Jump to content

Klagomuren

darkjak
 Share

Recommended Posts

hatar verkligen paradise hotel reklamen, i slutet är det en tjej som säger "du vet att du vill kolla"

orly? nej jag vill verkeligen inte kolla på massa fjoller som super, knullar och bråkar med varandra hela tiden.

Håller fullständigt med, jag tänker alltid att de kan dra åt ******* när jag hör den reklamen!

EDIT: gick faktiskt in på den här tråden för att säga just det

Redigerad av SIKEN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill klaga på att lektionen vi ska ha imorrn 08.15-10.00 fortfarande inte har nån lärare tilldelad sig, blankt på schemat. Egentligen skulle vi haft den i måndags, men ingen lärare dök upp!..

Hoppas man inte drar till skolan så tidigt i onödan :)

Fan Gizmo, du är en dålig noob-student. I en dylik situation tar man sovmorgon och om det blir några komplikationer har man en god bortförklaring att använda (dvs det fanns ingen lärare tilldelad så jag trodde att bla bla bla....). Lär dig! :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan Gizmo, du är en dålig noob-student. I en dylik situation tar man sovmorgon och om det blir några komplikationer har man en god bortförklaring att använda (dvs det fanns ingen lärare tilldelad så jag trodde att bla bla bla....). Lär dig! :P

Fast det är repetition inför en tenta, så jag typ, vill verkligen ha lektionen :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kanske skulle testa att gå och lägga dig tidigare? Gör underverk för morgonpiggheten. :P

Äditt: för att jag ville

Försöker, men tiden går så jäkla snabbt på natten :P

-----------------

köra 27km.

Läsa lapp på dörren: Lektionen inställd pga sjukdom

köra 27km hem.

fail :(

*klaga*

dom borde skickat mail!..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor