AngryAxel Skrivet 9 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2010 Delta Air Lines har inte lyckats flyga mig till New York enligt bestämt tid, därför missar jag min anslutning och därför måste jag spendera natten på JFK... vilket kommer att försena mig ungefär 12 timmar... den där flickan jag skulle hem till, vars föräldrar är bortbjudna över helgen kommer därför inte att bli av. FFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUU- EDIT: Vad gör man om man är i New York i 24 timmar? Spännande liv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2010 Delta Air Lines har inte lyckats flyga mig till New York enligt bestämt tid, därför missar jag min anslutning och därför måste jag spendera natten på JFK... vilket kommer att försena mig ungefär 12 timmar... den där flickan jag skulle hem till, vars föräldrar är bortbjudna över helgen kommer därför inte att bli av. FFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUU- EDIT: Vad gör man om man är i New York i 24 timmar? http://www.youtube.com/watch?v=yqYOhwOxK3w Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 13 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2010 Jag vill klaga på att jag inte hittar mina nycklar. Grrrrr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 15 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2010 Tänkte käka snabbpizza (en sån man värmer i ugnen) efter 5 min går jag för å känna om den är klart (sticka fingret å känna om den är genom varm) Eftersom jag tryck in plåten för långt får jag förmig att ta ena fingret å skjuta plåten närmare mig och luckan, det är ju ganska dumt med tanke på att plåten är runt 170 grader.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2010 Tänkte käka snabbpizza (en sån man värmer i ugnen) efter 5 min går jag för å känna om den är klart (sticka fingret å känna om den är genom varm) Eftersom jag tryck in plåten för långt får jag förmig att ta ena fingret å skjuta plåten närmare mig och luckan, det är ju ganska dumt med tanke på att plåten är runt 170 grader.. Så du vill klaga på? Dig själv, pizzan, plåten, ugnen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 15 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2010 Så du vill klaga på? Dig själv, pizzan, plåten, ugnen? Han vill klaga på pizzan för att han brände sig... duuh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 15 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2010 Så du vill klaga på? Dig själv, pizzan, plåten, ugnen? Tillverkaren av pizzan, eftersom att dem inte gjorde varningstext om att det blir varmt i ugnen när man tillagar pizzan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2010 Han brände sig på plåten, era plåtnyllen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 15 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2010 Jag vill klaga på att det jag har att klaga på inte hör hemma här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 15 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2010 (redigerad) Han brände sig på plåten, era plåtnyllen. Förstår inte meningen varför du då skrev: "Så du vill klaga på? Dig själv, pizzan, plåten, ugnen?" då han uppenbart klagar på sig själv för sin dumhet. Redigerad 15 januari, 2010 av Djingis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 15 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2010 Förstår inte meningen varför du då skrev: "Dig själv, pizzan, plåten," då han uppenbart klagar på sig själv för sin dumhet. Vi borde ha ett barn, ett kärleksbarn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2010 Förstår inte meningen varför du då skrev: "Så du vill klaga på? Dig själv, pizzan, plåten, ugnen?" då han uppenbart klagar på sig själv för sin dumhet. Han skrev inte vad han klagade på, utan listade bara vad han hade gjort. Därför gjorde jag skämtsamt en kommentar på allt han listade som han kunde klagat på. Men, vad ska man säga.. en tolvårig Brandon har för outvecklad hjärna för att fatta det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 15 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2010 Han skrev inte vad han klagade på, utan listade bara vad han hade gjort. Därför gjorde jag skämtsamt en kommentar på allt han listade som han kunde klagat på. Men, vad ska man säga.. en tolvårig Brandon har för outvecklad hjärna för att fatta det. Och hur i helvete ska jag veta att det var ett skämt? Det kunde lika gärna vara ett skämt (som det var nu i det här fallet) eller att du var seriös med den kommentaren och undrade vad han klagade på. Sätt gärna en smiley i slutet som visar hur meningen ska uppfattas isf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2010 Och hur i helvete ska jag veta att det var ett skämt? Det kunde lika gärna vara ett skämt (som det var nu i det här fallet) eller att du var seriös med den kommentaren och undrade vad han klagade på. Sätt gärna en smiley i slutet som visar hur meningen ska uppfattas isf Smileysar är överskattade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2010 Uppenbart att det var ett "skämt", även utan smileys. Ett ganska tråkigt sådant dock, eftersom att det var lika uppenbart vartåt VREDEN var riktad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2010 Och hur i helvete ska jag veta att det var ett skämt? Det kunde lika gärna vara ett skämt (som det var nu i det här fallet) eller att du var seriös med den kommentaren och undrade vad han klagade på. Sätt gärna en smiley i slutet som visar hur meningen ska uppfattas isf Jag använder lika många smileys som du är bra på CS. Alltså 0. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 15 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2010 Fyfan att sitta bredvid utvecklingsstörda på bio alltså. FYFAN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 15 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2010 gas is expensive asoijhfsdhpgi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 15 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2010 (redigerad) Jag använder lika många smileys som du är bra på CS. Alltså 0. Det där var en fyndig en Redigerad 15 januari, 2010 av Djingis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 15 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2010 (redigerad) Fyfan att sitta bredvid utvecklingsstörda på bio alltså. FYFAN. Vad hände? Antar att du blev störd, men på vilket sätt? Redigerad 15 januari, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts