Jump to content

Klagomuren

darkjak
 Share

Recommended Posts

VAFAN!!!!! VAD ARG JAG BLIR PÅ FITT ONOFF!!!!!!! FFFFFFFFFFFFFFFFFAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNN

Var och köpte en ny DVD spelare som kostade 499:- (sänkt från 799:- så win för mig) men så står det på DVD spelaren "Rec to USB" och då jävlar blev det ett klart köp att man kan spela in en film på USB minne så då köpte vi den och sedan sprang jag till Clas Ohlson och köpte ett 16 GB minne bara för att vara smart... Sedan kommer jag hem och plockade ihop DVD spelaren och var extremt nöjd över mig själv, den stödjer även HDMI så fuck yeah men vad ser jag inte sen?

JO, DEN SPELAR INTE IN VIDEO, UTAN BARA LJUD!!! GGGGGAAAAAAAAHHHHHHHH FYFAN! VEM I HELVETE SPELAR IN ENBART LJUD??!!!! FITTOR! FALSE ADVERTISEMENT!!! Visst, folk kanske sitter på MTV eller Z-tv och spelar in låtar MEN VAFAN! JAG VILL SPELA IN VIDEO OCH INTE ENBART LJUD!!! FFFAAAANNN FÖR ONOFF OCH DERAS KUKSUGAR REKLAM!!!! :angry::angry::angry:

I allmänhet var den dock bra :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Öppet köp

På ONOFF vill vi att du ska bli nöjd med ditt köp. Vi lovar att verkligen hjälpa dig att köpa rätt vara från början. Om du trots allt inte skulle bli nöjd har vi öppet köp i 30 dagar på de allra flesta produkter. Det som krävs är att varan ska vara i nyskick och i sitt originalemballage samt att du har kvittot med dig. För att värna om nästa köpare av varan gäller följande undantag;

http://www.onoff.com/online/se/inet.nsf/vI...47?opendocument

Lätt som en plätt.. Eller? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill klaga på Nikopolidis!

Haha, jag tycker det är grymt kul att se en såpass gammal man göra sådana fantomräddniSÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

RVP 1 - 0 !!!!

Ehm.. Fantomräddningar, ja.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lackar på CSN!

Fyllde nyss 20 år och har sökt efter studiebidraget nu eftersom jag fortfarande går gymnasiet.

Fick hem papper som skulle skrivas på. Jag skriver på och skickar in.

Det går några veckor och då kommer ett nytt papper om massa frågor som skulle svaras på.

Skickar in det och väntar. Det går tills idag och jag sitter och väntar på att pengarna ska komma in.

Men gör dom det? NEJ!

Det kommer ett till papper som skolan ska skriva på. Alltså varför inte skicka det pappret från början istället för att skicka allt vild olika tillfällen.

Vill dom sega med det så dom slipper betala ut eller vad är deras problem?

Idioter

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså varför inte skicka det pappret från början istället för att skicka allt vild olika tillfällen.

Det står väl i papprena du fick? Alternativt, försök att kontakta dem för att se vad som händer, istället för att lacka på den på ett internetforum. De har ju trots allt en kundtjänst, som är till för att tjäna kunderna. Ring 0771-276000, öppet vardagar 8-16.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det står väl i papprena du fick? Alternativt, försök att kontakta dem för att se vad som händer, istället för att lacka på den på ett internetforum. De har ju trots allt en kundtjänst, som är till för att tjäna kunderna. Ring 0771-276000, öppet vardagar 8-16.

Håller med till 100%! Och deras kundtjänst är faktiskt bra till skillnad från många myndigheters. De gånger jag har ringt har väntetiden bara varit på ett par minuter.

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lackar på CSN!

Fyllde nyss 20 år och har sökt efter studiebidraget nu eftersom jag fortfarande går gymnasiet.

Fick hem papper som skulle skrivas på. Jag skriver på och skickar in.

Det går några veckor och då kommer ett nytt papper om massa frågor som skulle svaras på.

Skickar in det och väntar. Det går tills idag och jag sitter och väntar på att pengarna ska komma in.

Men gör dom det? NEJ!

Det kommer ett till papper som skolan ska skriva på. Alltså varför inte skicka det pappret från början istället för att skicka allt vild olika tillfällen.

Idioter

I vilket fall som helst så får du ju pengarna du inte hunnit få retroaktivt så det är bara bra att du inte får dom direkt ;)

Om du inte tänkt betala räkningar med dom :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor