Jump to content

Klagomuren

darkjak
 Share

Recommended Posts

Jag vill klaga på alla norrlänningar här som tycker att man ska springa runt i shorts utomhus när det är -25.

Äsch, inte behöver man vara norrlänning för sådant. Här i Skärblacka (Norrköping, Östergötland) var det en ashärlig dag. -27 och molnfritt, en perfekt vinterdag, frisk och härlig. Det var så fint när jag tittade ut så jag var tvungen att ge mig ut och gå i 45 minuter, skithärligt var det.

Men det är väl mitt finska vikingstål i blodådrorna som bidrar till att jag gillar kalla vintrar så mycket. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill klaga på följande:

Mina ögon rinner.

Min hals svider.

Näsan rinner.

Det är så mycket snor i näsan att jag inte kan andas...

...vilket leder till att jag måste sitta med munnen öppen hela tiden...

...vilket leder till att jag blir torr i munnen...

...vilket leder till att jag måste dricka massor utav vatten...

...vilket leder till att jag måste gå på toaletten hela tiden.

Är det bara jag, eller tycker ni också att man inte njuter lika mycket av att lyssna på musik när man är förskyld? Det är inte riktigt samma härliga känsla :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Folk som inte diskar ordentligt!

I sanning ett beklämmande beteende med personer som bara lite snabbt sköljer av talrikar och glas i kallvatten. Bara ok om man ska använda dukat själv sedan.

Själv vill jag såhär innan lördag går över i söndag klaga på de ruttna hasselnötter som då och då dyker upp i flingpaketen "Start! Hasselnöt" och sprider sin förpestande sura smak i hela "tuggan" och munnen. Synd att sånnt ibland får förstöra så delikata flingor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...

FAN HELVETES JÄVLA GAMEREACTOR!!!

Jag skickade in ett nyhetstips till Jonas Mäki om att Fallout: New Vegas bilder släppts. Idag går jag in på GR och ser att de valt att ta upp det bland "Nyheter". Men inte fan får jag några creds för tipset! Här är bildbevis:

Så jävla dålig stil! Jag ska sluta läsa deras skitblaska som endå ger toppenspel låga betyg!

EDIT: Ni andra tycker säkert att det är patetiskt att jag retar upp mig på en sån här struntsak, men jag gillar inte att de gör såhär!

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skickade in ett nyhetstips till Jonas Mäki om att Fallout: New Vegas bilder släppts. Idag går jag in på GR och ser att de valt att ta upp det bland "Nyheter". Men inte fan får jag några creds för tipset! Här är bildbevis:

Så jävla dålig stil! Jag ska sluta läsa deras skitblaska som endå ger toppenspel låga betyg!

EDIT: Ni andra tycker säkert att det är patetiskt att jag retar upp mig på en sån här struntsak, men jag gillar inte att de gör såhär!

Det är dåligt, det är det. Men samtidigt vet du ju inte om de hittade bilderna ungefär samtidigt som du skickade mailet heller. Har du fått något svar på tips-mailet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är dåligt, det är det. Men samtidigt vet du ju inte om de hittade bilderna ungefär samtidigt som du skickade mailet heller. Har du fått något svar på tips-mailet?

Det är möjligt, men om jag ska vara ärlig så tror jag inte att de hittade bilderna på egen hand precis samtidigt som jag skickade mitt mail. Hur sannolikt är det?

Och nej, jag har inte fått något svar. Inte ens ett personligt tack kunde de kosta på sig ^_^. Jag tror för övrigt inte att jag kommer sluta läsa GR. De skriver en del bra grejer ibland, och vågade ge Saboteur 9/10 när alla andra gav det lågt betyg etx. Men jag var riktigt arg förut och behövde "blow off some steam"

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

varför ens bry sig?

Och som Gizmo sade, flera andra kanske skickade samtidigt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ser alltid på saker ur ett tunnel vison perspektiv när jag är arg :lol:

Vore inte det ett coolt datorspelsmoment? Typ något som skulle revolutionera hela FPS-genren. "The new hit game Blood trail, with the new unique "Tunnel vision perspective vision" mode". Inte för att jag vet hur det skulle gå till, men det låter iallafall säljande! Ni behöver förresten inte svara, jag bara tänker högt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vore inte det ett coolt datorspelsmoment? Typ något som skulle revolutionera hela FPS-genren. "The new hit game Blood trail, with the new unique "Tunnel vision perspective vision" mode". Inte för att jag vet hur det skulle gå till, men det låter iallafall säljande! Ni behöver förresten inte svara, jag bara tänker högt.

Asså va? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor