Jump to content

Klagomuren

darkjak
 Share

Recommended Posts

Jag vill be om ursäkt för mina tidigare inlägg i tråden. Var på ett jävla humör. Klart man ska följa reglerna. En förklaring till varför jag hela tiden måste snacka med troll är att jag stör mig så förbannat på dem och vill be dem dra/driva med dem.

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag vill klaga på att jag gick upp halv fem istället för fem idag. HADE LÄTT HUNNIT OCH SOVIT TYP 40 MIN LÄNGRE! :mad:

Haha, påminner mig om de otaliga gånger jag missat att vi haft sovmorgon i skolan och kommit två timmar innan vi börjat. Väldigt jobbig situation, speciellt de gånger fritidsklubben inte var öppen :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill klaga på tanten mitt emot mig! Hon väckte mig och min morsa tidigt i morse genom att ringa på vår ringklocka 100 ggr på 10 sekunder. Morsan öppnar dörren och där står kärringen, snorig som fan och säger "Jag vill ha tillbaka mina kartonger som du har stulit". VI HAR FÖR FAN INTE STULIT NÅGRA KARTONGER!!! Hon är 100% säker på att det är vi som gjort det av någon anledning. Det här är ärekränkning!

Vi fick senare reda på av hennes hemtjänst att hon är senil-dement och aggressiv Men endå...

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

JA! fyfan för folk som är sjuka!

Jag gick inte in här och skrev för att på något sätt förolämpa henne pga hennes sjukdom, utan enbart för att klaga på situationen. Jag tycker synd om människan. Om jag ska hitta något konkret att klaga på så får jag väl klaga på at hon inte fått plats på äldreboende än.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var det där på något sätt en kommentar på Renards inlägg?

Ja, om du tycker de va fel sagt så visst.

Men att blir arg/förbannad på en psykisktstörd och säga saker som kärring, snorig som fan samt anklaga henne för ärekränkning (vilken jävla ära?) är bara lamt.

Visst nu hände det ju tidigt på morgonen och 100 plingar på 10 sek, i sånna fall får man sparka på de som redan ligger..

Och snorig som fan kan man väl kalla folk men den här gången var det ju enbart i nervärderande syfte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Säker på att du inte stänger av den i sömnen? :huh: Brukar ALLTID göra det med mitt första larm, men då jag har 2 andra klockor utspridda i rummet så går jag alltid upp.

Samma här. Lätt att skylla på prylarna när man antingen stängt av i sömnen eller bara inte vaknat av signalen.

Kör med tre klockor, dom två första ringer med 3 minuters mellanrum, den sista som också är den högsta ringer en kvar swenare. Brukar oftast inte höra dom två första eller snoozar dom till en förbannelse men då har dom ändå stört ens sömn så vaknar alltid av den tredje med ett ryck. Konstigt hur man bokstavligen kan somna om på mindre än 3 minuter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

fan vad jag hatar netonnet just nu, varför?

jo för att jag beställde en tv som skulle komma idag, valde hemleverans men på nått jävla vis så "tror" dom att jag valde företags paket! så nu är tv:n på ica för hämtning.

slår vad om att jag måste betala 300 kr för "hemleveransen" och det tänker jag fan i mig inte göra!

varför in i helvete ska jag betala för något som jag inte "får"?! hur i helvete lyckas dom gör något så jävla dumt?

en sak är dock säker, jag kommer aldrig mer att handla där :cry:

UBER EDIT: var inte netonnet's fel, det var posten som hade fakkat upp det :cry:

trevlig snubbe som jag pratade me, sa att om jag hade möjlighet att hämta det på ICA så betalade dom frakten.

så det var 300 kr sparat :cry:

Redigerad av -Razz-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill klaga på ligisterna i skolan snacka om att dom har tråkigt som går och knipsar upp andras skåp. En kompis i skolan fick sitt skåp upp brutet och det var bara två skåp efter mitt så jag undrar vem får sitt skåp uppbrutet nästa gång. Snacka om att inte ha nåt liv har misstankar om invandrare då tidigare idag stog dom ett helt gäng utanför killens skåp med invandrar bakgrund.

Detta resulterade med att dom låser vårat omklädningsrum nu får man springa leta lärare om dem ska låsa upp. Ja tråkigt att sånt här ska hända att dom inte kan skilja på deras och andras som tur var så vart inge stulet ur skåpet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor