Jump to content

Klagomuren

darkjak
 Share

Recommended Posts

Vill klaga på EA att dem har förstört senaste C&C spelet Tiberian Twilight det är inte C&C och förtjänar inte att ha den titeln. Dem har förstört skit mycket och känns inte som C&C längre inge basebuilding eller sånt som det hade i f.ö spelen i serien. Och nu har dem lagt till population limit och för att bygga ut saker nu så måste man välja mellan tre olika saker Offensive Diffensive och Support och om man använder en av dem så måste man tabort den för att använda en ny.

Nej tack skaffa tillbaks det gamla spel stilen igen så man får bygga igen men tack och lov att Kane är fortfarande med.

Edit: Såg ditt klipp Renard och håller med inför dödsstraff för i helvete eller ett nackskott på henne.

Redigerad av SilentViper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Väldigt starka bilder i klippet nedanför!

Barnvakt misshandlar spädbarn, fångad på kamera

Vilken värdelös äcklig jävla ursäkt till "människa". Hur i helvete kan man göra sådär med ett spädbarn??? Deras huvuden är extremt känsliga och ömtåliga, och hon kastar omkring ungen i rummet som en jävla boll!!!

Fängelse räcker inte, ludret ska ha dödstraff! (Och det står jag för)

Fan vad arg jag blev nu. Skulle vilja komma in när kärringen gjorde det där. Seriöst, hon hade vart död på några sekunder.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu är vi tillbaka på ruta ett igen. Det var ju nån diskussion om nått om nån som gjorde nått.... Minns inte vad och alla blev exakt likadan, men ni sänker er nästan lika lågt om ni nu vill se "kärringen avrättad" Just saying.

Och javisst, det är hemskt det hon gör. Lås in 'na, svälj nyckeln, utsätt henne för tortyr eller vadfan som helst!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu är vi tillbaka på ruta ett igen. Det var ju nån diskussion om nått om nån som gjorde nått.... Minns inte vad och alla blev exakt likadan, men ni sänker er nästan lika lågt om ni nu vill se "kärringen avrättad" Just saying.

Och javisst, det är hemskt det hon gör. Lås in 'na, svälj nyckeln, utsätt henne för tortyr eller vadfan som helst!

Yes, du har rätt. Fast till skillnad mot ryktesspridning (Hon sade och han sade, det vill säga att hon sade att han sade), så har vi denna tants utförande på film tillika videobevis och kan döma därefter.

Ja, kärringen förtjänar kanske inte dödsstraff, i sitt definierade tillstånd, men hon förtjänar ett hårt straff.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill klaga på folk som ska använda så "fina" ord o ha sig när de diskuterar eller w/e och som till slut bara snurrat in sig i sina egna argument eller som man helt enkelt inte orkar lyssna på/läsa för att det bara låter fjantigt.

Såna människor är oerhört jobbiga att ha att göra med.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill klaga på folk som ska använda så "fina" ord o ha sig när de diskuterar eller w/e och som till slut bara snurrat in sig i sina egna argument eller som man helt enkelt inte orkar lyssna på/läsa för att det bara låter fjantigt.

Då får du nog ta och hålla dig borta från de olika diskussionstrådarna här på forumet, tycker jag. :D

Redigerad av Boomer
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då får du nog ta och hålla dig borta från de olika diskussionstrådarna här på forumet, tycker jag. :D

Varför tycker du det? Anser du att större delen av forumets användare använder för mycket ord som de inte kan hantera?

Det tycker inte jag. Det är väl ungefär 2 medlemmar här som gör det vad jag sett och lidit av. Annars är det rätt så bra språkbruk överlag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ett tips: Läs inte Processen av Kafka!

Istället för "Kan du räcka mig kaffekoppen?" så blir det "Kan du i all vänlighet vara så omåttligt snäll att räcka mig den vita, smått naggade kaffekoppen vars innehåll jag önskar förtära snarast?"

Well, you get it :D. Det kan bli smått jobbigt efter 40 sidors sträckläsning för att man ligger efter i skolarbetet.

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ett tips: Läs inte Processen av Kafka!

Istället för "Kan du räcka mig kaffekoppen?" så blir det "Kan du i all vänlighet vara så omåttligt snäll att räcka mig den vita, smått naggade kaffekoppen vars innehåll jag önskar förtära snarast?"

Well, you get it :D. Det kan bli smått jobbigt efter 40 sidors sträckläsning för att man ligger efter i skolarbetet.

Varför inte då?

Kan inte Kafka hantera språket menar du?

Eller är det en dålig översättare som blandat ihop allt helt o hållet?

Edit: Det är alltså inte just användningen av finare ord osv jag vill klaga på. Det är användningen av finare ord när man inte kan hantera dem som jag avskyr så mycket. Det blir bara jobbigt att läsa när man måste lägga in rätt ord själv överallt.

Redigerad av Plaisir
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför inte då?

Kan inte Kafka hantera språket menar du?

Eller är det en dålig översättare som blandat ihop allt helt o hållet?

Visst kan Kafka hantera språket, men ibland tycker jag att det blir så överdrivet, överflödigt. En replik som skulle kunna hållas kort och koncist blir istället tre rader lång, vilket mer än ofta leder till att jag helt tappar greppet om vad det faktiskt är karaktären vill förmedla.

Vissa kanske tycker om det, men jag är inte en av dem. :D

EDIT: Såg din edit först nu! Om så är fallet så är nog Processen inget större problem :D

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill klaga på fjortisar som är äckligt fula med deras överdrivna hår vax som står ut åt alla jävla möjliga håll samt dem fjortisar som har sina systrars tofsar runt byxbenen eller enda hela vägen upp till knät så äckligt fula.

Dina stavfel är fula.

Med din nynaziststil, vem är du att klaga på någons utseende? Du är också ful och fjortis.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var mannen som kastade ut en hund från en bro.

Folk ska spela tuffa och överträffa varandra. Ska den första sparka in pannbenet ska den andra halshugga och sen är kugghjulet igång. Omättade sinnen för alla vi "normala" som vill avreagera sig med ord.

On a more serious note; Kvinnan ska dömmas till misshandel, barnmisshandel och kränkning av minderårig i beroendeställning. Detta är inte hemskare än vilken annan random misshandel som händer varje minut av varje dag, året runt i resten av våra liv. Visst, det är banalt att folk går på försvarslösa varelser (barn, djur) men INGET rättfärdigar våld med våld.

Det är därför dödsstraff är så urbotligt korkat. X dödar Y. Z dödar X för att han dödat Y. Borde inte A döda Z för han dödade X som i sin tur dödade Y? Bara för att X sköt Y till döds och så kan ju inte någon random bestämma att X ska låta avrättas för detta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dina stavfel är fula.

Med din nynaziststil, vem är du att klaga på någons utseende? Du är också ful och fjortis.

Det där är nog bland det ytligaste jag har läst på det här forumet på länge. Det är som om jag skulle säga, "Med din indie-brat-stockholmare-som-fösöker-för-hårtstil, vem är du att klaga på någons utseende?", det är helt enkelt bara ett lågt slag att gå efter UTSEENDET. Och vad är det med dig på sistone? Allt du verkar säga är "med tanke på xxxx, vem är du att klaga på xxxxx?"

Verkar mest bara som att du hugger efter människor som inte delar samma åsikter eller smak som dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Å nej, mitt klagomål var ytligt och dessutom ologiskt! Jag måste verkligen ta en funderare nu på vilka val jag gör här i livet, vilka jag klagar på och varför. Eller inte.

Jag störde mig på Agentens inlägg. Jag klagade. Kanske var jag för ärlig, det är ju inte så snällt att kalla någon ful, men egentligen är stilen som är ful och en stil måste man ju få klaga på. Speciellt om det rör sig om skinhead.

Känns det där lika befogat idag också?

Ja varför inte, det ser ju för jävligt ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor