 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2010 Mer mygg i söder än i norr tbh Har sett mer mygg där än i Stockholm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2010 Vill klaga på två saker nu. 1: Satt på bussen var mycket folk i bussen sen när ett antal gick av så stog folk kvar så jag kom knappt av bussen fast det fanns runt 4-6 sittplatser lediga och fanns utrymme att stå. 2: 4-5 utlänningar försökte skapa en konflikt med mig just bara för jag skulle fram och ställa mig med mitt ex så vägrade dem flytta på sig så råkade jag kliva på deras fot. Så vart han skit sur och försökte tjafsa med mig och jag vad om ursäkt och vad får man för svar tillbaks jo vad säger du! så försökte de stoppa mig. Och jag kunde inte gå tillbaks pga att folk gick bakom mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 2 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2010 Vill klaga på all reklam som finns överallt. Youtube, gametrailers, justin TV. Snart måste man väl se en 20 sekunders reklam innan man ska skita också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2010 Vill klaga på all reklam som finns överallt. Youtube, gametrailers, justin TV. Snart måste man väl se en 20 sekunders reklam innan man ska skita också. Får inga reklam-klipp på youtube, gissar att det är Adblock's förtjänst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 2 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2010 Får inga reklam-klipp på youtube, gissar att det är Adblock's förtjänst Det kommer ju inte hela klipp på youtube. däremot kommer det ju allt som oftast upp en liten ruta i nederkant med reklam för något random. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 2 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2010 (redigerad) Skärmen ser större ut när jag har linser. Torr i ögonen när jag sitter vid datorn med linser. Redigerad 2 juli, 2010 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 2 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2010 RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA /cut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 2 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2010 Jag vill klaga på min extrema huvudvärk som inte ger sig. Jävla detox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 2 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2010 Jag vill klaga på min extrema huvudvärk som inte ger sig. Jävla detox. Drick vatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2010 Vaknade nyss och har skitont i båda armarna, wtf? Känns som växtvärk gånger 10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 4 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2010 (redigerad) Drick vatten. Kan inte. Eftersom jag bor ute i skogen, så har mina föräldrar en brunn. Och eftersom det har regnat mycket, så har brunnen fått i sig smuts från marken, och därför kan man få diarré och grejor när man dricker vattnet. :c Redigerad 4 juli, 2010 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 4 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2010 Jag vill klaga på att min satans förbannade lägenhet blir så jävla kvav när solen ligger på! Sitter och svettas ihjäl! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 4 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2010 Kanske världens minsta störande skit som finns, men jag stör mig så grymt mycket på det! Ni vet när ni är inne på facebook, så får ni upp tips om folk ni kan känna till höger? Just det vill jag klaga på! "david d. davidsson 20 gemensamma vänner" JAMEN Bara för att dom känner honom behöver inte betyda att JAG känner fanskapet.. BLAAAAH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts