StellHell Skrivet 27 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2009 VAD ÄR DET FÖR ETT JÄVLA PUCKO TILL ÄLG SOM STÄLLER SIG MITT PÅ ETT JÄVLA SPÅR FÖR ATT BLI PÅKÖRD AV ETT JÄVLA TÅG?!? HUR FAN LYCKAS EN JÄVLA HORÄLG FÖRSTÖRA FLERA VAGNAR I ETT TÅG OCH HELT OCH HÅLLET SÄTTA PASSAGERARNA I MÖRKER? JÄVLA SJÄLVMORDSBENÄGNA JÄVLA HORÄLG SOM VILL TA LIVET AV SIG NÄR DET ÅTERSTÅR 5 JÄVLA MINUTER FRÅN ESKILSTUNA. OCH SÅ ÄR MAN TVUNGEN ATT SITTA I MÖRKRET MITT UTE I INGEN FUCKING STANS I FYRA JÄVLA TIMMAR. FYYYYYYYYYYYRA JÄVLA TIMMAR. ÄR DET KUL ELLER? JÄVLA ÄLGAR, BORDE SKJUTAS ALLIHOPA. OCH SEN FÅR MAN STÅ OCH FRUSA TÅRNA AV SIG I EN JÄVLA TIMMAR FÖR ATT VÄNTA PÅ EN ERSÄTTNINGSBUSS FÖR ATT DET DÄR JÄVLA TÅGEN VAR TVUNGEN ATT BACKA. JÄVLA FITTMONGO TILL ÄLG ALLTSÅ. Är du så jävla stadsråttig så du inte kan hitta hem om tåget nu var fem munuter från etuna. Noobfitta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2009 Är du så jävla stadsråttig så du inte kan hitta hem om tåget nu var fem munuter från etuna. Noobfitta. MEN HUR JÄVLA RETARD ÄR DU? PERSONALEN PÅ DET DÄR FITTÅGET FICK INTE SLÄPPA UT OSS. DU TROR INTE JAG SKULLE GÅTT ANNARS? FÖR I HELVET STELLAN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 27 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2009 Det är så jävla irriterande att de inte kan ha ett säkert sätt att släppa av folk på i situationer som det där. Rena frihetsberövandet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 27 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2009 (redigerad) MEN HUR JÄVLA RETARD ÄR DU? PERSONALEN PÅ DET DÄR FITTÅGET FICK INTE SLÄPPA UT OSS. DU TROR INTE JAG SKULLE GÅTT ANNARS? FÖR I HELVET STELLAN Tror han syftade på att du stod och frös tårna av dig i väntan på en ersättningsbuss istället för att då gå därifrån om det nu var 5 min ifrån. Men jag håller med, helt sjukt att de inte kan lösa sådana situationer på ett bättre sätt. Det är ju inte första gången det hänt direkt.. Redigerad 27 december, 2009 av Marquis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2009 Tror han syftade på att du stod och frös tårna av dig i väntan på en ersättningsbuss istället för att då gå därifrån om det nu var 5 min ifrån. Men jag håller med, helt sjukt att de inte kan lösa sådana situationer på ett bättre sätt. Det är ju inte första gången det hänt direkt.. Ya. Som förra sommaren då jag åkte till linköping för första gången, nått jävla problem med en sån där klaffbro som båtar åker under som inte stängde ordentligt. Detta var mellan norrköping och linköping. Tror vi stod i två timmar innan dom kom på att "ja just fan, vi kan ju sätta in ersättningsbussar" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2009 Tror han syftade på att du stod och frös tårna av dig i väntan på en ersättningsbuss istället för att då gå därifrån om det nu var 5 min ifrån. Men jag håller med, helt sjukt att de inte kan lösa sådana situationer på ett bättre sätt. Det är ju inte första gången det hänt direkt.. Jag glömde nämna att tåget "backade" tillbaka till förra stationen för att vagnarna där fram var helt sönder. Och att gå hem 2 mil (där stationen före låg) i iskallt väder är det väl ingen som gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2009 MEN HUR JÄVLA RETARD ÄR DU? PERSONALEN PÅ DET DÄR FITTÅGET FICK INTE SLÄPPA UT OSS. DU TROR INTE JAG SKULLE GÅTT ANNARS? FÖR I HELVET STELLAN VADÅ?! VÅLDTA KAPTENEN PIRATESTYLE YARRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2009 Ya. Som förra sommaren då jag åkte till linköping för första gången, nått jävla problem med en sån där klaffbro som båtar åker under som inte stängde ordentligt. Detta var mellan norrköping och linköping. Tror vi stod i två timmar innan dom kom på att "ja just fan, vi kan ju sätta in ersättningsbussar" Åker man över öppningsbara broar mellan Norrköping och Linköping? Herregud, ett halvår med pendeln och tänk, det har jag aldrig märkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2009 Åker man över öppningsbara broar mellan Norrköping och Linköping? Herregud, ett halvår med pendeln och tänk, det har jag aldrig märkt. Den här ser öppningsbar ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2009 Den här ser öppningsbar ut! Haha, var är det där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2009 Haha, var är det där? Norsholm enligt google maps. Jag åker nästan aldrig till Norrköping så jag följde helt enkelt rälsen från Linghem och norrut tills jag stötte på en bro. Nåja, tillbaka till tråden: Jag vill klaga på att jag, varje gång jag kollar på klockan och ser att hon är över 00.00, får ett "OJOJ, dags för oioioi! "-ryck som väldigt snabbt övergår till överväldigad besvikelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 28 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2009 (redigerad) Den här ser öppningsbar ut! Funfact är att mitt hus (= min mors hus) syns på den bilden, men ni kommer aldrig få veta vilket! Ja, bron är öppningsbar och det låter som in i helvete när tågen åker över. Redigerad 28 december, 2009 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2009 Funfact är att mitt hus (= min mors hus) syns på den bilden, men ni kommer aldrig få veta vilket! Ja, bron är öppningsbar och det låter som in i helvete när tågen åker över. I helvete!? Bor du i Norsholm din jävel? Nära brasken dessutom, jag ska åka utanför alla hus och spana in i alla fönster för att få en skymt av vem som surfar på sajten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 28 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2009 I helvete!? Bor du i Norsholm din jävel? Nära brasken dessutom, jag ska åka utanför alla hus och spana in i alla fönster för att få en skymt av vem som surfar på sajten! Jag kommer hem imorgon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 28 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2009 Funfact är att mitt hus (= min mors hus) syns på den bilden, men ni kommer aldrig få veta vilket! Det där, helt klart! Tillräckligt nära spåret för att det ska låta 'som in i helvete', och det känns väldigt "DrStupid" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 5 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2010 Voddler-reklamen som går på tv och på internet. "Is my name... James Bond. Schljemes Bond? Nä, nu gick det fel" Så dålig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 5 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2010 Voddler-reklamen som går på tv och på internet. "Is my name... James Bond. Schljemes Bond? Nä, nu gick det fel" Så dålig Bredbandsbolaget reklam är det väl ändå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 5 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2010 Bredbandsbolaget reklam är det väl ändå? Precis! Men de gör reklam för Voddler! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 5 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2010 Precis! Men de gör reklam för Voddler! Jag vill klaga på att Renard tror att det är reklam för Voddler... Näe då.. Men nja.. dom gör reklam för bredband från bredbandsbolaget genom att erbjuda en Voddler-invite. Men i vilket fall som helst tycker jag att reklamerna i sig är riktigt roliga första gången man ser dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 9 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2010 (redigerad) Delta Air Lines har inte lyckats flyga mig till New York enligt bestämt tid, därför missar jag min anslutning och därför måste jag spendera natten på JFK... vilket kommer att försena mig ungefär 12 timmar... den där flickan jag skulle hem till, vars föräldrar är bortbjudna över helgen kommer därför inte att bli av. FFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUU- EDIT: Vad gör man om man är i New York i 24 timmar? Redigerad 9 januari, 2010 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts