kattälskaren Skrivet 17 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2009 Alla ungar som ska ha en bild på Monsterloggan överallt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 18 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2009 Matsalsmat som inte går att lita på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 18 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2009 Att jag knappt har fått se solen på en månad. Det är bara molnigt, regn och mörkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 18 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2009 Att jag knappt har fått se solen på en månad. Det är bara molnigt, regn och mörkt. Gud vad trevligt vi har det i Göteborg, tycker du inte? +1 btw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 19 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2009 Att min GTAIV-skiva har blivit oläsbar! Skulle flytta mitt 360 medans jag spelade, och tydligen så blev det något kolijock med skivan så det är en fin rund repring på den nu. AFDSGHashdjASGFhdsgAsdasg :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 19 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2009 Att min GTAIV-skiva har blivit oläsbar! Skulle flytta mitt 360 medans jag spelade, och tydligen så blev det något kolijock med skivan så det är en fin rund repring på den nu. Ursäkta mig men, är inte det otroligt klantigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 19 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2009 Att Kommunen har bestämts eller är verkligen nära till ett ja om att varenda högstadieelev ska få en egen laptop. För det första, Har vi behövt en dator för att arbeta effektivt i skolan? - NEJ För det andra, projektet skulle kosta flera miljoner som man kunde använda annat för. Är det värt det? - NEJ + Alla illbattingar som kommer förstöra datorerna eller göra något med dem Ett par riktiga stollar är dem, STOLLAR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 19 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2009 Att Kommunen har bestämts eller är verkligen nära till ett ja om att varenda högstadieelev ska få en egen laptop. För det första, Har vi behövt en dator för att arbeta effektivt i skolan? - NEJ För det andra, projektet skulle kosta flera miljoner som man kunde använda annat för. Är det värt det? - NEJ + Alla illbattingar som kommer förstöra datorerna eller göra något med dem Ett par riktiga stollar är dem, STOLLAR +1 Dessutom kommer detta inte innebära mer jobb från eleverna utan mer lek! Såsom jag tror då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 19 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2009 +2 på den. Väldigt många har nog dessutom en egen dator som de hellre använder. Skolan hade kunnat använda en bråkdel av pengarna för att ge en riktigt bra rabatt istället för de elever som behöver köpa nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2009 +3 Vi som gick samhällsvetenskapliga linjen på gymnasiet här fick laptops i ettan. Användes frekvent de två första veckorna, sedan har den i princip stått hemma och dragit på sig flera lager av damm och så är det för alla. Vi skulle hellre gjort en intressant studieresa än fått dessa datorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2009 Ursäkta mig men, är inte det otroligt klantigt? Väldigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 26 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2009 Folk som använder ´ när det ska vara '. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2009 +3 Vi som gick samhällsvetenskapliga linjen på gymnasiet här fick laptops i ettan. Användes frekvent de två första veckorna, sedan har den i princip stått hemma och dragit på sig flera lager av damm och så är det för alla. Vi skulle hellre gjort en intressant studieresa än fått dessa datorer. Själv hade jag mycket nytta av min laptop under gymnasiet. Speciellt när man ville döda tid och kanske surfa eller spela spel mellan eller under lektionerna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2009 Folk som använder ´ när det ska vara '. Jag kan faktiskt inte komma på någonting jag skulle kunna bry mig mindre om än om någon skrivit it´s istället för it's. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 1 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2009 På Skotten_31 eller vafan han heter, känns som om han börjat trolla som fan den senaste tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2009 Jag vill klaga på "den lilla söta GTAsajten-menyn". Den får mig att klicka på "nya inlägg" typ varenda minut. Dumma den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 1 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2009 Mina knän, högljudda ungar, pensionärer i mataffärer, mornar. Och vädret såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2009 (redigerad) Jag vill klaga galet mycket på att jag i satans jävla fittkräm lyckades knuffa till min xbox när den var på vilket resulterade i ett trasigt NHL10... %!=%#"`%#¤%¤%!¤! Redigerad 1 december, 2009 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 1 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2009 Jag kan faktiskt inte komma på någonting jag skulle kunna bry mig mindre om än om någon skrivit it´s istället för it's. Nu när du skriver det så börjar jag störa mig på mellanrummet mellan t och s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 2 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 Det jävla fittvädret frös fast min bakbroms på cykeln. när jag äntligen fått loss den fastnade den i tryckt. Min kompis cykel hade växeln frusit fast på. En annan skippade mössan imorse trots 9 minusgrader för att rädda frisyren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts