Jump to content

Klagomuren

darkjak
 Share

Recommended Posts

Vill klaga på vårat jävla proppskåp som vi har! Nu har vi fått byta propp två gånger på samma gång. Räckte bara att vi satt in en ny så gick den igen sen hände samma sak. Jävla proppskåp hatar det!

Du tror inte att felet ligger någon annanstans än i själva skåpet? (:!!!:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hatar verkligen lärare som inte kan sina grejer. Eller, de kan sina basics, men så fort en person går utanför kursens baslinje så blir det väldigt svårt.

"Ursäkta, jag behöver hjälp med den här uppgiften"

"Jaa... alltså jag har inte räknat den än"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja nu vet jag inte riktigt vad du menar.

Att det problem som orsakade att proppen gick första gången kanske kvarstår? (:!!!:)

Jag hatar verkligen lärare som inte kan sina grejer. Eller, de kan sina basics, men så fort en person går utanför kursens baslinje så blir det väldigt svårt.

Våran programmeringslärare tyckte att det var en bra idé att hon skulle lära sig tillsammans med oss. "Om vi hjälps åt ska det nog gå bra" ...vi lyckades dock få vår rektor att ordna till det, något rätt gjorde han i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tidigare hyllade jag dom som jag jobbade åt....

Vill fan hylla holländarna som äger campingen jag jobbar på.

Now now, jag vet att det är holländare och jag har seriöst ingen aning vad alla har emot holländare?

Dom har visionen, dom har orken, dom har viljan, dom har humorn. Det är fan kärlek på dom! :wub:

Men nu vill jag fan klaga på dom.

Jag har slitit som en gris för att få tjäna ihop lite pengar, hell jag har t.o.m ringt dit och erbjudit att jag har velat jobba på lediga dagar.

Idag (igår) ringde jag dit för att vara riktigt säker på att jag skulle jobba eftersom det verkligen pissregnade här, dom svarar "ja, du ska jobba ikväll". Jag kommer dit, letar saker att göra, smådiskar lite, får order av att jag ska ställa mig i baren för resten av kvällen, dom säger åt mig att hjälpa till att diska istället, 2 timmar går, dom skickar hem mig. Så jag har frivilligt åkt ner dit, på en otrimmad moped som knappt maxar 30, i pissregn och blivit genomvåt OCH DOM SKICKAR HEM MIG?

Like wtf? Idag (igår) var inte heller första gången jag har blivit hemskickad heller, jag har ringt dit för att försäkra mig om att jag skall jobba åtminstone 4-5 gånger och alla dom gångerna har jag blivit hemskickad.

Jag vill inte klaga på holländarna i sig, jag vill klaga på deras planering och deras tankesätt över mitt arbete. Och hur många gånger har man inte fått spontan ledigt?

FML!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor