Joe Dirt Skrivet 26 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2009 VAFAN!!!!! VAD ARG JAG BLIR PÅ FITT ONOFF!!!!!!! FFFFFFFFFFFFFFFFFAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNN Var och köpte en ny DVD spelare som kostade 499:- (sänkt från 799:- så win för mig) men så står det på DVD spelaren "Rec to USB" och då jävlar blev det ett klart köp att man kan spela in en film på USB minne så då köpte vi den och sedan sprang jag till Clas Ohlson och köpte ett 16 GB minne bara för att vara smart... Sedan kommer jag hem och plockade ihop DVD spelaren och var extremt nöjd över mig själv, den stödjer även HDMI så fuck yeah men vad ser jag inte sen? JO, DEN SPELAR INTE IN VIDEO, UTAN BARA LJUD!!! GGGGGAAAAAAAAHHHHHHHH FYFAN! VEM I HELVETE SPELAR IN ENBART LJUD??!!!! FITTOR! FALSE ADVERTISEMENT!!! Visst, folk kanske sitter på MTV eller Z-tv och spelar in låtar MEN VAFAN! JAG VILL SPELA IN VIDEO OCH INTE ENBART LJUD!!! FFFAAAANNN FÖR ONOFF OCH DERAS KUKSUGAR REKLAM!!!! I allmänhet var den dock bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2009 (redigerad) /rant http://www.onoff.com/online/se/inet.nsf/vP...markID=10-15-15 ? "Med USB inspelningsfunktionen kan du skapa dina egna MP3 filer från en CD skiva direkt på en MP3 spelare eller USB minne." Redigerad 26 september, 2009 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 26 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2009 http://www.onoff.com/online/se/inet.nsf/vP...markID=10-15-15 ? "Med USB inspelningsfunktionen kan du skapa dina egna MP3 filer från en CD skiva direkt på en MP3 spelare eller USB minne." Men jag var inne i deras butik där den stod på en hylla och allt dom hade skrivit var "Rec to USB" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 28 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2009 Skojar dom?! Jag förväntar mig mer av SR Ekot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2009 Skojar dom?! Jag förväntar mig mer av SR Ekot. Well, det mesta tyder på att en PRAO-elev fått skriva av någon nyhet eller något liknande, men man vet ju aldrig. Det där var hur som helst väldigt dåligt skrivet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 28 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2009 VAFAN!!!!! VAD ARG JAG BLIR PÅ FITT ONOFF!!!!!! Men lämna tillbaka den bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2009 Men lämna tillbaka den bara. +1 Hur svårt kan det vara att packa ner den sen gå tillbaks till affären. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 28 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2009 Öppet köp På ONOFF vill vi att du ska bli nöjd med ditt köp. Vi lovar att verkligen hjälpa dig att köpa rätt vara från början. Om du trots allt inte skulle bli nöjd har vi öppet köp i 30 dagar på de allra flesta produkter. Det som krävs är att varan ska vara i nyskick och i sitt originalemballage samt att du har kvittot med dig. För att värna om nästa köpare av varan gäller följande undantag; http://www.onoff.com/online/se/inet.nsf/vI...47?opendocument Lätt som en plätt.. Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 29 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2009 Va ju på rea Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 29 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2009 Va ju på rea Whut, får man inte lämna tillbaka om man har köpt på rea? Man borde väl få tillbaka reapriset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 29 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2009 Whut, får man inte lämna tillbaka om man har köpt på rea? Man borde väl få tillbaka reapriset. Är väl ganska vanligt att man inte får det? Utförsäljningar å skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 29 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2009 Är väl ganska vanligt att man inte får det? Utförsäljningar å skit. Aha.. jag gissade bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2009 Jag vill klaga på Nikopolidis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2009 Jag vill klaga på Nikopolidis! Haha, jag tycker det är grymt kul att se en såpass gammal man göra sådana fantomräddniSÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! RVP 1 - 0 !!!! Ehm.. Fantomräddningar, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 30 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2009 Va ju på rea Måste ju gå att lämna tillbaka produkten ändå, det var ju trots allt falsk marknadsföring, eller i alla fall förvirrade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 30 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2009 Lackar på CSN! Fyllde nyss 20 år och har sökt efter studiebidraget nu eftersom jag fortfarande går gymnasiet. Fick hem papper som skulle skrivas på. Jag skriver på och skickar in. Det går några veckor och då kommer ett nytt papper om massa frågor som skulle svaras på. Skickar in det och väntar. Det går tills idag och jag sitter och väntar på att pengarna ska komma in. Men gör dom det? NEJ! Det kommer ett till papper som skolan ska skriva på. Alltså varför inte skicka det pappret från början istället för att skicka allt vild olika tillfällen. Vill dom sega med det så dom slipper betala ut eller vad är deras problem? Idioter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 30 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2009 Alltså varför inte skicka det pappret från början istället för att skicka allt vild olika tillfällen. Vill dom sega med det så dom slipper betala ut eller vad är deras problem? Det står väl i papprena du fick? Alternativt, försök att kontakta dem för att se vad som händer, istället för att lacka på den på ett internetforum. De har ju trots allt en kundtjänst, som är till för att tjäna kunderna. Ring 0771-276000, öppet vardagar 8-16. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2009 (redigerad) Det står väl i papprena du fick? Alternativt, försök att kontakta dem för att se vad som händer, istället för att lacka på den på ett internetforum. De har ju trots allt en kundtjänst, som är till för att tjäna kunderna. Ring 0771-276000, öppet vardagar 8-16. Håller med till 100%! Och deras kundtjänst är faktiskt bra till skillnad från många myndigheters. De gånger jag har ringt har väntetiden bara varit på ett par minuter. Redigerad 30 september, 2009 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 30 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2009 Lackar på CSN! Fyllde nyss 20 år och har sökt efter studiebidraget nu eftersom jag fortfarande går gymnasiet. Fick hem papper som skulle skrivas på. Jag skriver på och skickar in. Det går några veckor och då kommer ett nytt papper om massa frågor som skulle svaras på. Skickar in det och väntar. Det går tills idag och jag sitter och väntar på att pengarna ska komma in. Men gör dom det? NEJ! Det kommer ett till papper som skolan ska skriva på. Alltså varför inte skicka det pappret från början istället för att skicka allt vild olika tillfällen. Vill dom sega med det så dom slipper betala ut eller vad är deras problem? Idioter I vilket fall som helst så får du ju pengarna du inte hunnit få retroaktivt så det är bara bra att du inte får dom direkt Om du inte tänkt betala räkningar med dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 30 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2009 John Cleese. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts