Gof Skrivet 14 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2010 Jävla pissvädret utanför. Helvete vad sur man blir. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 14 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2010 Jag vill klaga på detta: BVVZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ ZZZZZZZZZZZ dvs. Vuvuzelas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 14 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2010 Jag vill klaga på detta: BVVZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ ZZZZZZZZZZZ dvs. Vuvuzelas Jaaah! Klag på bajstrumpeterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2010 Äsch, hade ni sett för-Vm så hade ni varit både förberedda och vana. Själv lägger jag inte ens märke till ljudet längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 14 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2010 I hate everything. Är väldigt trött, fick inte sommarjobbet, resultatet på Amazonen kommer förmodligen bli helt åt helvete, Jag har inte tillräckligt med kunskap för att renovera förgasaren till Volvon själv. GAH. Well, I hate my job And I hate my life And If it weren't for my two kids I'd hate my ex-wife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 15 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2010 Äter man inte köttbullar i Norge eller vad är det frågan om??? Jag har letat som ett as och hittar bara små paket med 150kr/kg-köttbullar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2010 Äter man inte köttbullar i Norge eller vad är det frågan om??? Jag har letat som ett as och hittar bara små paket med 150kr/kg-köttbullar. Var en man och göra dina egna köttbullar! Köpeköttbullar är överlag kassa ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2010 Äter man inte köttbullar i Norge eller vad är det frågan om??? Jag har letat som ett as och hittar bara små paket med 150kr/kg-köttbullar. Dra till IKEA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 23 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2010 (redigerad) Var en man och göra dina egna köttbullar! Köpeköttbullar är överlag kassa ändå... Hmm, vet inte riktigt. Jag har fullt upp med att titta på Spartacus(sjukt manligt) och spela Red Dead Redemption när jag är ledig. Dra till IKEA Men säljer de frysta köttbullar där? Eller alltså, köttbullar som inte är varma med ketchup på. Redigerad 23 juni, 2010 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 24 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2010 Jag hatar människor och diverse s.k. vänner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 24 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2010 Hmm, vet inte riktigt. Jag har fullt upp med att titta på Spartacus(sjukt manligt) och spela Red Dead Redemption när jag är ledig. Men säljer de frysta köttbullar där? Eller alltså, köttbullar som inte är varma med ketchup på. Om det inte är allt för långt dit är det väl bara och fråga? De har väl ett lager med köttbullar som du, på något sätt, kanske får köpa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 24 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2010 Inga vettiga midsommarplaner detta året heller, score. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2010 (redigerad) Ica's nya reklam, 2-3 sekunder in så... BRSSSSHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH HHHHHHHHHHCCCCCCCCCCCCCHHHHHHHHHHH varit så i nån dag nu, fixxa reklamen ffs? Redigerad 24 juni, 2010 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2010 Att vakna halv ett när jag vet att jag vaknade fyra timmar tidigare och kände mig pigg. FML! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2010 Att veta att min mobil som kostade 4500kr inte har ett fungerande alarm. Andra dagen i rad som jag vaknat halv två av mig själv fast jag ställt alarm på tio. FML. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 27 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2010 Att veta att min mobil som kostade 4500kr inte har ett fungerande alarm. Andra dagen i rad som jag vaknat halv två av mig själv fast jag ställt alarm på tio. FML. Är det en HTC måste du ladda ner Wake Up! Från free market. För att stänga av alarmet måste man skriva in 6 siffror som står på skärmen. Nyvaken och med små touchknappar är det ett riktigt projekt som garanterat får en att vakna till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2010 Jag vill klaga på min stora, mjuka säng som jag får ont i ryggen av... Den ÄR av jättemjuk kvalité, det vet jag, men att sova 5/7 nätter i veckan i lumpens stenhårda säng har verkligen fått mig att inse att hårda sängar är att föredra... Fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 28 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2010 Olycklig kärlek. Har man inte känt det så vet man inte vad smärta är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 28 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2010 Fluglarver i kattmaten. Det äckligaste jag ett på länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 28 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2010 Jag vill klaga på min stora, mjuka säng som jag får ont i ryggen av... Den ÄR av jättemjuk kvalité, det vet jag, men att sova 5/7 nätter i veckan i lumpens stenhårda säng har verkligen fått mig att inse att hårda sängar är att föredra... Fan. Instämmer till fullo. Ett nyköp av säng känns inte avlägset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts