xstreem Skrivet 3 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2009 Vill klaga över att jag inte klarar att vara hemma ensam en hel dag utan att börja prata med mig själv och med min hund. Hur dåligt psyke har man ifall man inte klarar en hel dag utan att snacka med någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 3 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2009 Till: klagomuren@gtasajten.com Avsändare: jazz@trombone.se Kopia: teoman; Kebab; Funnylin; Hemlig kopia: svamp_i_skogen Ämne: kukfittajävlaböghorahelvete? På min Sjösala Carmencita, som nu efter tre års(!) dagsanvändande är pensionerad på grund av en bruten ram, genomrostad stänkskärm, trasig baklampa, trasigt dynamonav, trasigt styre, sprucket kedjeskydd, trasig växellåda och skevt kjedjehjul. Ovanstående slitage resulterade i en akrobatisk undanmanöver då jag ådrog mig skrapsår och blåmärke längs med höger ben, mage och arm. Enligt Murphys lag var jobbet (som jag lyckats undvika hela veckan) den närmsta lokalen där jag kunde uppsöka plåster och vatten, vilket nu betyder att jag kommer jobba fredag, lördag och söndag kväll. Väl mött! Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 4 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2009 Idag var en skitdag. När jag cyklat halva vägen till skolan började det helt plötsligt ösregna, så var genomblöt när jag kom in, och hade SO-prov direkt. Sedan var det idrott, och idiotläraren skickar ut oss på en löprunda trots vädret. Iskall när man kommer in igen. Då hände det enda roliga på dan, när vi slog parallelklassen i fotboll. Sen va det matte som var okej, och sen tyska som faktiskt också var en okej lektion. Så var rätt munter när jag kommer hem, för jag har väntat på två skivor från CDON i ett par dar och övertygad att dom kommit idag. Men inte fan hade dom gjort det så får vänta till på måndag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 4 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2009 Bröt nacken nyss när jag ramlade med stolen. Gjorde fett ont. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 4 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2009 Bröt nacken nyss när jag ramlade med stolen. Gjorde fett ont. Jävlar! Är det alvarligt eller? Vad gjorde läkaren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 4 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2009 Bröt nacken nyss när jag ramlade med stolen. Gjorde fett ont. dog du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2009 Till: klagomuren@gtasajten.com Avsändare: jazz@trombone.se Kopia: teoman; Kebab; Funnylin; Hemlig kopia: svamp_i_skogen Ämne: kukfittajävlaböghorahelvete? På min Sjösala Carmencita, som nu efter tre års(!) dagsanvändande är pensionerad på grund av en bruten ram, genomrostad stänkskärm, trasig baklampa, trasigt dynamonav, trasigt styre, sprucket kedjeskydd, trasig växellåda och skevt kjedjehjul. Ovanstående slitage resulterade i en akrobatisk undanmanöver då jag ådrog mig skrapsår och blåmärke längs med höger ben, mage och arm. Enligt Murphys lag var jobbet (som jag lyckats undvika hela veckan) den närmsta lokalen där jag kunde uppsöka plåster och vatten, vilket nu betyder att jag kommer jobba fredag, lördag och söndag kväll. Väl mött! Jazz Lider dock med dig, cykelvurpor suger något så in i helskotta. Minns att jag sabbade mina nya Evisu-jeans när jag i åttan försökte panikcykla till bussen i snö och glansis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2009 Jag väljer att posta det här inlägget här istället för i svininfluensetråden, sedan raderar jag mitt inlägg så fort jag ser att de två medlemmarna som detta berör har läst inlägget. Eftersom mitt inlägg själv ger honom uppmärksamhet. Nåväl, here goes: Agenten och Renard, ni måste vara de två sämsta jävla medlemmarna som finns när det kommer till att inte mata troll. Ni svarar ALLTID åtminstone en gång på hans inlägg. Sedan följer ni upp det inlägget med antingen ett nytt svar eller ett :"Jag kommer inte svara mer på dina inlägg/Jag tänker inte mata troll mer" Men då är det ju redan fucking försent!!! Ni har ju redan givit honom den uppmärksamheten han vill ha, i och med att ni svarade från första början! Hur dum får man vara egentligen? ARGH! Frustration till max här bakom datorn varenda gång jag ser fler och fler replys på ett trolls inlägg och ser att varenda jävla reply kommer från just er två. Jag tycker att den som diskuterar med ett troll ska få en varning, precis som jag tycker att det ska införas varningar på att skriva i en spamtråd. Det är bara efterblivna idioter som inte kan hålla fingrarna borta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 5 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2009 Jag tycker att den som diskuterar med ett troll ska få en varning, precis som jag tycker att det ska införas varningar på att skriva i en spamtråd. Det är bara efterblivna idioter som inte kan hålla fingrarna borta. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=45724 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2009 Jag väljer att posta det här inlägget här istället för i svininfluensetråden, sedan raderar jag mitt inlägg så fort jag ser att de två medlemmarna som detta berör har läst inlägget. Eftersom mitt inlägg själv ger honom uppmärksamhet. Nåväl, here goes: Agenten och Renard, ni måste vara de två sämsta jävla medlemmarna som finns när det kommer till att inte mata troll. Ni svarar ALLTID åtminstone en gång på hans inlägg. Sedan följer ni upp det inlägget med antingen ett nytt svar eller ett :"Jag kommer inte svara mer på dina inlägg/Jag tänker inte mata troll mer" Men då är det ju redan fucking försent!!! Ni har ju redan givit honom den uppmärksamheten han vill ha, i och med att ni svarade från första början! Hur dum får man vara egentligen? ARGH! Frustration till max här bakom datorn varenda gång jag ser fler och fler replys på ett trolls inlägg och ser att varenda jävla reply kommer från just er två. Jag tycker att den som diskuterar med ett troll ska få en varning, precis som jag tycker att det ska införas varningar på att skriva i en spamtråd. Det är bara efterblivna idioter som inte kan hålla fingrarna borta. Båda två har fått varningar för detta. Kan också intyga att jag bannar dom om detta händer igen, oavsätt hur många varningar dom har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2009 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=45724 Jag känner till den tråden, jag var en av alla användare som drev fram frågan och uppmärksammade kåren på det här. Fast jag var en (Av mycket få) medlemmar som ville att man skulle bli varnad när man postade i spamtopics istället för hybernate. Men jag är nöjd över att det blev lite ändring i alla fall och att Stellan fixade fram den där regeln. Båda två har fått varningar för detta. Kan också intyga att jag bannar dom om detta händer igen, oavsätt hur många varningar dom har. Tack, det uppskattas faktiskt, ärligt talat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2009 Jag väljer att posta det här inlägget här istället för i svininfluensetråden, sedan raderar jag mitt inlägg så fort jag ser att de två medlemmarna som detta berör har läst inlägget. Eftersom mitt inlägg själv ger honom uppmärksamhet. Nåväl, here goes: Agenten och Renard, ni måste vara de två sämsta jävla medlemmarna som finns när det kommer till att inte mata troll. Ni svarar ALLTID åtminstone en gång på hans inlägg. Sedan följer ni upp det inlägget med antingen ett nytt svar eller ett :"Jag kommer inte svara mer på dina inlägg/Jag tänker inte mata troll mer" Men då är det ju redan fucking försent!!! Ni har ju redan givit honom den uppmärksamheten han vill ha, i och med att ni svarade från första början! Hur dum får man vara egentligen? ARGH! Frustration till max här bakom datorn varenda gång jag ser fler och fler replys på ett trolls inlägg och ser att varenda jävla reply kommer från just er två. Jag tycker att den som diskuterar med ett troll ska få en varning, precis som jag tycker att det ska införas varningar på att skriva i en spamtråd. Det är bara efterblivna idioter som inte kan hålla fingrarna borta. /care Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 6 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2009 /care Konstigt egentligen, vi klagar på er gång på gång på gång på gång, men det blir tamejfan alltid exakt samma jävla sak hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2009 Konstigt egentligen, vi klagar på er gång på gång på gång på gång, men det blir tamejfan alltid exakt samma jävla sak hela tiden. Har tröttnat på att det här forumet alltid ska vara så jävla seriöst och hålla på sina små regler helt jävla tiden! Man kan väl få ha skoj? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 6 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2009 Har tröttnat på att det här forumet alltid ska vara så jävla seriöst och hålla på sina små regler helt jävla tiden! Man kan väl få ha skoj? Det finns jäkligt tydliga regler som säger att du ska hålla fingrarna borta från spamtrådar. Allvarligt talat, hur svårt kan det vara att låta bli? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 6 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2009 Jag vill klaga på Söndagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 6 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2009 Har tröttnat på att det här forumet alltid ska vara så jävla seriöst och hålla på sina små regler helt jävla tiden! Man kan väl få ha skoj? Eller hur, jag sparkade ner en tant och tog hennes väska för några dagar sedan - polisen tog det så jävla seriöst och satte mig i finkan, jag ville ju bara ha lite skoj... nåväl, DET VERKAR SOM OM JAG BLIR TVUNGEN ATT RÄTTA MIG EFTER DE UPPSATTA REGLERNA DÄR JAG VISTAS, OAVSETT OM JAG VILL HA SKOJ ELLER INTE, DET JAG TYCKER ÄR ROLIGT ÄR KANSKE INTE SÅ ROLIG FÖR DE ANDRA. Vi ska inte behöva uppfostra dig och fungera som någon slags substitutförälder, Renard, följ reglerna; väx upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2009 /care :no: Har tröttnat på att det här forumet alltid ska vara så jävla seriöst och hålla på sina små regler helt jävla tiden! Man kan väl få ha skoj? För min del får du egentligen ha ditt lilla roliga en gång till, för det blir det sista du gör här på forumet om Stellan håller sitt ord. Men moraltanten i mig vill också tillägga: Regler är till för att följas, så enkelt är det. Rätta dig efter det eller stick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 6 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2009 Jag vill klaga på Söndagar. +1 Vaknade 2 då alla åkte hem från lanet. Fick städa i två timmar, och sedan dess har jag inte haft orken att göra något. Går bara och tänker på hur tidigt jag måste upp imorgon osv. Är princip så varje söndag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2009 (redigerad) Jag väljer att posta det här inlägget här istället för i svininfluensetråden, sedan raderar jag mitt inlägg så fort jag ser att de två medlemmarna som detta berör har läst inlägget. Eftersom mitt inlägg själv ger honom uppmärksamhet. Nåväl, here goes: Agenten och Renard, ni måste vara de två sämsta jävla medlemmarna som finns när det kommer till att inte mata troll. Ni svarar ALLTID åtminstone en gång på hans inlägg. Sedan följer ni upp det inlägget med antingen ett nytt svar eller ett :"Jag kommer inte svara mer på dina inlägg/Jag tänker inte mata troll mer" Men då är det ju redan fucking försent!!! Ni har ju redan givit honom den uppmärksamheten han vill ha, i och med att ni svarade från första början! Hur dum får man vara egentligen? ARGH! Frustration till max här bakom datorn varenda gång jag ser fler och fler replys på ett trolls inlägg och ser att varenda jävla reply kommer från just er två. Jag tycker att den som diskuterar med ett troll ska få en varning, precis som jag tycker att det ska införas varningar på att skriva i en spamtråd. Det är bara efterblivna idioter som inte kan hålla fingrarna borta. Yeah yeah har förstått det. +2 Håller med Söndagar hatar ja! Redigerad 6 september, 2009 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts