Renard Skrivet 3 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2010 Jag vill klaga på att jag alltid är trött, fast jag sover mer än 9hrs/natt. Vad mer kan jag göra? Dricka kaffe på morgonen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 3 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2010 Jag vill klaga på att jag alltid är trött, fast jag sover mer än 9hrs/natt. Vad mer kan jag göra? Dricka kaffe på morgonen? Gå ut i solen! Sov middag. Prova att sova en timma kortare. Jag brukar också vara trött av mig, det är drygt, men det är lättare nu när det är ljust ute. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 3 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2010 Gå ut i solen! Sov middag. Prova att sova en timma kortare. Jag brukar också vara trött av mig, det är drygt, men det är lättare nu när det är ljust ute. Jag var ute hela dagen idag med en kompis och solen lyste och sken, men inte fasen blev jag piggare . Det har ju varit rätt mörkt nu i flera månader, så snart lär jag väl märka solens effekt lite tydligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 3 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2010 Jag vill klaga på att jag alltid är trött, fast jag sover mer än 9hrs/natt. Vad mer kan jag göra? Dricka kaffe på morgonen? Gå och lägg dig vid ungefär lika tid varje kväll. T.ex 23.00, kliv upp vid 08.00. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 3 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2010 Jag vill klaga på att jag alltid är trött, fast jag sover mer än 9hrs/natt. Vad mer kan jag göra? Dricka kaffe på morgonen? Sov 8 timmar per natt. Sover man för mycket blir man också trött. Vilket jag märkt av rejält! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2010 Jag vill klaga på att jag alltid är trött, fast jag sover mer än 9hrs/natt. Vad mer kan jag göra? Dricka kaffe på morgonen? Allt det folk har sagt plus att du ska försöka lägga dig så långt innan tolv som möjligt. Jag är inte hundra på att det är sant, men morsan sa att sova mellan 06:00 och 14:00 inte ger samma effekt som 22:00 - 6:00. Men som sagt, en kille i din ålder bör ha runt 8 timmars sömn. Mer än det kan göra dig lika trött som om du sover för lite. Likadant så handlar det om vana, låter du dig själv sova 14 timmar om dygnet i en vecka så kommer du få svårt att stiga upp om du sovit 10 timmar, för att du blivit van vid 14. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 4 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2010 Jag vill klaga på att inga av mina kamrater inte är inne såhär på nattkvisten. Dom ska ut och så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 5 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2010 Jag vill klaga på att det är helt vitt ute! I alla fall det man ser från min säng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2010 Jag vill klaga på att det är helt vitt ute! I alla fall det man ser från min säng. Öppna persiennerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 5 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2010 (redigerad) Öppna persiennerna? Jag har varken persienner eller gardiner. Jag har utsikten över ett gäng med trädtoppar nära huset och det är helt vita. Och så snöar det. Redigerad 5 april, 2010 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 5 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2010 Det har snöat cirka fyra centimeter, dangit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 5 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2010 Vill klaga på Games personalen. De säger att de är 100% säkra på att de kommer ha Counterstrike i lagret "imorgon". Har nu gått dit varje dag i en vecka för att köpa cs, men ändå så har dem inget exemplar. Nä nu ger jag upp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 5 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2010 Vill klaga på Games personalen. De säger att de är 100% säkra på att de kommer ha Counterstrike i lagret "imorgon". Har nu gått dit varje dag i en vecka för att köpa cs, men ändå så har dem inget exemplar. Nä nu ger jag upp.. Köp på nätet din fitta..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 5 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2010 Vill klaga på Games personalen. De säger att de är 100% säkra på att de kommer ha Counterstrike i lagret "imorgon". Har nu gått dit varje dag i en vecka för att köpa cs, men ändå så har dem inget exemplar. Nä nu ger jag upp.. Köp på nätet din fitta..... Eller byt butik.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2010 Game i Vällingby är hutlösa! Bara för att de är den enda spelförsäljaren i centrum så kan de ta upp mot 300 för ett begagnat spel! Kan inte Gamestop komma och skapa lite konkurens? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 6 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2010 Game i Vällingby är hutlösa! Bara för att de är den enda spelförsäljaren i centrum så kan de ta upp mot 300 för ett begagnat spel! Kan inte Gamestop komma och skapa lite konkurens? Äsch - du har ju inte jättelångt till t ex Game i Sollentuna, Solna, eller Täby. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 10 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2010 Game i Vällingby är hutlösa! Bara för att de är den enda spelförsäljaren i centrum så kan de ta upp mot 300 för ett begagnat spel! Kan inte Gamestop komma och skapa lite konkurens? Spel är alltid dyra på Game. Spelar ingen roll vart man är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 11 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2010 Anderson Silva. Fyfan vilken pajas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 15 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2010 Jag hatar Island så jävla mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 15 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2010 Jag hatar Island så jävla mycket. Varför? Skulle du flyga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts