The Dude Skrivet 16 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2009 Texas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 16 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2009 Texas Hans liv var inte ens värt 20 minuter. Vissas syn på människoliv äger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2009 (redigerad) Jag vill klaga på musik; jag försöker vara öppen för nya grejer, men precis ALL modern rock, pop och metal låter ju likajävladant! Det finns vissa undantag för att vara rättvis, men det mesta jag försöker sätta mig in i känns helt själlöst och baserat på ett oföränderligt musikrecept som alla musiker använder om och om igen. Vill inte känna så, men jag kan inte fly undan det. Redigerad 17 augusti, 2009 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 18 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2009 Jag vill klaga på alle090's signatur, såfort jag klickar för att scrolla så kommer den mystiska sidan upp och jag fattar noll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 19 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2009 Ahlgrens Bilar, den sura sorten! Seriöst, detta måste vara världens jobbigaste godis. Visst, de första bilarna är gudomliga. Men när påsen väl börjar ta slut så blir det faktiskt outhärdligt! De bränner på tungan och tänderna bli alldeles..alldeles..förstörda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2009 Ahlgrens Bilar, den sura sorten! Seriöst, detta måste vara världens jobbigaste godis. Visst, de första bilarna är gudomliga. Men när påsen väl börjar ta slut så blir det faktiskt outhärdligt! De bränner på tungan och tänderna bli alldeles..alldeles..förstörda! Håller med till 100%!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 19 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2009 Ahlgrens Bilar, den sura sorten! Seriöst, detta måste vara världens jobbigaste godis. Visst, de första bilarna är gudomliga. Men när påsen väl börjar ta slut så blir det faktiskt outhärdligt! De bränner på tungan och tänderna bli alldeles..alldeles..förstörda! Tricket är att inte suga på dom utan börja tugga direkt. Hjälper till viss del iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 19 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2009 Tricket är att inte suga på dom utan börja tugga direkt. Hjälper till viss del iaf. Jag tuggar dem, det blir ändå så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2009 PMS. Jag säger bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 19 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2009 Folk som ska banka febrilt på fönster i bussarna när dom ser någon som dom känner. INTE FAN HÖR DOM DIG, DESSUTOM SÅ SER DU UT SOM ETT FÅN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 19 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2009 Folk som ska banka febrilt på fönster i bussarna när dom ser någon som dom känner. INTE FAN HÖR DOM DIG, DESSUTOM SÅ SER DU UT SOM ETT FÅN. och folk som tutar när dem ser någon dem känner. Speciellt lastbilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 19 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2009 och folk som tutar när dem ser någon dem känner. Speciellt lastbilar. så jävla w0rd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 19 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2009 (redigerad) Messmör Messmör + ost + smörgåsgurka Ahem! Kan tyckas smått petigt att jag gjorde sådär, men liksom... meh, varför inte? Redigerad 19 augusti, 2009 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2009 (redigerad) Jag vill klaga på mig själv för att jag är så sjukligt hypokondrisk. Jag kan verkligen sitta och googla symptom på dödliga sjukdomar om jag får plötslig yrsel och ryggont. Jag har b.l.a trott mig själv ha MS eftersom att jag vid ett tillfälle fick oskarp syn i någon minut av någon anledning (har aldrig haft problem med synen tidigare, och hände bara denna kväll då jag var trött och rätt utmattad). Även borrelia och cancer har förekommit... Jag vill även klaga på min jävla dator som lägger av efter var ~ 20:e minut utav någon anledning jag inte orkat leta upp just nu eftersom jag precis har fixat den jäveln. Redigerad 19 augusti, 2009 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 19 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2009 Jag vill klaga på mig själv för att jag är så sjukligt hypokondrisk. Jag kan verkligen sitta och googla symptom på dödliga sjukdomar om jag får plötslig yrsel och ryggont. Jag har b.l.a trott mig själv ha MS eftersom att jag vid ett tillfälle fick oskarp syn i någon minut av någon anledning (har aldrig haft problem med synen tidigare, och hände bara denna kväll då jag var trött och rätt utmattad). Även borrelia och cancer har förekommit... Akta dig för det där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2009 Akta dig för det där... För inbillning menar du eller vadå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 19 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2009 (redigerad) För inbillning menar du eller vadå? Precis, hypokondri kan vara riktigt farligt: En väldigt skum snubbe i min klass har det, vilket har lett till att hans liv i princip har förstörts (... detta hjälper nog inte direkt ). Redigerad 20 augusti, 2009 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2009 Jag vill klaga på mig själv för att jag är så sjukligt hypokondrisk. Jag kan verkligen sitta och googla symptom på dödliga sjukdomar om jag får plötslig yrsel och ryggont. Jag har b.l.a trott mig själv ha MS eftersom att jag vid ett tillfälle fick oskarp syn i någon minut av någon anledning (har aldrig haft problem med synen tidigare, och hände bara denna kväll då jag var trött och rätt utmattad). Även borrelia och cancer har förekommit... Hmm.. Är du rädd för svinfluensan då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 20 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2009 Jag vill klaga på mig själv för att jag är så sjukligt hypokondrisk. Jag kan verkligen sitta och googla symptom på dödliga sjukdomar om jag får plötslig yrsel och ryggont. Jag har b.l.a trott mig själv ha MS eftersom att jag vid ett tillfälle fick oskarp syn i någon minut av någon anledning (har aldrig haft problem med synen tidigare, och hände bara denna kväll då jag var trött och rätt utmattad). Även borrelia och cancer har förekommit... Jag vill även klaga på min jävla dator som lägger av efter var ~ 20:e minut utav någon anledning jag inte orkat leta upp just nu eftersom jag precis har fixat den jäveln. Boy. Jag har varit extremt orolig hela dagen över hjärtfel. Vaknade ur en dröm inatt med hjärtklappning, och jag var helt övertygad om att jag skulle få åka till sjukhuset. Helt övertygad om att jag hade ett dåligt hjärta och kunde dö när som helst. Båda mina föräldrar jobbar inom sjukvården, och så fort jag hittar ett nytt symptom på någonting så är ett samtal till dem det första som händer. Borrelia, cancer, tandlossning, hjärntumörer.. You name it, I've had it. Jag är extremt oroad över minsta lilla sak, och det känns som att det blir värre allt eftersom.. I feel you, liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 20 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2009 (redigerad) Känns som jag oroar mig för lite för sånt. Synen har varit klart sämre de senaste dagarna och hjärtat har slått ojämna/hårda slag idag. Varit sjuk och inte rört på mig alls nästan den senaste veckan. Får se hur det går på gymmet imorn. --- Hade en granne som var megahypokondriker. Hon var asjobbig. Fast sen fick hon bröstcancer tillslut : < Redigerad 20 augusti, 2009 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts