Jump to content

Klagomuren

darkjak
 Share

Recommended Posts

Vill verkligen klaga på radion nu. Nu har dom upprepat samma jävla skit ja nu vet jag inte hur många gånger sen den där jävla Sara som tog guld i simning i fjäril eller vafan det heter. Så hör man nån kärring som kommentator skriker KOM IGEN SARA KOM IGEEEEEN! KOOOOM IGEEEEEN SARA! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Samt så hör man hur jävla gubbe i bakgrunden skriker samma gång SVERIGEEEEEEE!

Tycker att det räcker att upprepa det en gång på radion inte hundra miljarder gånger om skiten sen räcker det att det står på vart enda svensk nyhetssajt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill verkligen klaga på radion nu. Nu har dom upprepat samma jävla skit ja nu vet jag inte hur många gånger sen den där jävla Sara som tog guld i simning i fjäril eller vafan det heter. Så hör man nån kärring som kommentator skriker KOM IGEN SARA KOM IGEEEEEN! KOOOOM IGEEEEEN SARA! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Samt så hör man hur jävla gubbe i bakgrunden skriker samma gång SVERIGEEEEEEE!

Tycker att det räcker att upprepa det en gång på radion inte hundra miljarder gånger om skiten sen räcker det att det står på vart enda svensk nyhetssajt.

Är väl inte så konstigt? Det är väl det största som hänt simsverige om jag förstått det hela rätt, alltså får man räkna med sådana saker.

Det kan väl jämföras med om Sverige skulle ta VM-brons i fotboll igen, eller en bättre valör. Det datumet skulle ta mig fan bli en helgdag eller något.

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är väl inte så konstigt? Det är väl det största som hänt simsverige om jag förstått det hela rätt, alltså får man räkna med sådana saker.

Det kan väl jämföras med om Sverige skulle ta VM-brons i fotboll igen, eller en bättre valör. Det datumet skulle ta mig fan bli en helgdag eller något.

Ja jo jag kan förstå att det är ganska speciellt och stort för Sverige just att den 15 årig tjej tar VM guld och på samma gång tar ett nytt världsrekord när hon har redan tagit ett utan hon tar två. Visst jag är glad för hennes skull att hon tog guld och så men jag tycker det räcker att spela upp det en gång på radion inte flera gånger. Dessutom kan man väl inte överdriva sådär mycket.

Har aldrig hört en enda kommentator skrikit sådär mycket som hon gjorde om jag ska vara helt ärligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill klaga på agent47, numera känd som SilentViper för att ha byttt namn från agent47 till SilentViper. Även om du utmärker dig och din speciella forumkaraktär ännu mer med att välja ett så klichéartat namn som SilentViper, så är det fortfarande en stor förlust för forumets historiska arv.

VARFÖR?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill klaga på okka som inte längre skriver berättelser eller liknande ting.

Du syftar inte på forumet antar jag?

Ja jo jag kan förstå att det är ganska speciellt och stort för Sverige just att den 15 årig tjej tar VM guld och på samma gång tar ett nytt världsrekord när hon har redan tagit ett utan hon tar två. Visst jag är glad för hennes skull att hon tog guld och så men jag tycker det räcker att spela upp det en gång på radion inte flera gånger. Dessutom kan man väl inte överdriva sådär mycket.

Som sagt, jag tror inte de överdriver, visst att man läser det på alla sajter. Men samtidigt så vill alla nyhetssajter, tidningar och radioprogram sända det allra senaste, och det här är ju det allra senaste inom svensk idrott. Du får helt enkelt stå ut ett par dagar.

Har aldrig hört en enda kommentator skrikit sådär mycket som hon gjorde om jag ska vara helt ärligt.

Det är för att svenska kommentatorer är så torra och tråkiga. Det är bra och roligt att vi får fram fler kommentatorer som vågar släppa lös sina känslor när de kommenterar. Till exempel Paolo Roberto, eller allas vår egen Niklas Holmgren. Här kommenterar han inte ett lag som han själv hejar på, utan är neutral i sin kommentering. Det skulle vara underbart att höra honom kommentera landslaget. Ska han inte göra det i någon landskamp här i framtiden? Eller har jag fått det om bakfoten?

Lyssna och njut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

http://www.youtube.com/watch?v=ZWVmE5jRNNM

Första är för visso inte svensk och den andre är en legend, så...men ändå!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

http://www.youtube.com/watch?v=ZWVmE5jRNNM

Första är för visso inte svensk och den andre är en legend, så...men ändå!

Som du nämner, den första är inte svensk. Att hitta utländska kommentatorer som gapar är inte så svårt. Det är ta mig fan svårare att hitta en lugn spansktalande kommentator än en skrikande. :doh: (För att ta ett exempel.)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som du nämner, den första är inte svensk. Att hitta utländska kommentatorer som gapar är inte så svårt. Det är ta mig fan svårare att hitta en lugn spansktalande kommentator än en skrikande. :doh: (För att ta ett exempel.)

Sista offtopic-inlägget från min sida! Se gärna hela, men höjdpunkten ligger vid 9:02!

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor