Jump to content

Klagomuren

darkjak
 Share

Recommended Posts

W00rd. Det är den värsta sorten! Kompisar som inte pallar att dra och bada.

Min kompis har tagit ledigt från jobbet imorn bara för att vi ska kunna dra och bada.. :)

Äntligen nån som håller med mig. Frågade typ nästan alla ena sa skulle vilja men han pallade inte. Sen andra kompisen ville inte heller. Så blir att vänta till på fredag för att dra ut och bada med en kompis samt kusinen och en tjej. Kompisen ville inte dra och bada för killen som har bil ville inte åka med då ville inte den ena killen med hatar såna personer som vill åka och bada när ena säger nej.

Redigerad av SilentViper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

-Ska vi hitta på nått?

-Javisst, vad ska vi göra?

-Vi kan väl dra och bada, liksom nu när det är fint väder för en gångs skull?

-Nej varför ska vi det? Jobbigt ju!

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Man kan ju locka med något typ "ska du med och grilla kyckling och kasta frisbee på stranden och kanske ta ett dopp lite senare?"

Att bara bada är ju faktiskt inte roligt mer än några gånger i början av sommaren. Tycker jag i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

W00rd. Det är den värsta sorten! Kompisar som inte pallar att dra och bada.

eller polare som man bestämmer saker med och tjatar lite på - sedan skjuter de upp, och hör inte av sig den tid man bestämt.

Ett år kvar, sen får man se vilka som faktiskt vill fortsätta umgås, samtidigt som man skaffar nya umgänges kretsar.

Ja, klagomuren var det ja.

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill klaga på GTAsajten igen! Ni skriver för lite! Sitter här och refreshar var tionde sekund ju!

Det är en ond cirkel. Inaktivitet skapar inaktivitet och vice versa.

Vi borde ha en trådstartarvecka under vilken alla aktiva och hängivna medlemmar startar en ny tråd/dag. Då skulle det bli action i stugan! :D

Eller också drar vi igång en trådstartarlek med scoreboards och hela köret. yes_1046272_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

NU!

Nu,nu...

Det är egentligen en ganska intressant tanke. Om vi säger att t.ex. 20 st (det ska väl inte vara en omöjlighet) av forumets mer hedersamma och osjälviska medlemmar går in för att starta 1 tråd/dag under en vecka skulle det innebära hela 140 nya trådar samt en rejäl kickstart för forumet. Jag tror nog att iaf jag, personligen, skulle klara av en dylik kvot, särskilt om det genomförs som ett projekt.

Man kan ju se det som en välgörenhetsgest.

Forumtjänst. yes_1046272_0.gif

Tyvärr har dock de breda massorna en benägenhet att lysa med sin frånvaro när det krävs ens ett uns av engagemang eller personliga insatser.. :/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu,nu...

Det är egentligen en ganska intressant tanke. Om vi säger att t.ex. 20 st (det ska väl inte vara en omöjlighet) av forumets mer hedersamma och osjälviska medlemmar går in för att starta 1 tråd/dag under en vecka skulle det innebära hela 140 nya trådar samt en rejäl kickstart för forumet. Jag tror nog att iaf jag, personligen, skulle klara av en dylik kvot, särskilt om det genomförs som ett projekt.

Man kan ju se det som en välgörenhetsgest.

Forumtjänst. yes_1046272_0.gif

Tyvärr har dock de breda massorna en benägenhet att lysa med sin frånvaro när det krävs ens ett uns av engagemang eller personliga insatser.. :/

140 trådar behövs knappast, bara de skulle 'hogga' drygt fem sidor. Men jag gillar idén, även om man kan kicka ner på extremiteten en aning, och kanske att man har en trådskaparvecka där man förespråkar att alla skulle starta en, eller två orginella trådar. För forumets välbefinnande, för GTAsajtens ära och fortlevnad!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor