Jump to content

Klagomuren

darkjak
 Share

Recommended Posts

Snöööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö

öööööööööööööööööööööööö

Och att det tydligen ska bli -20 grader och snöstorm på söndag.... igen :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill klaga på att hallåan i SVT sa att "Crucified Barbara tycker att de är för lite trash-metal i tävlingen". Som ett diehard thrash-metal fan blir jag smått förolämpad. Det rör sig ju endå om Melodifestivalen, ska de då inte kunna hitta en person som kan säga "thrash" istället för "trash". :D

Fake edit: Varför tittar jag ens på Melodifestivalen? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Idioter på L4D spelen. Finns så många och jag blir lika irriterad varje gång!

*Team killers. (Survivor)

*Ragequitters.

*Team som larvar sig som survivors för att få spela infected.

*Spelare som lämnar AFK helt plötsligt under spelets gång.

*Lag eller spelare som bara rushar utan att tänka på något. Hatar speciellt när det är en i laget som bara kutar iväg själv.

BLIR SÅ JÄVLA ARG!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill klaga på att Statens Kukvägar alltid hamnar i chocktillstånd så fort det kommer lite snö! Ska Sverige sluta fungera bara för att det kommer en snöstorm? Det här landet är för fan över 1000 år gammalt! Har vi inte lärt oss någonting under den långa tiden?

Jag hade tänkt dra ett skämt om södra Sverige vs Norrland här, men jag avstår :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor