P-C Skrivet 9 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2009 Tror inte att Svenska akademin skulle gilla den iden, gamalmodiga som de är. "Nobelpriset är ett pengapris, punkt slut" . Men det var en fin idé Och vad fan vet du om svenska akademien.. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 11 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2009 (redigerad) Och vad fan vet du om svenska akademien.. ? Han ser det på ett annat sett vettu.. Jag har inget att klaga på riktigt, jag är rätt nöjd med allt. Dock, vid närmare eftertanke så ska jag paya körkort/teori/akassa/bensin/sprit/aktier/fonder/bo hemma fee. Men de jobbigaste med det är att gå in på internetbanken.. Redigerad 11 oktober, 2009 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 23 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2009 Jag vill klaga på TV4play. Världens sämsta mediaspelare. Den buggar, reklam ligger i bild, efter reklampaus är bilden liten och man måste resa på sig för att gå bort till datorn för att förstora igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 25 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2009 Vill klaga på att jag vaknar sist i familjen hela tiden och därför får ta den sista kaffekoppen. Den sista skvätten kaffe innehåller alltid lite sump. Inte kul att få i munnen när man är nyvaken.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 25 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2009 (redigerad) Vill klaga på att jag vaknar sist i familjen hela tiden och därför får ta den sista kaffekoppen. Den sista skvätten kaffe innehåller alltid lite sump. Inte kul att få i munnen när man är nyvaken.. Göra eget? Tar väl inte så lång tid? Redigerad 25 oktober, 2009 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 25 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2009 Göra eget? Tar väl inte så lång tid? Klart, men det förstör charmen med att kunna gå till köket i sin morgonrock, hälla upp en kopp kaffe och gå och titta på termometern och alla stackare som går ute i regnet. Jag behöver flyt på morgonen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 25 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2009 Folk som braggar om tillgångar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 30 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2009 (redigerad) Vill klaga på att de flesta kategoriserar Scarface som "Maffiafilm". Det är en gangsterfilm! Redigerad 30 oktober, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 1 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2009 Svenska kommentatorer. "DET HADE VARIT EN BRA PASS OM DET INTE HADE VARIT OFFSIDE!!!!" Okaj glenne, no shit : < "Ojojoj, här kommer han med Iron Man som introlåt, det är en lång låt. Gammal ACDC smörja" Wait what? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2009 Svenska kommentatorer. "DET HADE VARIT EN BRA PASS OM DET INTE HADE VARIT OFFSIDE!!!!" Okaj glenne, no shit : < "Ojojoj, här kommer han med Iron Man som introlåt, det är en lång låt. Gammal ACDC smörja" Wait what? Haha Glenn är så jääääävla jobbig på FIFA! "Ja det hade varit en solklar målchans om han inte varit offside." "Ja han får ju det läget tack vare att han står i offside"." Men Strömbergs klippning i spelet är fan jobbigare! "Han har ett läge att slå ett inlägg! .. Han slår ett bra inlägg! .. Det där är ett dåligt inlägg!" Det kan man få höra om man är utanför straffområdet ... Slår ett inlägg ... Motståndaren vinner nickduellen. Eller den här. "Han vinner bollen! .. Nej, glöm det jag sa, det stämmer inte." Om man vinner boll och tappar den direkt. Kategori: Hur kan man vinna boll men ändå inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 1 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2009 Haha Glenn är så jääääävla jobbig på FIFA! "Ja det hade varit en solklar målchans om han inte varit offside." "Ja han får ju det läget tack vare att han står i offside"." Men Strömbergs klippning i spelet är fan jobbigare! "Han har ett läge att slå ett inlägg! .. Han slår ett bra inlägg! .. Det där är ett dåligt inlägg!" Det kan man få höra om man är utanför straffområdet ... Slår ett inlägg ... Motståndaren vinner nickduellen. Eller den här. "Han vinner bollen! .. Nej, glöm det jag sa, det stämmer inte." Om man vinner boll och tappar den direkt. Kategori: Hur kan man vinna boll men ändå inte? Ja, fan vad irriterande dem är bara värdelösa kommentarer. "Strömberg:Ååh, det där hade varit ett jätteläge om det inte varit offside." "Hysén:Ja, men det där läget får han bara för han står 170m offside. Då blir man liksom. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 1 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2009 Vill klaga på att höstlovet har gått alldeles för fort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 1 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2009 Vill klaga på att höstlovet har gått alldeles för fort. +1 Håller med till 100%! W0rd Word w0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 1 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2009 Vill klaga på att jag missade Shogun Rua vs Machida matchen igår . Vem vann? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 1 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2009 (redigerad) Vill klaga på att jag missade Shogun Rua vs Machida matchen igår . Vem vann? Machida på dommarbeslut kass match btw, ska bli en rematch Redigerad 1 november, 2009 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 1 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2009 (redigerad) Machida på dommarbeslut kass match btw, ska bli en rematch NÄR NÄR!?? Redigerad 1 november, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 1 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2009 NÄR NÄR!?? Inte säkert, Machida är skadad men fansen vill se matchen om inte annat. And when Machida does return to his full training regimen, Soares insisted the champ will be expecting another date with Rua. "We want that fight," Machida said. "We want to leave no doubt who the light heavyweight champion is." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 3 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2009 Vill klaga på att höstlovet har gått alldeles för fort. Byt ut "höstlovet" mot oktober, så har du ett fet 'amen' från min sida. Eller kanske snarare hela året, det har gått ofantligt fort. Men det kanske är ett tecken på att man haft saker att göra, så jag ska inte klaga. Jag är bara fascinerad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 3 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2009 Byt ut "höstlovet" mot oktober, så har du ett fet 'amen' från min sida. Eller kanske snarare hela året, det har gått ofantligt fort. Men det kanske är ett tecken på att man haft saker att göra, så jag ska inte klaga. Jag är bara fascinerad! Mitt har gått fort trots att jag inte haft nåt att göra. Och att det varit ett aningen tråkigare år än vanligt. Tror det beror på att jag blivit mer och mer "aware of" döden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 3 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2009 Byt ut "höstlovet" mot oktober, så har du ett fet 'amen' från min sida. Eller kanske snarare hela året, det har gått ofantligt fort. Men det kanske är ett tecken på att man haft saker att göra, så jag ska inte klaga. Jag är bara fascinerad! Kan hålla med dig om oktober, verkar ha gått fort för alla. Tiden går fort när man har roligt I guess. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts