Boomer Skrivet 23 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2009 Haha, hörrö du döh! Nu är du med och bestämmer, gå lös! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 23 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2009 Då blir jag irriterad och säger, för det första såg du att jag hade bråttom, för det andra såg du att jag pratade i telefonen, för det tredje så skiter jag i er och era jävla block. Way to go! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2009 Eller definitely. Haha, jag vill klaga på mig själv som fan ALLTID måste googla det där nedrans ordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 23 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2009 Haha, jag vill klaga på mig själv som fan ALLTID måste googla det där nedrans ordet. Jag vart så jävla glad idag när jag var tvungen att använda det där ordet... OCH SATTE DET!!! BOOO-YAAAA! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2009 Reklamen för "Kärlekstermometern" på YouTube. Den piper och har sig hela tiden. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 24 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2009 Vill klaga på vårat jävla proppskåp som vi har! Nu har vi fått byta propp två gånger på samma gång. Räckte bara att vi satt in en ny så gick den igen sen hände samma sak. Jävla proppskåp hatar det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2009 Vill klaga på vårat jävla proppskåp som vi har! Nu har vi fått byta propp två gånger på samma gång. Räckte bara att vi satt in en ny så gick den igen sen hände samma sak. Jävla proppskåp hatar det! Du tror inte att felet ligger någon annanstans än i själva skåpet? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 24 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2009 Du tror inte att felet ligger någon annanstans än i själva skåpet? (:!!! Ja nu vet jag inte riktigt vad du menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 24 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2009 Ja nu vet jag inte riktigt vad du menar. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2009 Ja nu vet jag inte riktigt vad du menar. Hur kan man inte älska Agenten! Han borde bli hedersmedlem. Jag kommer rösta på dig till årets medlem, bara så du vet (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 24 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2009 Jag hatar verkligen lärare som inte kan sina grejer. Eller, de kan sina basics, men så fort en person går utanför kursens baslinje så blir det väldigt svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 24 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2009 Jag hatar verkligen lärare som inte kan sina grejer. Eller, de kan sina basics, men så fort en person går utanför kursens baslinje så blir det väldigt svårt. "Ursäkta, jag behöver hjälp med den här uppgiften" "Jaa... alltså jag har inte räknat den än" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 24 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2009 jag vill klaga litegrann på att klagomuren har MYCKET mer sidor än hyllningarna. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 24 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2009 (redigerad) "Ursäkta, jag behöver hjälp med den här uppgiften" "Jaa... alltså jag har inte räknat den än" Ja, i princip. Fast med webdesignkodning. Redigerad 24 juli, 2009 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2009 Ja nu vet jag inte riktigt vad du menar. Att det problem som orsakade att proppen gick första gången kanske kvarstår? (:!!! Jag hatar verkligen lärare som inte kan sina grejer. Eller, de kan sina basics, men så fort en person går utanför kursens baslinje så blir det väldigt svårt. Våran programmeringslärare tyckte att det var en bra idé att hon skulle lära sig tillsammans med oss. "Om vi hjälps åt ska det nog gå bra" ...vi lyckades dock få vår rektor att ordna till det, något rätt gjorde han i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2009 Jag vill minsann klaga på GTAsajten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 24 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2009 Jag vill minsann klaga på GTAsajten! Ja, vart är GTAsajten? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 25 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2009 Tidigare hyllade jag dom som jag jobbade åt.... Vill fan hylla holländarna som äger campingen jag jobbar på. Now now, jag vet att det är holländare och jag har seriöst ingen aning vad alla har emot holländare? Dom har visionen, dom har orken, dom har viljan, dom har humorn. Det är fan kärlek på dom! Men nu vill jag fan klaga på dom. Jag har slitit som en gris för att få tjäna ihop lite pengar, hell jag har t.o.m ringt dit och erbjudit att jag har velat jobba på lediga dagar. Idag (igår) ringde jag dit för att vara riktigt säker på att jag skulle jobba eftersom det verkligen pissregnade här, dom svarar "ja, du ska jobba ikväll". Jag kommer dit, letar saker att göra, smådiskar lite, får order av att jag ska ställa mig i baren för resten av kvällen, dom säger åt mig att hjälpa till att diska istället, 2 timmar går, dom skickar hem mig. Så jag har frivilligt åkt ner dit, på en otrimmad moped som knappt maxar 30, i pissregn och blivit genomvåt OCH DOM SKICKAR HEM MIG? Like wtf? Idag (igår) var inte heller första gången jag har blivit hemskickad heller, jag har ringt dit för att försäkra mig om att jag skall jobba åtminstone 4-5 gånger och alla dom gångerna har jag blivit hemskickad. Jag vill inte klaga på holländarna i sig, jag vill klaga på deras planering och deras tankesätt över mitt arbete. Och hur många gånger har man inte fått spontan ledigt? FML! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2009 Vill klaga på youtube-användare som vägrar läsa descriptions och istället ställer en massa dumma frågor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 26 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2009 jag vill klaga litegrann på att klagomuren har MYCKET mer sidor än hyllningarna. Amen! Visserligen är den äldre. Men ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts