Mark Skrivet 15 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2010 Varför? Skulle du flyga? Nej, inte jag. Men hela Europa. Jag jobbar ju numera på Hertz Biluthyrning. Alla som fått sina flighter inställda pga vulkanutbrottet vill hyra bil genom oss för att köra hem. Vi har haft ohumant långa köer idag, folk som varit arga (varför de varit arga på oss är ett mysterium). Alla bokningskontor i Stockholm, Göteborg och Malmö har stängt ner tills vidare pga det finns inga bilar att hyra ut. Helt slut. Idag har jag fått lyssna till hundratals arga människor som vill hyra bilar som inte finns tillgängliga. Jävla Island, spränga sig själva och sedan får Europa ta all skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 15 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2010 Folk som stör när man kollar på Lost! Så fort man har sugits in i historien kommer någon och tänder lampan, frågar något eller bara stör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 15 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2010 Att jag på YouTube får någon jävla "Splurch" video där någon till synes trycker en finne i mina rekommendationer. JAG VILL INTE SE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 15 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2010 Det luktar gödsel i hela staden tack vare vulkanutbrottet. Tack, Island. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 16 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2010 Youtube-spam! Jag laddade upp en video igår som har 44 views och har fått tre meddelanden från olika användare som skriver att dom ska hjälpa mina videos att bli "featured". >_< Superb !! Wow, I have to say Bravo ! on the videos you upload there fantastic. If your ever thinking of getting noticed alot more I can be of help to ya. I know of a video that has sum of the best tips on getting featured on youtube and getting you views and comments sky high. Ill leave ya with the link if your ever thinking of trying to get noticed. Mabye ill see you at the top sum day. http://www.movieswar.com/how-to-get-featur...youtube-2010-2/ Youll have to do a small survey to see the vid but it only takes a sec i found the " How Dumb Are You "test to be very short and funny to i got a score of 86 pretty bad I know lol. Danny 9 -y9-y--9-9 Skickat till: notredame12nba, neufundland, alexkhubaev, ssbbownerful, spajkenspajk, filthcrime666, theflipfloptan, habbosarna, drmaximum23, starxmaterialx, exoixx, themax1130, garciadavies, dallas5720, dancindiva83, bluedancenalbinodogs, chekkab, dilkasi, negridiamond, sweetlee1011, ruckussskateboards, av84fd, nikki3101, cammygurl13, alex59852 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2010 Det är soligt och varmt ute, men jag måste sitta inne och plugga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 20 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2010 Förbannade klädmodeller som ska dra i kläderna när de har händerna i fickorna. Jag vill väl för fan se hur tröjan sitter när du inte håller i den, din förbannade jävla idiot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 21 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2010 Vill klaga på vädret när vi har haft fint väder i flera veckor sen regn vid mellan rum och nu helt plötsligt så SNÖAR det! Nej usch orkar inte med mera snö nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 22 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2010 Att jag vaknar upp till ett snöoväder denna morgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 22 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2010 Fett segt att bo i Ryssland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 22 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2010 Preics som Agenten, Jultomten och eventuellt Troxie vill jag klaga på att det är grått, regnigt och ibland snöigt i Stockholm just nu. JUST NÄR VÄDRET BÖRJADE BLI VACKERT SÅ KOMMER SKITEN TILLBAKA!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2010 Här har vi (nästan) sol och plusgrader! Igår däremot så snöregnade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2010 På riktigt, för i helvete? Kolla på hela och fråga dig själv; Är detta beteende rätt? Ibland undrar jag om man skulle få intvinga nödvärn i andrahand och slå dom sönder och samman. http://observers.france24.com/en/content/2...on-tepic-mexico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 23 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2010 På riktigt, för i helvete? Kolla på hela och fråga dig själv; Är detta beteende rätt? Ibland undrar jag om man skulle få intvinga nödvärn i andrahand och slå dom sönder och samman. http://observers.france24.com/en/content/2...on-tepic-mexico Såg en bit av den där videon förut fyfan vad arg jag vart var så obehagligt att jag kunde typ inte kolla på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 23 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2010 (redigerad) Förbannade klädmodeller som ska dra i kläderna när de har händerna i fickorna. Jag vill väl för fan se hur tröjan sitter när du inte håller i den, din förbannade jävla idiot. Haha, så sant! : D Redigerad 23 april, 2010 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2010 (redigerad) Efter att ha sett Stells video känner jag att jag vill rikta lite klagomål mot den kinesiska pälsindustrin... Inte okej. Redigerad 24 april, 2010 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
assburgerssyndrome Skrivet 24 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2010 På riktigt, för i helvete? Kolla på hela och fråga dig själv; Är detta beteende rätt? Ibland undrar jag om man skulle få intvinga nödvärn i andrahand och slå dom sönder och samman. http://observers.france24.com/en/content/2...on-tepic-mexico Hur kan man göra så? Fy fan va vidrigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2010 Ånej, stackars djur som är söta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 24 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2010 Ånej, stackars djur som är söta. ja, de tänker nog äta den sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 27 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2010 Idioter som blinkar till vänster i rondeller ger jag inte mycket för.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts