Jump to content

Klagomuren

darkjak
 Share

Recommended Posts

Det jag ville framföra med detta klagomål är just tjejen i blondinen hon ser ju förfan inte klok ut ser ut som nån sex docka. Sen kolla tjejen längst bak till vänster ja dom två ser inte kloka ut.

Vad är det för fel på hon längst bak till vänster? Och hon längst fram ser inte klok ut, indeed, men det skulle inte förvåna mig om alla tjejer någon gång klädde ut sig i peruk och satte på mcket läppstift, eller liknande. Den riktiga frågan är varför du stör dig på dem så mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är det för fel på hon längst bak till vänster? Och hon längst fram ser inte klok ut, indeed, men det skulle inte förvåna mig om alla tjejer någon gång klädde ut sig i peruk och satte på mcket läppstift, eller liknande. Den riktiga frågan är varför du stör dig på dem så mycket.

På nåt sätt så känns det inte rätt att se henne längst fram det är nån konstig och äcklig känsla jag får över att se henne hon på minner lite om nån tjej från 80-90 talet. Sen har jag aldrig sett nån tjej klä eller sminka som henne. Så ja det är nån konstig känsla ja får över att se henne.

Kan va med att jag inte tål tjejer som ser ut så där eller sminkar sådär mycket. Ja men jag vet inte som sagt det är nåt om känslan jag får.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

dem klär ut sig, alla har gjort det någon gång. Tror knappast dem går runt så där på vardagarna, hon är väll inte så duktigt på att klä ut sig eller något, så well. ja. haha..

Började faktist få det i tankarna om det är just sån där "bild" där dom klär ut sig. Men ja man vet ju aldrig och skulle inte ens bli förvånad om hon gick sådär på stan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill klaga på mig själv för att jag är uppe till halv sex och vaknar halv fyra, halva dagen försvinner ju på ingenting. :whistling:

THIS IS TO SOLVE THE PROBLEM!

Dygna, sov en timma på dagen, fast inte mer! gå och lägg dig med en väckarklocka ställd på 11-12 :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hade slut på deodorant så i morse efter jag duschat lånade jag min kvinnliga rumskamrats deo och kände mig följdaktien obekväm hela dagen eftersom det luktade tjej om när jag lyfte på armarna, så på den 45 minuter långa cykelfärden hem från skolan stannade jag till vid ett Tempo och köpte en en Nivea Ice Fresh eller vad den nu kunnat heta samt en liter mjölk.

Det meddelande jag vill sticka in i Klagomuren är att jag hemma i cykelgaraget, svettig och dan, tappade min Tempokasse på betonggolvet så både deodoranten i glasflaska och mjölkpaketet gick sönder! Facepalm tänkte jag och planerade att gå till Konsum senare och handla nya produkter men när jag kom innan för dörren satte jag på ett avsnitt Top Gear och missade affärens stängningstid, så nu fick jag dricka kaffe utan mjölk och imorgon måste jag stå ut med att lukta kvinna igen...

:)

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hade slut på deodorant så i morse efter jag duschat lånade jag min kvinnliga rumskamrats deo och kände mig följdaktien obekväm hela dagen eftersom det luktade tjej om när jag lyfte på armarna, så på den 45 minuter långa cykelfärden hem från skolan stannade jag till vid ett Tempo och köpte en en Nivea Ice Fresh eller vad den nu kunnat heta samt en liter mjölk.

Det meddelande jag vill sticka in i Klagomuren är att jag hemma i cykelgaraget, svettig och dan, tappade min Tempokasse på betonggolvet så både deodoranten i glasflaska och mjölkpaketet gick sönder! Facepalm tänkte jag och planerade att gå till Konsum senare och handla nya produkter men när jag kom innan för dörren satte jag på ett avsnitt Top Gear och missade affärens stängningstid, så nu fick jag dricka kaffe utan mjölk och imorgon måste jag stå ut med att lukta kvinna igen...

Classic fail! :)

Låter som någonting taget ur en kärlekskomedi nästan!

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Köpa en ny på morgonen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor