Jump to content

Klagomuren

darkjak
 Share

Recommended Posts

Grymt jobbigt att jag inte kan skriva ordentligt på forumet efter att jag uppdaterat Firefox. Vill jag t.ex hoppa till början av den här texten måste jag ta bort allting för det fungerar inte att bara klicka med musen i början. Vet inte hur man borde fixa det. Två, jag åker tåg två gånger i veckan och resan mellan Eskilstuna - Uppsala har inte fungerat som den ska en enda gång sen december. När jag blir president skall jag bryta ner SJ.

Liksom lajnux har fireforx klappat ihop regält. kan bara skriva från början i denna box, WTF?

http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...c=48819&hl=

Är det samma problem? Hände när jag uppdaterade till 3.6.

3.5.7 ftw.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stör mig enormt mycket på att inte Salem Al Fakir vann melodifestivalen. Något jag stör mig ännu mer på är att ''Manboy'' låg ungefär i mitten av listan..

Salem borde ha vunnit ja, det tyckte Europa också. Anna kan sjunga, men kommer inte komma lika långt som Keep on walking skulle ha gjort.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

alliansen_liggande_1162070_0.jpg

Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Det här var inte bra Alliansen, inte bra alls! Nya logotypen ser ju för fan ut som Animal Planet-loggan:

Klagar hellre på att SSU är så otroligt löjliga att de ansöker om rättigheter till varumärket Alliansen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klagar hellre på att SSU är så otroligt löjliga att de ansöker om rättigheter till varumärket Alliansen.

Det är verkligen löjligt! Sen ska de väl försöka kränga tillbaka namnet till Alliansen! Maffiametoder!

"Om de inte ens kan ta ansvar för sitt eget namn, hur ska de då kunna ta ansvar för Sverige?"

Jag ser hellre att Alliansen sitter kvar än att famljen Soprano tar över.

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Väldigt starka bilder i klippet nedanför!

Barnvakt misshandlar spädbarn, fångad på kamera

Vilken värdelös äcklig jävla ursäkt till "människa". Hur i helvete kan man göra sådär med ett spädbarn??? Deras huvuden är extremt känsliga och ömtåliga, och hon kastar omkring ungen i rummet som en jävla boll!!!

Fängelse räcker inte, ludret ska ha dödstraff! (Och det står jag för)

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Väldigt starka bilder i klippet nedanför!

Barnvakt misshandlar spädbarn, fångad på kamera

Vilken värdelös äcklig jävla ursäkt till "människa". Hur i helvete kan man göra sådär med ett spädbarn??? Deras huvuden är extremt känsliga och ömtåliga, och hon kastar omkring ungen i rummet som en jävla boll!!!

Fängelse räcker inte, ludret ska ha dödstraff! (Och det står jag för)

Fyfan va sjukt. Kunde inte ens se klart hela filmen. Håller med, dödstraff ska hon ha.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor