Jump to content

Klagomuren

darkjak
 Share

Recommended Posts

Fist Of Zen. Jag vill visserligen ha lättsam underhållning när jag sätter på MTV, men det måste finnas gränser.

Usch, ja! Det värsta är att femman(?) tänker göra en svensk version av skiten. :D

Kan hålla med om att "Silent Library" inte är så bra men Fist of Zen är ju helnice!

-----------

Klagar på blåsor i munnen. Satan. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan hålla med om att "Silent Library" inte är så bra men Fist of Zen är ju helnice!

-----------

Klagar på blåsor i munnen. Satan. :lol:

Fist of Zen är otroligt roligt att titta på! Förnedrings-TV at it's best -_-

Otroligt billig humor ja, men ack så rolig!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Arne ansågs vara frisk av Försäkringskassan, dog

smiley_bomb_1145676_1.gif

Fy fan vad jag hatar FK!

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

X-Trafik

Anledning?

Jag stod och väntade på bussen vid 7.30, kallt som fan var det och klockan blev 8.00 utan att en endaste buss hade skymtats.

När jag kom hem ringde jag in och frågade vart bussjäveln var någonstans och tydligen är den inställd, TACK SOM FAN X-TRAFIK. För det första, VISA TYDLIGARE PÅ BUSSTIDSTABELLERNA NÄR BUSSEN ÄR INSTÄLLD ELLER INTE.

För det andra, Vi gymnasie elever som måste in idag och som inte har slutat än då?

Up yours x-trafik

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

X-Trafik

Anledning?

Jag stod och väntade på bussen vid 7.30, kallt som fan var det och klockan blev 8.00 utan att en endaste buss hade skymtats.

När jag kom hem ringde jag in och frågade vart bussjäveln var någonstans och tydligen är den inställd, TACK SOM FAN X-TRAFIK. För det första, VISA TYDLIGARE PÅ BUSSTIDSTABELLERNA NÄR BUSSEN ÄR INSTÄLLD ELLER INTE.

För det andra, Vi gymnasie elever som måste in idag och som inte har slutat än då?

Up yours x-trafik

Går det inga bussar behöver man inte ha skola :lol:. Tror det är så i alla fall....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Går det inga bussar behöver man inte ha skola -_-. Tror det är så i alla fall....

Gymnasieskolan är frivillig hur som helst. Givetvis kan skolor ha specifika regler gällande utebliven kollektivtrafik kontra frånvaro m.m.

-

Vill klaga på snön. Har vi inte brännt tillräckligt med fossila bränslen för att slippa skiten snart? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

VAD ÄR DET FÖR ETT JÄVLA PUCKO TILL ÄLG SOM STÄLLER SIG MITT PÅ ETT JÄVLA SPÅR FÖR ATT BLI PÅKÖRD AV ETT JÄVLA TÅG?!? HUR FAN LYCKAS EN JÄVLA HORÄLG FÖRSTÖRA FLERA VAGNAR I ETT TÅG OCH HELT OCH HÅLLET SÄTTA PASSAGERARNA I MÖRKER? JÄVLA SJÄLVMORDSBENÄGNA JÄVLA HORÄLG SOM VILL TA LIVET AV SIG NÄR DET ÅTERSTÅR 5 JÄVLA MINUTER FRÅN ESKILSTUNA. OCH SÅ ÄR MAN TVUNGEN ATT SITTA I MÖRKRET MITT UTE I INGEN FUCKING STANS I FYRA JÄVLA TIMMAR. FYYYYYYYYYYYRA JÄVLA TIMMAR. ÄR DET KUL ELLER? JÄVLA ÄLGAR, BORDE SKJUTAS ALLIHOPA. OCH SEN FÅR MAN STÅ OCH FRUSA TÅRNA AV SIG I EN JÄVLA TIMMAR FÖR ATT VÄNTA PÅ EN ERSÄTTNINGSBUSS FÖR ATT DET DÄR JÄVLA TÅGEN VAR TVUNGEN ATT BACKA. JÄVLA FITTMONGO TILL ÄLG ALLTSÅ.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

VAD ÄR DET FÖR ETT JÄVLA PUCKO TILL ÄLG SOM STÄLLER SIG MITT PÅ ETT JÄVLA SPÅR FÖR ATT BLI PÅKÖRD AV ETT JÄVLA TÅG?!? HUR FAN LYCKAS EN JÄVLA HORÄLG FÖRSTÖRA FLERA VAGNAR I ETT TÅG OCH HELT OCH HÅLLET SÄTTA PASSAGERARNA I MÖRKER? JÄVLA SJÄLVMORDSBENÄGNA JÄVLA HORÄLG SOM VILL TA LIVET AV SIG NÄR DET ÅTERSTÅR 5 JÄVLA MINUTER FRÅN ESKILSTUNA. OCH SÅ ÄR MAN TVUNGEN ATT SITTA I MÖRKRET MITT UTE I INGEN FUCKING STANS I FYRA JÄVLA TIMMAR. FYYYYYYYYYYYRA JÄVLA TIMMAR. ÄR DET KUL ELLER? JÄVLA ÄLGAR, BORDE SKJUTAS ALLIHOPA. OCH SEN FÅR MAN STÅ OCH FRUSA TÅRNA AV SIG I EN JÄVLA TIMMAR FÖR ATT VÄNTA PÅ EN ERSÄTTNINGSBUSS FÖR ATT DET DÄR JÄVLA TÅGEN VAR TVUNGEN ATT BACKA. JÄVLA FITTMONGO TILL ÄLG ALLTSÅ.

funny-pictures-this-owl-laughs-out-_1147298_0.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hörredu,

charge_1147300_0.jpg

mucka int med elg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor