Umberto Skrivet 9 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2009 Okej, nu vet vi att Sesame Street fyller 40 år. Got it. Det räcker nu, Google. Tack, tack. Eller kanske snarare hela året, det har gått ofantligt fort. I agree with the fair-haired gentleman above. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2009 Okej, nu vet vi att Sesame Street fyller 40 år. Got it. Det räcker nu, Google. Tack, tack. Håller med. Jag tycker för övrigt att Sesam är ett ont program. Bert ser ju fasen ut som en blandning mellan en banan och en Rinkebyturk: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 10 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2009 (redigerad) Dem här jävla spam-botarna. Dem är jobbiga. jak blir ledzen hezt. :-(( EDIT: HWJohny verkar vara en trevlig prick. Redigerad 10 november, 2009 av Flaskan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 10 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2009 Killen som framför de engelska Spotify-reklamerna har en väldigt konstigt och typ... grötig accent, jag strö mig på honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 10 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2009 Okej, nu vet vi att Sesame Street fyller 40 år. Got it. Det räcker nu, Google. Tack, tack. Haha, hur länge ska dem ha det där. >< Tycker för övrigt det har blivit väl många "google-firanden" på senare tid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2009 Killen som framför de engelska Spotify-reklamerna har en väldigt konstigt och typ... grötig accent, jag strö mig på honom. Varje gång jag hör hans röst så tänker jag på Mathias Andersson från Lyxfällan: http://www.nykoping.se/images/Paket/Melodifestivalen/Mattias.jpg De har fan identiska röster! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 11 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2009 (redigerad) hatar verkligen paradise hotel reklamen, i slutet är det en tjej som säger "du vet att du vill kolla" orly? nej jag vill verkeligen inte kolla på massa fjoller som super, knullar och bråkar med varandra hela tiden. Redigerad 11 november, 2009 av -Razz- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 11 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2009 Onödigt klädesdetaljer, såsom dubbelknäppning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SIKEN Skrivet 11 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2009 (redigerad) hatar verkligen paradise hotel reklamen, i slutet är det en tjej som säger "du vet att du vill kolla" orly? nej jag vill verkeligen inte kolla på massa fjoller som super, knullar och bråkar med varandra hela tiden. Håller fullständigt med, jag tänker alltid att de kan dra åt ******* när jag hör den reklamen! EDIT: gick faktiskt in på den här tråden för att säga just det Redigerad 11 november, 2009 av SIKEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2009 Vill klaga på att lektionen vi ska ha imorrn 08.15-10.00 fortfarande inte har nån lärare tilldelad sig, blankt på schemat. Egentligen skulle vi haft den i måndags, men ingen lärare dök upp!.. Hoppas man inte drar till skolan så tidigt i onödan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 12 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2009 Vill klaga på att lektionen vi ska ha imorrn 08.15-10.00 fortfarande inte har nån lärare tilldelad sig, blankt på schemat. Egentligen skulle vi haft den i måndags, men ingen lärare dök upp!.. Hoppas man inte drar till skolan så tidigt i onödan Fan Gizmo, du är en dålig noob-student. I en dylik situation tar man sovmorgon och om det blir några komplikationer har man en god bortförklaring att använda (dvs det fanns ingen lärare tilldelad så jag trodde att bla bla bla....). Lär dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2009 Fan Gizmo, du är en dålig noob-student. I en dylik situation tar man sovmorgon och om det blir några komplikationer har man en god bortförklaring att använda (dvs det fanns ingen lärare tilldelad så jag trodde att bla bla bla....). Lär dig! Fast det är repetition inför en tenta, så jag typ, vill verkligen ha lektionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Refur Skrivet 12 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2009 (redigerad) Fast det är repetition inför en tenta, så jag typ, vill verkligen ha lektionen Kanske skulle testa att gå och lägga dig tidigare? Gör underverk för morgonpiggheten. Äditt: för att jag ville Redigerad 12 november, 2009 av Refur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 12 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2009 Vill klaga på mig själv, är så jävla klumpig! Snaggade huvudet nyss tilll 3mm. Får för mig att fixa en sak som såg ojämn ut. Glömmer att ställa in aparaten på 3mm och har den på 1mm. Nu blev det mer ojämnt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2009 Fan Gizmo, du är en dålig noob-student. You made my day right there! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 12 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2009 You made my day right there! +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2009 Kanske skulle testa att gå och lägga dig tidigare? Gör underverk för morgonpiggheten. Äditt: för att jag ville Försöker, men tiden går så jäkla snabbt på natten ----------------- köra 27km. Läsa lapp på dörren: Lektionen inställd pga sjukdom köra 27km hem. fail *klaga* dom borde skickat mail!.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 13 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2009 Försöker, men tiden går så jäkla snabbt på natten ----------------- köra 27km. Läsa lapp på dörren: Lektionen inställd pga sjukdom köra 27km hem. fail *klaga* dom borde skickat mail!.. Du sa 28km på msn! http://data.fuskbugg.se/skalman01/--umbertorant.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2009 Du sa 28km på msn! http://data.fuskbugg.se/skalman01/--umbertorant.gif Jag kollade upp det och de var 27, förlååååt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 13 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2009 Jag kollade upp det och de var 27, förlååååt mig Nu är jag ju sårad.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts