felshoe Skrivet 18 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2010 Vissa viner som ger en jobbig bakfylla. Tog ETT glas innan jag la mig och vaknade upp med en mördande huvudvärk. Dessutom har jag bränt mig på tungan så ingen mat och ingen dryck smakar gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2010 Snöööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö öööööööööööööööööööööööö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 19 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2010 Snöööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö öööööööööööööööööööööööö Och att det tydligen ska bli -20 grader och snöstorm på söndag.... igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 19 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2010 Att det ska snöa såhär jävla äcklig mycket hos oss. Fan vad jag hatar snö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 19 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2010 Vill klaga på att det inte börjat snöa här än idag. Hoppas det kommer ordentligt med snö senare under kvällen i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2010 Vill klaga på att det inte börjat snöa här än idag. Hoppas det kommer ordentligt med snö senare under kvällen i alla fall Har snöar det, så jag är glad. Fast det är helt fel tråd att säga det i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2010 Vill klaga på snön igen, min tv buggar ur, störningar.. Kollat alla kablar och så men felet är inte där, signalen kanske försvagas då parabolen är snö/is-täckt? =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 20 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2010 Vill klaga på att hallåan i SVT sa att "Crucified Barbara tycker att de är för lite trash-metal i tävlingen". Som ett diehard thrash-metal fan blir jag smått förolämpad. Det rör sig ju endå om Melodifestivalen, ska de då inte kunna hitta en person som kan säga "thrash" istället för "trash". Fake edit: Varför tittar jag ens på Melodifestivalen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 22 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2010 Idioter på L4D spelen. Finns så många och jag blir lika irriterad varje gång! *Team killers. (Survivor) *Ragequitters. *Team som larvar sig som survivors för att få spela infected. *Spelare som lämnar AFK helt plötsligt under spelets gång. *Lag eller spelare som bara rushar utan att tänka på något. Hatar speciellt när det är en i laget som bara kutar iväg själv. BLIR SÅ JÄVLA ARG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 22 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2010 (redigerad) Och att det tydligen ska bli -20 grader och snöstorm på söndag.... igen .. Det var -35 här inatt, och jag hade fönstret öppet. Redigerad 22 februari, 2010 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 22 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2010 .. Det var -35 här inatt, och jag hade fönstret öppet. DET är värt att klaga på! Gillar verkligen vintern men när det är -25 o man ska ut är man inte glad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 22 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2010 Vill klaga på att Statens Kukvägar alltid hamnar i chocktillstånd så fort det kommer lite snö! Ska Sverige sluta fungera bara för att det kommer en snöstorm? Det här landet är för fan över 1000 år gammalt! Har vi inte lärt oss någonting under den långa tiden? https://static.flashback.info/img/smilies2/rant.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2010 Vill klaga på att Statens Kukvägar alltid hamnar i chocktillstånd så fort det kommer lite snö! Ska Sverige sluta fungera bara för att det kommer en snöstorm? Det här landet är för fan över 1000 år gammalt! Har vi inte lärt oss någonting under den långa tiden? https://static.flashback.info/img/smilies2/rant.gif Jag hade tänkt dra ett skämt om södra Sverige vs Norrland här, men jag avstår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 22 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2010 Jag hade tänkt dra ett skämt om södra Sverige vs Norrland här, men jag avstår Nä för fan! Shoot! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2010 (redigerad) Norrland http://www.mjay.se/wp-content/uploads/2008/12/pulka.jpg Södern http://upl.gizgiz.nu/files/30s06-kaos-775_jpg_770360l.jpg http://upl.gizgiz.nu/files/1527968896.jpg Redigerad 22 februari, 2010 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 22 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2010 DET är värt att klaga på! Gillar verkligen vintern men när det är -25 o man ska ut är man inte glad. Don't get me wrong. Jag gillar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 22 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2010 Don't get me wrong. Jag gillar det. Then you're in the wrong thread Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 22 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2010 Dock är det ju så att snön blir elakare nedåt Skåne och så vidare eftersom de inte har samma landskap som oss utan mycket färre berg och höjder, allt är helt enkelt mycket planare, vilket gör att vägar och liknande blåser igen med snö mycket snabbare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 22 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2010 Jag vill klaga på alla norrlänningar här som tycker att man ska springa runt i shorts utomhus när det är -25. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2010 Jag vill klaga på alla norrlänningar här som tycker att man ska springa runt i shorts utomhus när det är -25. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts