Jump to content

Klagomuren

darkjak
 Share

Recommended Posts

Och vad fan vet du om svenska akademien.. ? :wub:

Han ser det på ett annat sett vettu..

Jag har inget att klaga på riktigt, jag är rätt nöjd med allt.

Dock, vid närmare eftertanke så ska jag paya körkort/teori/akassa/bensin/sprit/aktier/fonder/bo hemma fee.

Men de jobbigaste med det är att gå in på internetbanken..

Redigerad av FerkurZ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...
Vill klaga på att jag vaknar sist i familjen hela tiden och därför får ta den sista kaffekoppen. Den sista skvätten kaffe innehåller alltid lite sump. Inte kul att få i munnen när man är nyvaken..

Göra eget? Tar väl inte så lång tid? :D

Redigerad av Xazzi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Svenska kommentatorer.

"DET HADE VARIT EN BRA PASS OM DET INTE HADE VARIT OFFSIDE!!!!" Okaj glenne, no shit : <

"Ojojoj, här kommer han med Iron Man som introlåt, det är en lång låt. Gammal ACDC smörja" Wait what?

Haha Glenn är så jääääävla jobbig på FIFA!

"Ja det hade varit en solklar målchans om han inte varit offside."

"Ja han får ju det läget tack vare att han står i offside"."

Men Strömbergs klippning i spelet är fan jobbigare!

"Han har ett läge att slå ett inlägg! .. Han slår ett bra inlägg! .. Det där är ett dåligt inlägg!"

Det kan man få höra om man är utanför straffområdet ... Slår ett inlägg ... Motståndaren vinner nickduellen.

Eller den här.

"Han vinner bollen! .. Nej, glöm det jag sa, det stämmer inte."

Om man vinner boll och tappar den direkt. Kategori: Hur kan man vinna boll men ändå inte?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha Glenn är så jääääävla jobbig på FIFA!

"Ja det hade varit en solklar målchans om han inte varit offside."

"Ja han får ju det läget tack vare att han står i offside"."

Men Strömbergs klippning i spelet är fan jobbigare!

"Han har ett läge att slå ett inlägg! .. Han slår ett bra inlägg! .. Det där är ett dåligt inlägg!"

Det kan man få höra om man är utanför straffområdet ... Slår ett inlägg ... Motståndaren vinner nickduellen.

Eller den här.

"Han vinner bollen! .. Nej, glöm det jag sa, det stämmer inte."

Om man vinner boll och tappar den direkt. Kategori: Hur kan man vinna boll men ändå inte?

Ja, fan vad irriterande dem är bara värdelösa kommentarer.

"Strömberg:Ååh, det där hade varit ett jätteläge om det inte varit offside."

"Hysén:Ja, men det där läget får han bara för han står 170m offside.

Då blir man liksom. -.-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

NÄR NÄR!?? :mf_doof::mellow::wub:

Inte säkert, Machida är skadad men fansen vill se matchen om inte annat.

And when Machida does return to his full training regimen, Soares insisted the champ will be expecting another date with Rua.

"We want that fight," Machida said. "We want to leave no doubt who the light heavyweight champion is."

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Byt ut "höstlovet" mot oktober, så har du ett fet 'amen' från min sida. Eller kanske snarare hela året, det har gått ofantligt fort. Men det kanske är ett tecken på att man haft saker att göra, så jag ska inte klaga. Jag är bara fascinerad!

Mitt har gått fort trots att jag inte haft nåt att göra. Och att det varit ett aningen tråkigare år än vanligt. Tror det beror på att jag blivit mer och mer "aware of" döden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Byt ut "höstlovet" mot oktober, så har du ett fet 'amen' från min sida. Eller kanske snarare hela året, det har gått ofantligt fort. Men det kanske är ett tecken på att man haft saker att göra, så jag ska inte klaga. Jag är bara fascinerad!

Kan hålla med dig om oktober, verkar ha gått fort för alla. Tiden går fort när man har roligt I guess.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor