KalleR Skrivet 20 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2009 Jag vill klaga på sömnproblem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 20 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2009 Jag vill klaga på sömnproblem. Same here. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 20 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2009 Vill klaga på tandläkare som behandlar en som en 10 åring. Var och lagade ett hål igår och tandläkaren var.... ja han var ju bra på det han gjorde, men hans sätt att prata med en "Ja och nu kanske det ilar litegrann i tänderna *med väldigt töntig röst*" *kommer åt tandköttet så det verkligen ilar till som fan i tänderna* "Omen ojdå, det där gjorde visst lite ont! *Fortfarande samma jävla töntiga röst" "Och nu ska jag byta borr" WHO THE FUCK CARES? Just do you thing man! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2009 Vill klaga på tandläkare som behandlar en som en 10 åring. Var och lagade ett hål igår och tandläkaren var.... ja han var ju bra på det han gjorde, men hans sätt att prata med en "Ja och nu kanske det ilar litegrann i tänderna *med väldigt töntig röst*" *kommer åt tandköttet så det verkligen ilar till som fan i tänderna* "Omen ojdå, det där gjorde visst lite ont! *Fortfarande samma jävla töntiga röst" "Och nu ska jag byta borr" WHO THE FUCK CARES? Just do you thing man! Fick du ett klistermärke eller en leksak efteråt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 20 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2009 Fick du ett klistermärke eller en leksak efteråt? Åh! Själv brukade jag välja små Made in China-plastbilar istället för bokmärken med Bamse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 20 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2009 (redigerad) Hmm.. Är du rädd för svinfluensan då? Hehe, den är jag faktiskt inte rädd alls för. Oroade mig mer för fågelinfluensan när den härjade som värst. Har dock vuxit ifrån den sortens oro lite nu och insett hur mycket media spelar på den allmänna hysterin som inträffar om de slår till med feta rubriker om massdöd orsakad av sjukdomen i fråga. Boy. Jag har varit extremt orolig hela dagen över hjärtfel. Vaknade ur en dröm inatt med hjärtklappning, och jag var helt övertygad om att jag skulle få åka till sjukhuset. Helt övertygad om att jag hade ett dåligt hjärta och kunde dö när som helst. Båda mina föräldrar jobbar inom sjukvården, och så fort jag hittar ett nytt symptom på någonting så är ett samtal till dem det första som händer. Borrelia, cancer, tandlossning, hjärntumörer.. You name it, I've had it. Jag är extremt oroad över minsta lilla sak, och det känns som att det blir värre allt eftersom.. I feel you, liksom. Haha, känner igen mig på det mesta. Mina föräldrar jobbar dock itne inom sjukvården. Men en ryggtumör var jag rätt säker på att jag hade tidigare i våras, så säker att jag åkte till hälsocentralen men fick bara order om att åka till en form av kiropraktor istället som tryckte lite på ryggen och vips så blev det bra... Redigerad 20 augusti, 2009 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2009 Jag är nog motsatsen till hypokondrisk. Vägrar tro att jag är sjuk innan jag har spytt eller har svinhög feber. Det är ganska s0ft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2009 Jag hade slut på deodorant så i morse efter jag duschat lånade jag min kvinnliga rumskamrats deo och kände mig följdaktien obekväm hela dagen eftersom det luktade tjej om när jag lyfte på armarna, så på den 45 minuter långa cykelfärden hem från skolan stannade jag till vid ett Tempo och köpte en en Nivea Ice Fresh eller vad den nu kunnat heta samt en liter mjölk. Det meddelande jag vill sticka in i Klagomuren är att jag hemma i cykelgaraget, svettig och dan, tappade min Tempokasse på betonggolvet så både deodoranten i glasflaska och mjölkpaketet gick sönder! Facepalm tänkte jag och planerade att gå till Konsum senare och handla nya produkter men när jag kom innan för dörren satte jag på ett avsnitt Top Gear och missade affärens stängningstid, så nu fick jag dricka kaffe utan mjölk och imorgon måste jag stå ut med att lukta kvinna igen... Jag vill klaga på alle090's signatur, såfort jag klickar för att scrolla så kommer den mystiska sidan upp och jag fattar noll! Som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2009 Jag vill klaga på att alltid när jag dricker saft så blandar jag ett (1) glas och tar med det till datorn. Det blir självklart uppdrucket inom några minuter, och så sitter man där sedan med ett tomt glas och en torr strupe. Men det känns så jobbigt att blanda till en hel tillbringare åt sig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 27 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2009 Jag vill klaga på att alltid när jag dricker saft så blandar jag ett (1) glas och tar med det till datorn. Det blir självklart uppdrucket inom några minuter, och så sitter man där sedan med ett tomt glas och en torr strupe. Men det känns så jobbigt att blanda till en hel tillbringare åt sig själv. Jag har också stött på detta problem. Därför blandar jag oftast saft i min protein-shaker numera(utan lock såklart). En halvliter, det är precis lagom. Man får inte glömma is och sugrör heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 31 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2009 visdomständer- TANDVÄRK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 31 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2009 Vill klaga på tandläkare som behandlar en som en 10 åring. Var och lagade ett hål igår och tandläkaren var.... ja han var ju bra på det han gjorde, men hans sätt att prata med en "Ja och nu kanske det ilar litegrann i tänderna *med väldigt töntig röst*" *kommer åt tandköttet så det verkligen ilar till som fan i tänderna* "Omen ojdå, det där gjorde visst lite ont! *Fortfarande samma jävla töntiga röst" "Och nu ska jag byta borr" WHO THE FUCK CARES? Just do you thing man! Heh, vår skolsköterska är likadan. Tror det var i sjuan. Sexan eller sjuan iaf, då skulle vi vaccineras mot nåt. Blev min och en polares tur mitt i idrotten, i en livsviktig innebandymatch, så vi sprang dit, ville bli vaccinerade snabbt och sen tillbaka. Var vanliga skolsköterskan och en annan där, jag vaccinerades av den andra, hon sa bara "okej, nu kör jag" så var hon klar, men sköterskan som satt med polarn precis som i ettan och höll på och fråga om intressen och så. Hatar såna. Tandläkare var lite så också, höll på "andas genom näsan" ja, såklart?! Väldigt svårt att andas genom munnen med borrar och skit där i. Fick ingen leksak heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 31 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2009 Extremt hårt morgonstånd är fan ingen höjdare. Gör ont! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 31 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2009 Extremt hårt morgonstånd är fan ingen höjdare. Gör ont! hahahhaha, jag satt precis å tänkte över vilken helylle kille du verka vara, som tog med tändare till klubben utifall att nån skulle vilja röka, lp intresserad och någon typ av konstkunnig, har alltid en snäll ton osv. Sen skriver du något sånt där, lite "råare". haha tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 31 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2009 Tyskaläxan suger, har läst igenom den en gång, fattade hälften, sen kände jag behov av att fixa med iPoden och fortsätta lyssna på White Stripes. Och tyska är första lektionen imorrn, så kan inte panikplugga innan (fungerar grymt bra på kemin, och fysiken). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2009 Vill klaga på att de flesta på forumet är så urbota tråkiga. Nej nej, inte du som läser det här men alla andra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 2 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2009 Vill klaga på att de flesta på forumet är så urbota tråkiga. Nej nej, inte du som läser det här men alla andra! Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 2 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2009 Vill klaga på att min mor kan sitta o säga att jag haft en underbar och problemfri uppväxt bara för att verka god inför sina vänner. Jävla idiot! Hon vet ju precis hur det har varit och då säger man fan inte så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 3 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2009 Engelskaläxa andra lektionen, glosor, har inte haft något sådant på minst 3 år. Vilken skitlärare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 3 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2009 Jag vill klaga på PCD, post-con depression. Det suger x3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts