Jump to content

Klagomuren

darkjak
 Share

Recommended Posts

Ja, visst är det på tiden att vi lägger alla i en stor låda och skickar hem dem?

Sa han det eller? Är det fel att man stör sig på invandrare som bryter sig in i ens skåp? Jag skulle störa mig fruktansvärt även om det vore en svensk som gjorde det. Det tror jag agenten skulle också.

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sa han det eller? Är det fel att man stör sig på invandrare som bryter sig in i ens skåp? Jag skulle störa mig fruktansvärt även om det vore en svensk som gjorde det. Det tror jag agenten skulle också.

Och ja jag skulle även störa mig om det nu var en svensk som hade gjort det. Nu i detta fallet så var det just invandrare som hade brutit in i kompisen skåp då det kom fram idag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bankomater. Skulle ta ut pengar idag, så cykla ner till bankomaten vid torget, jag råkade slå in en siffra för mycket och trycka på klar, så blev såklart fel kod, men slog in rätt kod sen och fick då upp rutan där den frågar hur mycket man ville ta ut, fyllde i beloppet och tryckte på klar, men fick sedan upp "fel kod, försök igen", fast jag fyllt i rätt, försökte igen, blev likadant och då spärrades kortet. Fick gå in på Swedbank och fylla i papper och så för nytt kort som jag får på tisdag och tog ut pengar där inne. Tydligen har en kompis råkat ut för samma problem.

Och kom på en sak nu, varför har vi bankomater? Det är ju mycket enklare och säkrare att ta ut inne i en bank, varför minimera kontakten med medmänniskor?

Dessutom vill jag klaga på farsan som blev förbannad, trots att jag fixat så att jag får nytt kort och han behöver inte gör ett skit.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och kom på en sak nu, varför har vi bankomater? Det är ju mycket enklare och säkrare att ta ut inne i en bank, varför minimera kontakten med medmänniskor?

Skojar du? Varför ska man behöva stå och vänta med en nummerlapp i ett sterilt kontor och behöva handskas med otrevliga banktjänstemän bara för att ta ut en hundring?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor