Jump to content

Klagomuren

darkjak
 Share

Recommended Posts

Det jävla fittvädret frös fast min bakbroms på cykeln. när jag äntligen fått loss den fastnade den i tryckt. Min kompis cykel hade växeln frusit fast på. En annan skippade mössan imorse trots 9 minusgrader för att rädda frisyren :P

För nio minus är såååå kallt. :innocent:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att min GTAIV-skiva har blivit oläsbar!

Skulle flytta mitt 360 medans jag spelade, och tydligen så blev det något kolijock med skivan så det är en fin rund repring på den nu.

AFDSGHashdjASGFhdsgAsdasg :innocent::P:angry:

Det där har jag varit med om två gånger faktiskt. Jag drog iväg till GAME här i Umeå och där kunde de fixa skivan för 40kr.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill klaga på att rullstolsplatserna på konserter ALLTID är långt från scenen. Jävla diskriminering :D:)

Det tenderar ju att bli ganska livat och, i vissa fall, bråkigt långt fram. Detta kanske inte är optimalt för någon med limiterad rörlighet. Jag menar, en rullstolsbunden kan lätt bli, i brist på bättre ord, nedtrampad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill klaga på att rullstolsplatserna på konserter ALLTID är långt från scenen. Jävla diskriminering :D:)

På hultsfredsfestivalen har det tidigare varit riktigt bra platser för rullstolsbundna enligt mig. I år däremot kändes det lite sämre.

Men angående vanliga konserter som inte är på festivaler så tror jag det har lite att göra med hur arenan ser ut och så vidare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Metros slangkoll.

Jag vill klaga på att Metro har skitdåliga nyheter, speciellt om ungdomarnas nya slangord. Kanske är jag inte så insatt i slangord, men jag har aldrig i hela mitt liv hört någon säga "schmunka", "badges", "tast" eller "raket" i de sammanhangen och med de innebörder som presenteras i Metro. Hur är det med göteborgare och stockholmare? Hur stämmer slangorden med era erfarenheter?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Metros slangkoll.

Jag vill klaga på att Metro har skitdåliga nyheter, speciellt om ungdomarnas nya slangord. Kanske är jag inte så insatt i slangord, men jag har aldrig i hela mitt liv hört någon säga "schmunka", "badges", "tast" eller "raket" i de sammanhangen och med de innebörder som presenteras i Metro. Hur är det med göteborgare och stockholmare? Hur stämmer slangorden med era erfarenheter?

Tydligen kan man säga "Ey brors, skaru mäka lite flensost hos Popo" i Göteborg utan att bli kallad pedofil eller våldtäktsman! Hårt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Metros slangkoll.

Inte hört en enda av dom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Metros slangkoll.

Jag kände igen ett, och det var krydda, men det använde de i fel sammanhang. De säger att krydda är att ljuga, medan vi ser det som att bara.. krydda. Krydda en historia, liksom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snö! Nu faller den ner igen, och jag blir så ledsen. Vill inte, vill inte, vill inte, vill inte, vill inte...

Skyffla upp all snö på en lastbil och transportera det till Vällingby! Vill ha, vill ha, vill ha, vill ha, vill ha...

Fast då smälter den ju när den kommer hit :rolleyes:

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor