Boomer Skrivet 28 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2010 Jag tycker vi tar och lägger ner med personangreppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2010 Ja varför inte, det ser ju för jävligt ut. Vad Mordos säger står för honom, jag tyckte bara det var onödigt. Det är inte precis ett val Agenten gjort, att ha svårt att stava. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2010 Återigen, jag bryr mig inte om att det var onödigt eller om Agenten skulle bli ledsen. Jag störde mig - jag klagade. Känner inte att det är ett uttalande jag måste ta ansvar för på något sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2010 Återigen, jag bryr mig inte om att det var onödigt eller om Agenten skulle bli ledsen. Jag störde mig - jag klagade. Känner inte att det är ett uttalande jag måste ta ansvar för på något sätt. Det förstod jag, men eftersom du skrev "varför inte" svarade jag på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2010 (redigerad) Thedude eller vad du nu heter: Under dessa år jag har vart medlem på gtasajten så har jag stått emot all skit som de flesta har kastat mot mig och jag bryr mig inte ett skit inte ens om du kallar mig skidhead vilket jag inte är då jag umgås med alla möjliga sorts folk i min omkrets. De vet att jag har rakad skalle men de accepterar mig och vet att jag inte sån person. Och dessutom så vet jag vilket helvete jag kommer få hade en kompis som var skinhead han hade en massa jävla problem och la av med det. Visst jag har lite åsikter om invandrare men det har dem flesta här i Sverige och jag är dessutom inte ensam om det. Så du kan sitta där säga precis vad du vill jag bryr mig inte jag ignorerar skiten bara. Så nu sitter jag punkt här. EDIT: Tillägger även en sak dem som respekterar mig för den jag är så respekterar jag även dem andra. Redigerad 28 mars, 2010 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2010 Thedude eller vad du nu heter: Under dessa år jag har vart medlem på gtasajten så har jag stått emot all skit som de flesta har kastat mot mig och jag bryr mig inte ett skit inte ens om du kallar mig skidhead vilket jag inte är då jag umgås med alla möjliga sorts folk i min omkrets. De vet att jag har rakad skalle men de accepterar mig och vet att jag inte sån person. Och dessutom så vet jag vilket helvete jag kommer få hade en kompis som var skinhead han hade en massa jävla problem och la av med det. Visst jag har lite åsikter om invandrare men det har dem flesta här i Sverige och jag är dessutom inte ensam om det. Så du kan sitta där säga precis vad du vill jag bryr mig inte jag ignorerar skiten bara. Så nu sitter jag punkt här. EDIT: Tillägger även en sak dem som respekterar mig för den jag är så respekterar jag även dem andra. Det är bra att du står på dig, Agenten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 28 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2010 Att jag glömde nyckelhelvetet hemmavid! Helvetes jävla skit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2010 Det är bra att du står på dig, Agenten. Tack jag har lärt mig under åren att inte bry sig vilket jag inte gör. Ruskar bara på huvudet och tycker synd om personen att det ska behöva va så här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 28 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2010 (redigerad) Vill klaga på farsan som kör som en idiot. Köra om två bilar i en kurva med en stor skåpbil? Fy fan. Hade bilen vi mötte kört lite snabbare hade vi krockat. "Inga problem!"... FUUUU ett litet tag senare kör vi på en raksträcka, tre bilar framför oss, mötande bilar längre fram. Farsan börjar köra om och jag går "Ehh.." då jag knappt skulle kört om en bil i dom förhållanden. Den är en lucka mellan den tredje och andra bilen, så jag antar att han ska köra in där, men han fortsätter. "Eeeeehh!!", han svarar med, "Det är lugnt! Inga problem!". Det slutade med att vi kom förbi och farsan: "Där ser du, inga problem!". Fast det hade inte varit fallet om de andra bilarna inte hade bromsat som fan. IDIOT Redigerad 28 mars, 2010 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2010 Vill klaga på farsan som kör som en idiot. Köra om två bilar i en kurva med en stor skåpbil? Fy fan. Hade bilen vi mötte kört lite snabbare hade vi krockat. "Inga problem!"... FUUUU ett litet tag senare kör vi på en raksträcka, tre bilar framför oss, mötande bilar längre fram. Farsan börjar köra om och jag går "Ehh.." då jag knappt skulle kört om en bil i dom förhållanden. Den är en lucka mellan den tredje och andra bilen, så jag antar att han ska köra in där, men han fortsätter. "Eeeeehh!!", han svarar med, "Det är lugnt! Inga problem!". Det slutade med att vi kom förbi och farsan: "Där ser du, inga problem!". Fast det hade inte varit fallet om de andra bilarna inte hade bromsat som fan. IDIOT Då är min morfar ungefär likadan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 28 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2010 Hockey.. Varför kan laghelvetet inte bara ta o vinna matcherna överlägset så man slipper sitta o gråta på tisdag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2010 Är jävligt trött på Halebops reklamer på Spotify. Har ingenting emot reklamer där de bara pratar, men när de ska göra sin äckliga låtar blir man bara förbannad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 31 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2010 Vill klaga på mig själv. Sitter här i tyskland, ska flyga hem på söndag och kom nu på att jag glömde passet hemma!.. (Åkte tåg+bil hit) What to do :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 31 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2010 Vill klaga på mig själv. Sitter här i tyskland, ska flyga hem på söndag och kom nu på att jag glömde passet hemma!.. (Åkte tåg+bil hit) What to do :/ Gå till svenska ambassaden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2010 Vill klaga på mig själv. Sitter här i tyskland, ska flyga hem på söndag och kom nu på att jag glömde passet hemma!.. (Åkte tåg+bil hit) What to do :/ Hinner passet fram om man skickar per post? Eller är det för många röda dagar i vägen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 31 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2010 Hinner passet fram om man skickar per post? Eller är det för många röda dagar i vägen? Tvivlar på det, måste ju vara framme imorrn (fredag) Om man nu inte skickar express eller så.. hm :/ @Gof: Kollat upp de, måste tydligen betala 1600kr för att få tillfälligt pass, ork på det! Plus att ambassaden är i Berlin, ganska långt ifrån där jag är (ska flyga från Hamburg, och konsulatet som var där stängde 2008) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 31 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2010 Well. Sett till dina möjligheter verkar ju inte express så dumt kanske? Vet ju inte exakta kostnaden men det skulle väl kunna gå att få under 1600? Eller ta tåget? Allt under 1600 verkar i mina ögon som bra alternativ till att bosätta sig där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 1 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2010 X-Trafik. Går inte bussarna för sent så går dom........ För tidigt, BRILJANT! Gick hemifrån 07.25, bussen går 07.30 Jag var vid hållplatsen 07.27 varav jag får ett sms (missade du bussen?) och ingen var vid hållplatsen heller! IDIOTI! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2010 Well. Sett till dina möjligheter verkar ju inte express så dumt kanske? Vet ju inte exakta kostnaden men det skulle väl kunna gå att få under 1600? Eller ta tåget? Allt under 1600 verkar i mina ögon som bra alternativ till att bosätta sig där Får bli färja för 150kr istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2010 Jag hatar Nöjesguiden så in i helvete. Flickan skulle bestämt läsa den på bussresan och jag ville bara riva ut varenda sida och göra bokbål på sätet. Pretentiöst jävla dravel från början till slut. "Höhö, den nya Barkids Downdiscoskivan är som om Ernst Kirschteiger skulle sitta i en polsk bastu med Mikael Nyqvist och spela kongatrummor på Gudrun Schymans tuttar." typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts