Jump to content

Klagomuren

darkjak
 Share

Recommended Posts

I hate everything.

Är väldigt trött, fick inte sommarjobbet, resultatet på Amazonen kommer förmodligen bli helt åt helvete, Jag har inte tillräckligt med kunskap för att renovera förgasaren till Volvon själv. GAH.

Well, I hate my job

And I hate my life

And If it weren't for my two kids

I'd hate my ex-wife

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var en man och göra dina egna köttbullar! Köpeköttbullar är överlag kassa ändå...

Hmm, vet inte riktigt. Jag har fullt upp med att titta på Spartacus(sjukt manligt) och spela Red Dead Redemption när jag är ledig.

Dra till IKEA :mellow:

Men säljer de frysta köttbullar där?

Eller alltså, köttbullar som inte är varma med ketchup på.

Redigerad av L_Voll
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, vet inte riktigt. Jag har fullt upp med att titta på Spartacus(sjukt manligt) och spela Red Dead Redemption när jag är ledig.

Men säljer de frysta köttbullar där?

Eller alltså, köttbullar som inte är varma med ketchup på.

Om det inte är allt för långt dit är det väl bara och fråga? De har väl ett lager med köttbullar som du, på något sätt, kanske får köpa!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att veta att min mobil som kostade 4500kr inte har ett fungerande alarm. Andra dagen i rad som jag vaknat halv två av mig själv fast jag ställt alarm på tio. FML.

Är det en HTC måste du ladda ner Wake Up! Från free market.

För att stänga av alarmet måste man skriva in 6 siffror som står på skärmen. Nyvaken och med små touchknappar är det ett riktigt projekt som garanterat får en att vakna till.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill klaga på min stora, mjuka säng som jag får ont i ryggen av... :)

Den ÄR av jättemjuk kvalité, det vet jag, men att sova 5/7 nätter i veckan i lumpens stenhårda säng har verkligen fått mig att inse att hårda sängar är att föredra... Fan.

Instämmer till fullo. Ett nyköp av säng känns inte avlägset. :blink:
Länk till kommentar
Dela på andra sidor