Troxie Skrivet 29 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2010 Vill klaga på dessa afa. Jag och en kompis gick på en demonstration en snabbis som nazisterna hade vi var där kanske ett par minuter och vi hade inget med det och göra. Senare mot 6 tiden typ så skulle jag och en kompis ner till centralen för att jag skulle köpa cigg åt mig. Så på vägen dit så kom två fram springandes mot oss och frågade om vi var på demonstrationen vi sa aa sen gick vi vidare. Sen började de följa efter oss sen när vi var på centralen så skulle vi till och gå över vägen så kom dessa och dem var 3 pers mot mig och min kompis. Så började de tjafsa mot oss visst min kompis hade Sverige tröja och det är enda han hade på sig. Nej fyfan får man inte gå med en Sverige tröja eller ha rakad skalle med vanliga kläder på utan att dem ska till och hugga mot oss. Du erkände alltså att du varit på demonstrationen i sällskap med din polare som hade en Sverigetröja på sig och var rakad? Inte så väldigt otippat att det gick som det gick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 29 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2010 Du erkände alltså att du varit på demonstrationen i sällskap med din polare som hade en Sverigetröja på sig och var rakad? Inte så väldigt otippat att det gick som det gick. Vi sa bara till dem att vi hade inge med det hela att gö utan vi stog en bit ifrån på afas sida där de stog. Men man ska ändå kunna gå vart man vill utan dem ska börja käfta. Vi hade varken gjort nåt mot nazisterna eller afa. Fast min kompis fick ta det mesta skiten från afa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2010 Min egen lathet, jag har tenta på onsdag ffs. fuck u giz =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 30 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2010 Varför ens ha en sverigetröja? Inte särskilt snyggt. Har inte riktigt med saken att göra. Och AFA är arslen, våld föder bara våld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2010 Vi sa bara till dem att vi hade inge med det hela att gö utan vi stog en bit ifrån på afas sida där de stog. Men man ska ändå kunna gå vart man vill utan dem ska börja käfta. Vi hade varken gjort nåt mot nazisterna eller afa. Fast min kompis fick ta det mesta skiten från afa. Göra och stod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 30 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2010 Göra och stod. /care Jag vill klaga på att lärarna tycker att det är en bra att kasta skolarbeten på oss så här den sista månaden i 9:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 30 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2010 /care Jag vill klaga på att lärarna tycker att det är en bra att kasta skolarbeten på oss så här den sista månaden i 9:an. Din svensklärare gör nog rätt i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 31 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2010 Din svensklärare gör nog rätt i det. Det var inte han som blev rättad ifall du syftade på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 31 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2010 Det var inte han som blev rättad ifall du syftade på det. Du såg väl hur han stava. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 31 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2010 Du såg väl hur han stava. Han stavade väl inte fel, och han har inte editerat heller...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 31 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2010 Han stavade väl inte fel, och han har inte editerat heller...? Nä, men han glömde nog ett ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 31 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2010 Nä, men han glömde nog ett ord. Haha, nu ser jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 31 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2010 Hahaha, det ser rätt roligt ut! Jag får skylla på att jag var utbränd och jobbat med skolarbete hela dagen. Förövrigt så vill jag klaga på att jag fick ont i hjärtat av Monster.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2010 Vill klaga på dessa afa. Jag och en kompis gick på en demonstration en snabbis som nazisterna hade vi var där kanske ett par minuter och vi hade inget med det och göra. Senare mot 6 tiden typ så skulle jag och en kompis ner till centralen för att jag skulle köpa cigg åt mig. Så på vägen dit så kom två fram springandes mot oss och frågade om vi var på demonstrationen vi sa aa sen gick vi vidare. Sen började de följa efter oss sen när vi var på centralen så skulle vi till och gå över vägen så kom dessa och dem var 3 pers mot mig och min kompis. Så började de tjafsa mot oss visst min kompis hade Sverige tröja och det är enda han hade på sig. Nej fyfan får man inte gå med en Sverige tröja eller ha rakad skalle med vanliga kläder på utan att dem ska till och hugga mot oss. lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2010 lol /careface Göra och stod. /careface Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 4 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2010 Jag vill klaga på Unibet! Jag satsade en hel krona på ett live-spel där det enligt den grafik jag fick hem stod 0-1 till det lag jag tyckte lät sämre. När jag senare kollade resultatet för att se om jag vunnit 2,64kr så var slutresultatet 1-0... Hur fan gick det här till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 4 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2010 Jag vill klaga på jämtlandstjejer. Jag såg säkert 30 - 35 tjejer som var mer eller mindre exakt lika klädda när jag var i Östersund för ett par dagar sedan. Mörk jacka, lång ljusare/randig tröja och jeans/shorts och leggings. Visst, det såg bra ut för ett tag sedan. Det är inte snyggt längre, speciellt inte när alla ser likadana ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2010 (redigerad) Vill klaga på marknaden här i byn. ~40-60 stånd, problemet är att det är 4-10st olika som körs om och om igen, alla säljer samma saker laame Redigerad 5 juni, 2010 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 5 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2010 Jag vill fan hylla alla fina tjejer som kommer med solskenet. Kortkorta, tajta jeans-shorts samt röd- och vitrandiga toppar på ursmäckra brudar förgyller vardagen nu när solen kikar fram. Iomed detta har jag faktiskt lite klagomål. För det första, vartfan bor du som får se en sådan vacker syn? För det andra, VARFÖR ÄR DET INGA TJEJER SOM FAKTISKT SER BRA UT HÄROMKRING? Jag menar shit, årets sommarmode här suger lika hårt som när...... Nej jag ska inte gå in på det! Här är det leggings, för korta tröjor så att röven putar ut och ser allmänt fel ut. Eller så är det motsatsen, för långa tröjor och kort korta shorts så det ser ut som hon går runt utan byxor. Gosh, och sminket ser bara förjävligt ut! Det finns iallafall några som ser hyffsade ut häromkring, men det är fan inte många T_T Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2010 (redigerad) Det satt en bålgeting på min vägg av imponerande storlek, skulle ta bild på den men eftersom jag inte hade nått att jämföra med så såg den liten ut. Sprang och hämtade en tändsticksask men när jag kom tillbaka så var getingen borta. Var är den? Mitt fönster är knappt öppet så där hittade den nog inte ut.. Hoppas den inte gömmer sig nånstans för att sen skrämma livet ut mig (rant @ insekter som tar sig in i mitt rum) Redigerad 6 juni, 2010 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts