RavenE Skrivet 30 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2009 John Cleese. Thank god for Elgiganten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 1 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2009 När man går upp flera timmar innan man behöver, har dessutom wax i håret så det känns bara äckligt att lägga sig igen : < Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 1 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2009 När man har fönstret öppet och är hungrig och så börjar någon i närheten att grilla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2009 När man vaknar klockan sex på morgonen av en dånande jävla borrmaskin precis utanför ens fönster!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 1 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2009 (redigerad) När man går upp flera timmar innan man behöver, har dessutom wax i håret så det känns bara äckligt att lägga sig igen : < Lösning: Använd inte wax Jazz: Jag tycker endå att han är rätt kul i reklamen. Bättre än Dogge iaf Redigerad 1 oktober, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 1 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2009 Nageltrång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 1 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2009 Nageltrång +1 Fick nageltrång, vart infekterat och började värka som inni helvete. Fick gå runt med det i en månad innan jag fick tid hos doktorn som fixade skiten. Klasskamraten fick gå 2 månader med nageltrång. pissigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 1 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2009 (redigerad) Lösning: Använd inte wax Jazz: Jag tycker endå att han är rätt kul i reklamen. Bättre än Dogge iaf Men Dogge är ju en clown på riktigt, Cleese är ju bara fjompig. Redigerad 1 oktober, 2009 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2009 Nej fyfan nu vill jag fan verkligen klaga på The Phone House! Jag gick dit och frågade om min mobil hade kommit då jag sa det har snart gått 1 månad sen och jag var här för två veckor sen och frågade om den hade kommit men då sa jag också att tjejen som jobbade där visste inte. Hon sa att den skulle komma den veckan jag var där och skulle få ett sms när den hade kommit. Men hade jag fan fått ett jävla sms? NEJ! Då sa jag kan du kolla om den ligger där i lagret och vad gjorde den? JO den låg där utan att höra ett jävla skit från affären att den hade kommit tillbaks. Så här har jag gått i 4 veckor och inte fått svar. Nä kompisen som var med sa dom borde fan betalat dig för detta. Fyfan vad arg jag vart när jag ute men tack och lov så var det samma kille som stog där i kassan när jag lämnade in mobilen. Men han var iallafall trevlig men men kul att jag har fått tillbaks en fungerade mobil tillbaks Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 1 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2009 +1 Hur svårt kan det vara att packa ner den sen gå tillbaks till affären. Öppna inte käften om du inte kan prata med en affär själv Du vet ju inte ens hur man skaffar information om hur det går med lagningen av en telefon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 1 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2009 Min xxx är på lagning...REPERATION? SERVICE? Vad som helst, men inte lagning. Det låter grymt fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 2 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2009 När man sitter på bussen hem, lyssnar på musik, trött som fan och är på väg att slumra till och busschauffören plingar och börjar prata i micken. Att man aldrig lär sig att han kommer säga samma sak som de andra hundra gångerna man har åkt buss, så att man slipper ta av sig hörlurarna för att lyssna på "Hej, mitt namn är Conny och jag är er chaufför, toalett finns längst bak och använd säkerhetsbältet." Jag blir sur på mig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 2 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2009 Underåriga som vill att man ska köpa snus/cigg åt dom. "kan du köpa cigg åt mig?" *Skitglad* "Nej!!!" "MEH, HATAR DU MIG, JAG SOM TRODDE JAG VAR DIN VÄN" DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 2 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2009 Underåriga som vill att man ska köpa snus/cigg åt dom. "kan du köpa cigg åt mig?" *Skitglad* "Nej!!!" "MEH, HATAR DU MIG, JAG SOM TRODDE JAG VAR DIN VÄN" DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ +1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 2 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2009 Nej fyfan nu vill jag fan verkligen klaga på The Phone House! Jag gick dit och frågade om min mobil hade kommit då jag sa det har snart gått 1 månad sen och jag var här för två veckor sen och frågade om den hade kommit men då sa jag också att tjejen som jobbade där visste inte. Hon sa att den skulle komma den veckan jag var där och skulle få ett sms när den hade kommit. Men hade jag fan fått ett jävla sms? NEJ! Då sa jag kan du kolla om den ligger där i lagret och vad gjorde den? JO den låg där utan att höra ett jävla skit från affären att den hade kommit tillbaks. Så här har jag gått i 4 veckor och inte fått svar. Nä kompisen som var med sa dom borde fan betalat dig för detta. Fyfan vad arg jag vart när jag ute men tack och lov så var det samma kille som stog där i kassan när jag lämnade in mobilen. Men han var iallafall trevlig men men kul att jag har fått tillbaks en fungerade mobil tillbaks Har du funderat på att börja som kryptör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 5 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2009 (redigerad) Gamal men bra DET HETER GAMMAL FÖR TUSAN! GAMMAL ≠ GAMLA Redigerad 5 oktober, 2009 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 7 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2009 6 timmar skola, 2 lektioner. Sweeeet http://www.gti.se/schema/DT2C.bmp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2009 75 000kr - moms - sociala avgifter =33 898.30kr https://static.flashback.info/img/smilies2/rant.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 8 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2009 fotojobbet eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2009 Jag vill klaga på att Astrid Lindgren aldrig får Nobelpriset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts