FerkurZ Skrivet 16 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2010 Vad hände? Antar att du blev störd, men på vilket sätt? i utvecklingen? zz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 16 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2010 i utvecklingen? zz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 16 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2010 i utvecklingen? zz Hahaha! Vilken one-liner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2010 Fy fan vad jag vill klaga på oönskade, upprepade medfödda reflexsammandragningar i mellangärdet, aka singultus aka hicka.. Hade hicka till och från 5 gånger igår kväll. Och det varade länge. Testade en jävla massa huskurer men inget fungerade, så det var bara att vänta tills det var över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 16 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2010 Fy fan vad jag vill klaga på oönskade, upprepade medfödda reflexsammandragningar i mellangärdet, aka singultus aka hicka.. Hade hicka till och från 5 gånger igår kväll. Och det varade länge. Testade en jävla massa huskurer men inget fungerade, så det var bara att vänta tills det var över. Provade du att blåsa ut all luft ur lungorna och därefter spänna magmusklerna? Fungerar i alla fall för blåsmusiker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 16 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2010 Varför har man den reflexen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2010 Provade du att blåsa ut all luft ur lungorna och därefter spänna magmusklerna? Fungerar i alla fall för blåsmusiker. Jopp. Fungerade inte för mig. Varför har man den reflexen? Det vet man inte faktiskt, och inte heller vad den är bra för, om den är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 20 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2010 (redigerad) Jag vet inte om det ska hyllas eller ska klagas på, men den här är nog mer logisk för att det kan relatera till fler om det är en sak som klagas på. Jag har märkt på sistone att, jag är faktiskt vuxen nu. Jag brukade lyssna på snabb metal-musik, nu kan jag knappt lyssna på något snabbt alls. Vilket är synd, mycket bra musik. Men jag blir bara stressad. Även om spelintresset har trappats upp mycket mer nu - så är det på ett passionerat sätt. På ett sätt som jag inte tänkte på förut, förut var det bara ett tidsfördriv. Nu sitter jag tillochmed och recenserar sakerna istället. Min poäng är, det är både bra och dåligt att man börjar på att bli vuxen. Även om det kanske inte märks om man inte tänker efter ordentligt. Men att bli trött klockan 9 på kvällen är lite lol. Det blev lite hyllning över det ändå, men det är så mycket som kan sägas som jag inte har i skallen just nu. För jag är ju gammal och trött after all. Och jag blir nästan tårögd när jag sitter och tittar på filmer och sådant jag tittade på när jag var yngre, för att det påminner mig om något under den perioden. Redigerad 20 januari, 2010 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 23 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2010 Förbannade helvetes jävla helvetes ungar i det kvarteret jag bor i. Nu var de och bokstavligen talat SLOG i dörren utan någon anledning, och det hjälper inte mot min paranoia. FÖr nu kan jag inte somna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 28 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2010 Stockholms lokaltrafik. Förseningar, förseningar, signalstopp, växel fel och tåg som går sönder. Ett rent helvete helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 1 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2010 Sitter här o väntar på att spotifyreklamen ska gå såhär: "om du har spotify premium få du komma till vårat kontor och slå skiten ur oss för att vi inte kan sänka volymen på de reklamer som endast innehåller tal och därför skär i allas öron som fan och får det att låta som att högtalarna ska ramla isär vilken sekund som helst." Jag vill med andra ord klaga på att när man lyssnar på musik har man volymen uppdragen och så kommer nån tjej in och börjar prata och då är såklart volymen uppdragen som att man lyssnar på musik vilket innebär att jag förmodligen ådrar mig diverse hörselskador. Eller snarare, att volymen inte sänks för reklam per automatik. Kan inte förbannade jävla spotifyteamet tänka på att folk vill avnjuta sin musik på rätt hög volym. Klagar alltså inte på reklamen i sig utan på att den gör ont i mina öron! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2010 Sitter här o väntar på att spotifyreklamen ska gå såhär: "om du har spotify premium få du komma till vårat kontor och slå skiten ur oss för att vi inte kan sänka volymen på de reklamer som endast innehåller tal och därför skär i allas öron som fan och får det att låta som att högtalarna ska ramla isär vilken sekund som helst." Jag vill med andra ord klaga på att när man lyssnar på musik har man volymen uppdragen och så kommer nån tjej in och börjar prata och då är såklart volymen uppdragen som att man lyssnar på musik vilket innebär att jag förmodligen ådrar mig diverse hörselskador. Eller snarare, att volymen inte sänks för reklam per automatik. Kan inte förbannade jävla spotifyteamet tänka på att folk vill avnjuta sin musik på rätt hög volym. Klagar alltså inte på reklamen i sig utan på att den gör ont i mina öron! Skaffa premium, another puzzle solved. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 1 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2010 Skaffa premium, another puzzle solved. Fast som sagt så är det ju inte reklamen i sig.. Utan det faktum att reklamen låter högre än mycket musik och att den skär mer eftersom att det just inte är musik. Hade det varit reklamen i sig som var problemet så hade jag skaffat premium IGEN. Men nu tycker jag inte det är värt det eftersom att det är så pass lite reklam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 2 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2010 Dubbel? Ajja. Alla jävla fjortisungar som ber mig "reklamera" deras blogg. Hur fan ska jag lämna tillbaks den? FAN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 3 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2010 Aftonbladets ordvitsar. De är inte roliga över huvud taget. "Din kopia kan kosta skjortan" om kopierade kläder "Saablar va' svårsålt" om att Saab inte säljer You get it. I puke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 3 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2010 Fy fan vad jag vill klaga på oönskade, upprepade medfödda reflexsammandragningar i mellangärdet, aka singultus aka hicka.. Hade hicka till och från 5 gånger igår kväll. Och det varade länge. Testade en jävla massa huskurer men inget fungerade, så det var bara att vänta tills det var över. Min syster som är sjuksköterska har den perfekta lösningen på hicka, om än lite äcklig för vissa. Det ska ha något med syror i magen att göra, så det perfekta botemedlet är: -trumvirvel- LINGONSYLT! Just det, en sked lingonsylt ska bota även den svåraste hickan. Syrran hade botat någon norrman (Japp, hon bor i Norge) som hade haft hicka i fjorton (!) dagar, med denna metoden. Så testa det nästa gång du får en jobbig hicka, det fungerar faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2010 Min syster som är sjuksköterska har den perfekta lösningen på hicka, om än lite äcklig för vissa. Det ska ha något med syror i magen att göra, så det perfekta botemedlet är: -trumvirvel- LINGONSYLT! Just det, en sked lingonsylt ska bota även den svåraste hickan. Syrran hade botat någon norrman (Japp, hon bor i Norge) som hade haft hicka i fjorton (!) dagar, med denna metoden. Så testa det nästa gång du får en jobbig hicka, det fungerar faktiskt. Tack så mycket. Ska komma ihåg det om jag får hicka igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 3 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2010 När jag ändå är igång kan jag lika gärna passa på att klaga på något jag med. Jag klagar på väntan på att få igen prov. Skrev ett prov i Samhällsekonomi igår och spänd på resultatet är jag. Men visst, jag har typ världens segaste lärare som väntar i runt en vecka med att rätta alla prov. Cliffhangers funkar helt enkelt inte IRL, så är det. Just det, får jag igen provet imorgon tar jag bort detta inlägg och erkänner min förlust. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 3 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2010 När jag ändå är igång kan jag lika gärna passa på att klaga på något jag med. Jag klagar på väntan på att få igen prov. Skrev ett prov i Samhällsekonomi igår och spänd på resultatet är jag. Men visst, jag har typ världens segaste lärare som väntar i runt en vecka med att rätta alla prov. Cliffhangers funkar helt enkelt inte IRL, så är det. Just det, får jag igen provet imorgon tar jag bort detta inlägg och erkänner min förlust. Dom enda proven som går fort att rätta är väl matteprov? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 3 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2010 Ärligt, han är riktigt seg. Sedan drar han ut på det med vilje för att vi ska lida extra mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts