Jump to content

Klagomuren

darkjak
 Share

Recommended Posts

Jag vill klaga på att jag alltid är trött, fast jag sover mer än 9hrs/natt. Vad mer kan jag göra? Dricka kaffe på morgonen?

Gå ut i solen! Sov middag. Prova att sova en timma kortare. Jag brukar också vara trött av mig, det är drygt, men det är lättare nu när det är ljust ute.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gå ut i solen! Sov middag. Prova att sova en timma kortare. Jag brukar också vara trött av mig, det är drygt, men det är lättare nu när det är ljust ute.

Jag var ute hela dagen idag med en kompis och solen lyste och sken, men inte fasen blev jag piggare :(. Det har ju varit rätt mörkt nu i flera månader, så snart lär jag väl märka solens effekt lite tydligare :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill klaga på att jag alltid är trött, fast jag sover mer än 9hrs/natt. Vad mer kan jag göra? Dricka kaffe på morgonen?

Allt det folk har sagt plus att du ska försöka lägga dig så långt innan tolv som möjligt.

Jag är inte hundra på att det är sant, men morsan sa att sova mellan 06:00 och 14:00 inte ger samma effekt som 22:00 - 6:00. Men som sagt, en kille i din ålder bör ha runt 8 timmars sömn. Mer än det kan göra dig lika trött som om du sover för lite.

Likadant så handlar det om vana, låter du dig själv sova 14 timmar om dygnet i en vecka så kommer du få svårt att stiga upp om du sovit 10 timmar, för att du blivit van vid 14.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill klaga på Games personalen. De säger att de är 100% säkra på att de kommer ha Counterstrike i lagret "imorgon".

Har nu gått dit varje dag i en vecka för att köpa cs, men ändå så har dem inget exemplar. Nä nu ger jag upp..

Köp på nätet din fitta..... :D

Eller byt butik..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor