Jump to content

Klagomuren

darkjak
 Share

Recommended Posts

Sjukt humoristisk. Men finns det inte en chans att den är tagen ur sitt sammanhang? Jag menar, att den kanske hör till en artikel om hur den olagliga fildelningen får skivaffärer att slå igen, eller så?

Kan så vara, men jag hoppas och tror att tidningen faktiskt hade nyhetstorka! Det blir så mycket roligare och random då!

OT: Jag vill klaga på att vi knappt får filosofera själva på Filosofilektionerna i skolan. Vi ska bara lära oss om andras filosofier och tankar. Varför kan vi inte få vara lite kreativa själva? Visst, det är bra att kunna grunderna innan man kastar sig in i filosofins magiska värld, men att bara läsa teori är i längden väldigt energikrävande och jobbigt :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att få ett soft airgun-skott i nacken kan kännas, dessutom är det jävligt puckat av killen, och klart som fan att tjejen blir arg.

Men det är inget att ta upp i en tidning. Sen "Skottlossning" låter som någon blev skjuten av en skolmassaker.

Gillar verkligen tidningar som skriver idiotiska saker. Såg en förut om två tjejer som blev utskickade ut en sushi butik för att dom inte åt riset.

Sen stog det att tjejerna gick på en diet, och att ris inte fick ätas. Vem fan går och käkar sushi då?

Tror dom ville beställa sakerna utan ris eller något liknande.

Redigerad av VaXXoR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men det är inget att ta upp i en tidning. Sen "Skottlossning" låter som någon blev skjuten av en skolmassaker.

Gillar verkligen tidningar som skriver idiotiska saker. Såg en förut om två tjejer som blev utskickade ut en sushi butik för att dom inte åt riset.

Sen stog det att tjejerna gick på en diet, och att ris inte fick ätas. Vem fan går och käkar sushi då?

Tror dom ville beställa sakerna utan ris eller något liknande.

:D

Det är ju ännu värre än "skottlossningen". Du måste bo i en liten håla med 5000 invånare?

Fucken this.

Höll på att skratta ihjäl mig sen när jag läste "softairgun"

Det bästa med artikeln är ändå..

Det är oklart hur den 16-årige eleven på Ellen Key kommit över sitt vapen

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill klaga på allt som har med "coola" mor- och farföräldrar att göra (no offense Karatemorfar). Smeknamn som "rockmormor" och filmer som den här tycker jag är uppriktigt obehagliga.

Vill klaga på en snubbe som har haft "i has a Nikon D60" i sitt statusmedelande @msn i typ 2 år nu.

Ja, vi vet att du har D60, sluta skryta om de :/

Påminner mig om StellHell som fortfarande inte verkar ha köpt någon ny mp3-spelare. :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor