Jump to content

Klagomuren

darkjak
 Share

Recommended Posts

Jag har sovmorgon till 10.30 idag vilket inte är vad jag vill klaga på.. men klockan 8 kom någon jävel och började köra sin jävla motorgräsklippare (en sådan som man kör med ratt och allt, vad kallas det?) som låter sjukt mycket. Jag gick upp för att det var totalt omöjligt att fortsätta sova, och går till andra sidan lägenheten där det inte låter lika mycket. DÅ ÄR HORAN KLAR MED DEN SIDAN OCH KOMMER RUNT TILL MIN SIDA!?!?!? Jag var tvungen att spöa vår betongvägg några gånger. Jag var uppe sent igår och förväntade mig att få sova på min sovmorgon, nu är det kört iallafall.

JÄVLA SKIT

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har sovmorgon till 10.30 idag vilket inte är vad jag vill klaga på.. men klockan 8 kom någon jävel och började köra sin jävla motorgräsklippare (en sådan som man kör med ratt och allt, vad kallas det?) som låter sjukt mycket. Jag gick upp för att det var totalt omöjligt att fortsätta sova, och går till andra sidan lägenheten där det inte låter lika mycket. DÅ ÄR HORAN KLAR MED DEN SIDAN OCH KOMMER RUNT TILL MIN SIDA!?!?!? Jag var tvungen att spöa vår betongvägg några gånger. Jag var uppe sent igår och förväntade mig att få sova på min sovmorgon, nu är det kört iallafall.

JÄVLA SKIT

Åkgräsklippare!

För att inlägget inte ska bli alltför offtopic:

Jag vill klaga på vädret, det har regnat på tok för mycket de senaste dagarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill klaga på mina föräldrar som klagar på att de har mycket att göra och aldrig får vila ut sig och så erbjuder jag mig att tex diska men de vill inte att jag ska göra det. What the fuck!? :)

Fast de kanske tycker att du är för dålig på att diska... :blink:

Gör det ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill klaga på hur skolor och lärare är så olika.

Tar ett exempel. Jag gick en annan gymnasieskola innan den jag går på nu. Och i datorkunskapen fick jag VG i den skolan så slapp ha det i den jag går i nu.

Iaf, våra lektioner. Man kom dit, valde att göra ett prov. Vi säger att jag ska göra MS Håller med till 100%! provet.

Man går in på datorn och gör ett test på 25 frågor och med 4 svars alternativ på varje fråga. Kryssar i vad man tror och sen får man veta resultatet.

Klarade man det så var man klar med Håller med till 100%! delen och kunde fortsätta med nästa program.

Klarade man inte det så hade man 4 gånger på sig. 4 gånger?! det är ju bara gissa sig till svaren.

Men nu i min nya skola så har jag hört att dom måste göra svåra uppgifter och verkligen hårdplugga för att klara G. Tycker det är helt stört.

Sen med svenskan, missar vi en uppgift av de vi fått så får vi IG. Samtidigt som byggklassens lärare knappt vet vad dem håller på med och skiter i om dem missar något. Hade till och med glömt bort att hon hade lektioner med dem.

Skolan idag är ett skämt!

Sånt här får mig också att koka

"Våldtäktsman klättrade in via balkongen och angrep kvinnan. Maken var hemma och attackerade inkräktaren - kan åtalas för misshandel."

Redigerad av VaXXoR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill klaga på folk som inte lyssnar till fullo när jag pratar. Och sedan klagar på att jag pratar för fort. Ja, jag pratar snabbt. Ja, jag pratar väldigt mycket nonsens mellan poängerna jag vill få fram. Men om du inte lyssnar från början, klaga då inte på att jag pratar för fort, för du uppenbarligen tog dig inte tiden att ens försöka lyssna på vad jag hade att säga.

Makes no sense till andra än mig själv, jag vill bara ventilera.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill klaga på dessa afa. Jag och en kompis gick på en demonstration en snabbis som nazisterna hade vi var där kanske ett par minuter och vi hade inget med det och göra. Senare mot 6 tiden typ så skulle jag och en kompis ner till centralen för att jag skulle köpa cigg åt mig.

Så på vägen dit så kom två fram springandes mot oss och frågade om vi var på demonstrationen vi sa aa sen gick vi vidare. Sen började de följa efter oss sen när vi var på centralen så skulle vi till och gå över vägen så kom dessa och dem var 3 pers mot mig och min kompis. Så började de tjafsa mot oss visst min kompis hade Sverige tröja och det är enda han hade på sig.

Nej fyfan får man inte gå med en Sverige tröja eller ha rakad skalle med vanliga kläder på utan att dem ska till och hugga mot oss.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill klaga på dessa afa. Jag och en kompis gick på en demonstration en snabbis som nazisterna hade vi var där kanske ett par minuter och vi hade inget med det och göra. Senare mot 6 tiden typ så skulle jag och en kompis ner till centralen för att jag skulle köpa cigg åt mig.

Så på vägen dit så kom två fram springandes mot oss och frågade om vi var på demonstrationen vi sa aa sen gick vi vidare. Sen började de följa efter oss sen när vi var på centralen så skulle vi till och gå över vägen så kom dessa och dem var 3 pers mot mig och min kompis. Så började de tjafsa mot oss visst min kompis hade Sverige tröja och det är enda han hade på sig.

Nej fyfan får man inte gå med en Sverige tröja eller ha rakad skalle med vanliga kläder på utan att dem ska till och hugga mot oss.

Varför ens ha en sverigetröja?

Inte särskilt snyggt. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor