Nik. Skrivet 11 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2009 Sommarlov + GTAsajten = inaktiv. Håller med att det är dött på forumet under sommaren men till hösten brukar forumet bli aktiv igen. men så farligt har det ändå inte varit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2009 men så farligt har det ändå inte varit! Yopp kan lämna forumet 1-2tim komma tillbaks knappt inge nytt i forumet. Lämnar kanske forumet i 2 dagar inge nytt heller bara nån enstaka tråd uppdaterad med ny post. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2009 Det har varit mycket värre förr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 11 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2009 (redigerad) GOD DAMN IT! Redigerad 11 augusti, 2009 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 11 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2009 140 trådar behövs knappast, bara de skulle 'hogga' drygt fem sidor. Men jag gillar idén, även om man kan kicka ner på extremiteten en aning, och kanske att man har en trådskaparvecka där man förespråkar att alla skulle starta en, eller två orginella trådar. För forumets välbefinnande, för GTAsajtens ära och fortlevnad! Äsch, vafan, "en eller två trådar"... Då kan det lika gärna förbli ogjort. Det bör göras med besked - eller inte alls. Stora trådskapardagen: 15 trådar/man på en dag! Det har varit mycket värre förr Irrelevant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 11 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2009 Äsch, vafan, "en eller två trådar"... Då kan det lika gärna förbli ogjort. Det bör göras med besked - eller inte alls. Stora trådskapardagen: 15 trådar/man på en dag! Du har en tendens att kräva för mycket av forumiterna, och sedan bli besviken när de inte lever upp till de kraven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2009 (redigerad) Yopp kan lämna forumet 1-2tim komma tillbaks knappt inge nytt i forumet. Lämnar kanske forumet i 2 dagar inge nytt heller bara nån enstaka tråd uppdaterad med ny post. När jag stack till Magaluf så var jag sajtenfri under 8 - 9 dagar. När jag kom tillbaka så hade inte någon av forumen som jag besöker (Allmänt, Dator & Teknik, Spel, Musik, Film och Grafik, Loungen samt GTAsajten-forumdelen) kommit upp i en hel sida med trådar som folk skrivit i. Jag behövde alltså aldrig gå till sida 2 för att kolla igenom nya posts i trådar på den sidan. Edit: Visst, 8 - 9 dagar är inte så mycket, men jag jämför med tidigare då man hade så många nya posts att läsa genom när man kom tillbaka efter en veckas semester, att man knappt hann jobba sig ifatt eftersom folk skrev under tiden man läste, så när man läst klart hade man flera nya posts igen att läsa genom. Redigerad 11 augusti, 2009 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 12 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2009 lite känsloklagandet! Jag har en vän som är speciell och vi har också en speciell vänskap, jag vet att hon inte vill nått elakt och så.. dock när hon mår dåligt så tar jag illa upp, även om hon säger saker jag vet att hon egenkligen inte menar så känns det jobbigt! Det är också så att jag säger fel saker, eller hon påstår att jag säger fel saker och hon vänder och vrider på orden så det låter som jag förolämpade henne. Alltså, det jag säger för att försöka få henne att må bättre får henne att må sämre, och det får mig att må sämre! plahplahplah, Typ alltså liksom. Känslor är knasiga, vi människor är så olika men med henne så har vi säkert 48½ saker gemensamt, dock när det kommer till kärlek/känslor så har vi helt olika åsikter, hennes syn på det hela får henne dock att må bra, skulle nog också må bra om jag tänkte mer som hon. Lite queer att jag klagar över det kanske, men vafan jag är väl queer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2009 Klagomål numero uno: Drömmar på fyllan som man sen inte vet hände eller inte. Klagomål numero dos: Folk som kommer fram till mig på gatan och vill kallprata bara för att vi kanske setts EN gång på en fest för några år sen. Det blir oftast såhär: - Hej Agge! - Tjena.. öh.. - Niklas. - Jaha, hej Niklas - varifrån känner jag dig? - Känner du inte igen mig? - Eh.. joo.. men jag minns inte från vart. - Festen hos Anders förrförra sommaren. - Eh.. jahaa.. okej.. så .. what's up? - Inget särskilt, är på väg hem. - Okeej.. öh.. jag också så.. hejdå! Vi har inget att prata om, låt mig vara ifred!! https://static.flashback.info/img/smilies2/rant.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 12 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2009 Klagomål numero uno: Drömmar på fyllan som man sen inte vet hände eller inte. Klagomål numero dos: Folk som kommer fram till mig på gatan och vill kallprata bara för att vi kanske setts EN gång på en fest för några år sen. Det blir oftast såhär: - Hej Agge! - Tjena.. öh.. - Niklas. - Jaha, hej Niklas - varifrån känner jag dig? - Känner du inte igen mig? - Eh.. joo.. men jag minns inte från vart. - Festen hos Anders förrförra sommaren. - Eh.. jahaa.. okej.. så .. what's up? - Inget särskilt, är på väg hem. - Okeej.. öh.. jag också så.. hejdå! Vi har inget att prata om, låt mig vara ifred!! https://static.flashback.info/img/smilies2/rant.gif haha.. Hänt mig några gånger också. GRYMT konstiga människor det måste vara. Själv om man bara träffat någon en gång på en fest nånstans i smålands skogar kanske man ger en menande nick till bara för att inte känna sig otroligt osocial. Men att prata med människan har aldrig fallit mig in. Brrrr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 12 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2009 Du har en tendens att kräva för mycket av forumiterna, och sedan bli besviken när de inte lever upp till de kraven. Nu var jag ju inte 100% seriös - men visst, du har en tillstymmelse av en poäng. Jag kräver emellertid inte mer av någon annan än vad jag kräver av mig själv -dock kräver jag väldigt mycket av mig själv, perfektionist som jag är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 13 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2009 Saltsyra is a bitch! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2009 Jag vill klaga på att mackor alltid landar med den smörade sidan ner! Nu är skrivbordskanten och en bit av golvet helt kladdigt av messmör! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 14 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2009 Jag vill klaga på att mackor alltid landar med den smörade sidan ner! Nu är skrivbordskanten och en bit av golvet helt kladdigt av messmör! Såg du att Erik och mackan gjorde tester på det? Man skulle väl använda dubbelt så högt bord eller något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 14 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2009 Såg du att Erik och mackan gjorde tester på det? Man skulle väl använda dubbelt så högt bord eller något Det var den första "Veckans Macka" i Boston Tea Party med Filip och Fredrik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 15 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2009 Jag vill klaga på att mackor alltid landar med den smörade sidan ner! Nu är skrivbordskanten och en bit av golvet helt kladdigt av messmör! Messmör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 15 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2009 Jävla vilket skit det är att få igång PC till TV med S-video, allt skit får man stå ut med, har efter timmar med joxande lyckats få till en svartvit bild, men inte mer. Är i princip så less man kan bli! Skulle ta det lite lugnt hela dagen och hade planerat att kolla första Harry Potter filmen på TV i mitt rum, men nu lyckas jag inte att få till en bild som inte är svartvit. Känns som att hela dagen är förstörd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2009 Jävla vilket skit det är att få igång PC till TV med S-video, allt skit får man stå ut med, har efter timmar med joxande lyckats få till en svartvit bild, men inte mer. Är i princip så less man kan bli! Skulle ta det lite lugnt hela dagen och hade planerat att kolla första Harry Potter filmen på TV i mitt rum, men nu lyckas jag inte att få till en bild som inte är svartvit. Känns som att hela dagen är förstörd Blir väl alltid svartvit med S-video. HDMI > DVI för vinnandet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 16 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2009 Blir väl alltid svartvit med S-video. HDMI > DVI för vinnandet. Nej, nej, där har du tyvärr fel! Men kör ju inte heller ren S-video, Kör S-video > Scart > TV. Felet ligger egentligen i scartuttaget som omvandlar s-videokabel till scart. Är den av dålig kavilé så blir det helt enkelt inte färg! Men med hjälp av en MaCyver-lösning blir det färg! Det är sant! Har förövrigt en tjocktv! En som bara har scart och RCA-kablar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2009 Messmör Messmör + ost + smörgåsgurka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts