Jump to content

Klagomuren

darkjak
 Share

Recommended Posts

Varför? Skulle du flyga? :mf_doof:

Nej, inte jag. Men hela Europa.

Jag jobbar ju numera på Hertz Biluthyrning. Alla som fått sina flighter inställda pga vulkanutbrottet vill hyra bil genom oss för att köra hem. Vi har haft ohumant långa köer idag, folk som varit arga (varför de varit arga på oss är ett mysterium). Alla bokningskontor i Stockholm, Göteborg och Malmö har stängt ner tills vidare pga det finns inga bilar att hyra ut. Helt slut.

Idag har jag fått lyssna till hundratals arga människor som vill hyra bilar som inte finns tillgängliga.

Jävla Island, spränga sig själva och sedan får Europa ta all skit.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Youtube-spam!

Jag laddade upp en video igår som har 44 views och har fått tre meddelanden från olika användare som skriver att dom ska hjälpa mina videos att bli "featured". :o;)>_< >_<

Superb !!

Wow, I have to say Bravo ! on the videos you upload there fantastic. If your ever thinking of

getting noticed alot more I can be of help to ya. I know of a video that has sum of the best tips on getting featured on youtube and getting you views and comments sky high. Ill leave ya with the link if your ever thinking of trying to get noticed. Mabye ill see you at the top sum day.

http://www.movieswar.com/how-to-get-featur...youtube-2010-2/

Youll have to do a small survey to see the vid but it only takes a sec i found the " How Dumb Are You "test to be very short and funny to i got a score of 86 pretty bad I know lol.

Danny

9

-y9-y--9-9

Skickat till: notredame12nba, neufundland, alexkhubaev, ssbbownerful, spajkenspajk, filthcrime666, theflipfloptan, habbosarna, drmaximum23, starxmaterialx, exoixx, themax1130, garciadavies, dallas5720, dancindiva83, bluedancenalbinodogs, chekkab, dilkasi, negridiamond, sweetlee1011, ruckussskateboards, av84fd, nikki3101, cammygurl13, alex59852

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På riktigt, för i helvete? Kolla på hela och fråga dig själv; Är detta beteende rätt? Ibland undrar jag om man skulle få intvinga nödvärn i andrahand och slå dom sönder och samman.

http://observers.france24.com/en/content/2...on-tepic-mexico

Såg en bit av den där videon förut fyfan vad arg jag vart var så obehagligt att jag kunde typ inte kolla på den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor