Jump to content

Klagomuren

darkjak
 Share

Recommended Posts

Dom har nog ingenting emot det.

Vad är det där egentligen för kommentar? Vad vet du egentligen? Jag har mitt liv och du har ditt. Tycker du att Sverige är det perfekta landet - Så bra för dig! Jag tycker inte det, låt mig ha min åsikt och låt bli att klanka ner på mig för att jag tycker som jag gör.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är det där egentligen för kommentar? Vad vet du egentligen? Jag har mitt liv och du har ditt. Tycker du att Sverige är det perfekta landet - Så bra för dig! Jag tycker inte det, låt mig ha min åsikt och låt bli att klanka ner på mig för att jag tycker som jag gör.

Men vad förväntar du dig egentligen när du bara bajsar i alla trådar på forumet och endast kommer med spydiga kommentarer eller irrationella åsikter? Försöker bete dig som en förälder och berättar för alla vad man får och inte får säga till varandra men samtidigt beter dig som vilken p12:a som helst i en annan del av forumet. Nej, nog för att de flesta reagerar lite väl omoget gentemot dig så seriöst; you had it coming.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men vad förväntar du dig egentligen när du bara bajsar i alla trådar på forumet och endast kommer med spydiga kommentarer eller irrationella åsikter? Försöker bete dig som en förälder och berättar för alla vad man får och inte får säga till varandra men samtidigt beter dig som vilken p12:a som helst i en annan del av forumet. Nej, nog för att de flesta reagerar lite väl omoget gentemot dig så seriöst; you had it coming.

+

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sånt här är det bästa med Internet.

Jag vill klaga på Tv4 som inte visar dvärgpprogrammet förrens om en kvart och på cdon för att jag inte fick mammas födelsedagspresent idag, så måste få den imorrn. Ouh och klaga på Kanal 5 för att dom inte visar Brainiac förrens 3.50.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har jag aldrig hört, menar du att de betonar e:et för sig själv efter själva 'Najk'?

Ja, det låter ungefär som "Ny-kee". (amerikanskt uttal)

Men jag har också fått för mig att det egentligen är det mer korrekta sättet. Wikipedia says: "In Greek mythology, Nike (Greek: Νίκη , pronounced [níːkɛː], meaning Victory)". Ni som kan fonetiskt skrift, what's the deali-o?

Redigerad av AngryAxel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste klaga på Greenpeace och deras "försäljare" eller vad dom kallar sig för.

Jag var i stan idag och skulle möta en kompis, jag är väldigt sen och skyndar mig, samtidigt pratar jag i telefonen, man ser klart och tydligt att jag är jäktad.

Då känner jag hur någon tar tag i min arm och säger "vet du vilka Greenpeace är?" jag kollar på honom och på telefonen och säger ja, sen går jag vidare, tro på fan inte idioten börjar gå med mig och fortsätter snacka med mig, jag säger vänligt, ser du att jag pratar i telefonen och jag är inte intresserad, då säger han "du kan väl ringa upp", sen börjar han snacka nått om fiskar som är dör ut 2078 eller nått, och att jag borde gå med och sponsra med pengar så dom kan köpa nått block som förhindra fisket.

Då blir jag irriterad och säger, för det första såg du att jag hade bråttom, för det andra såg du att jag pratade i telefonen, för det tredje så skiter jag i er och era jävla block.

Då blir han arg på mig och sa nått om överklass och det är dom som mig som förstör världen.

Jävla hippie.

Jag har verken tyckt illa eller bra om Greenpeace, vissa grejer dom gör kan jag delvis stå bakom, men när dom hoppar på en person på gatan så som han gjorde, en person som dessutom sagt NEJ, så är det inte ok.

Det är gäller inte bara dom utan alla försäljare.

Fatta ett nej.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag var i stan idag och skulle möta en kompis, jag är väldigt sen och skyndar mig, samtidigt pratar jag i telefonen, man ser klart och tydligt att jag är jäktad.

Då känner jag hur någon tar tag i min arm och säger "vet du vilka Greenpeace är?" jag kollar på honom och på telefonen och säger ja, sen går jag vidare, tro på fan inte idioten börjar gå med mig och fortsätter snacka med mig, jag säger vänligt, ser du att jag pratar i telefonen och jag är inte intresserad, då säger han "du kan väl ringa upp", sen börjar han snacka nått om fiskar som är dör ut 2078 eller nått, och att jag borde gå med och sponsra med pengar så dom kan köpa nått block som förhindra fisket.

Då blir jag irriterad och säger, för det första såg du att jag hade bråttom, för det andra såg du att jag pratade i telefonen, för det tredje så skiter jag i er och era jävla block.

Då blir han arg på mig och sa nått om överklass och det är dom som mig som förstör världen.

Jävla hippie.

Jag har verken tyckt illa eller bra om Greenpeace, vissa grejer dom gör kan jag delvis stå bakom, men när dom hoppar på en person på gatan så som han gjorde, en person som dessutom sagt NEJ, så är det inte ok.

Det är gäller inte bara dom utan alla försäljare.

Fatta ett nej.

Hoppas du sa det med en Gunvaldstämma :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man uttalar det egentligen Najkiii.

Det är riktigt. För egen del strävar jag efter att använda just det uttalet eftersom det ju ligger närmast ordets egentliga ursprung. Det bästa vore iofs att försvenska det till Ni-ke.

Jo tack, det där känner jag igen. Jag brukar kalla det för stadsslalom det här med att gå på gator och torg och försöka undvika alla dessa namninsamlare och övriga världsförbättrare.

Hoppas du sa det med en Gunvaldstämma :P

Hah, jag kan se scenen framför mig.

Frågan är om det är Lassgård eller Persbrandt som gestaltar Gunvald? ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor