Umberto Skrivet 13 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2009 Alltså agenten, jag tycker det är jättebra att du är med och skriver och diskuterar trots att du, vilket du själv har sagt, inte är världens bästa skribent. Det blir kanske lite roligt emellanåt men du gör så gott du kan och man förstår ju vad du menar och det är huvudsaken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 (redigerad) Både Agenten och jag har fått ta mycket skit genom åren, även om jag lätt blir provocerad av att ofta framställas som dum i huvudet så har jag, precis som Agenten sa, vant mig. Jag älskar att hänga på GTAsajten, de flesta är trevliga för det mesta och väldigt roliga människor, vilket väger mer än någon enstaka "Men för fan Renard, sluta. Du är inte rolig Retard". Det finns ändå en samhörighet på det här forumet som jag inte hittat någon annanstans. EDIT: Vill klaga på att det tar tre dagar att aktivera sitt FB konto. Och att det kostar 30 spänn om man vill göra det direkt. Jag är 18 nu! Vill in på Flashback! Redigerad 14 juli, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 14 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 Vill klaga på allergier och min allergi mot sommaren i synnerhet. Timotej, litegrann mot pälsdjur och annat smått och gott gör att vissa dagar verkligen blir ett helvete. Vill dessutom klaga på att medicinen inte hjälper tillräckligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 14 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 Inga kompisar är hemma när man vill festa. bajs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 15 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2009 Vill klaga på att det är så satans ljust när man ska sova >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 15 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2009 Vill klaga på att det är så satans ljust när man ska sova >_> Midnattssol? Vill klaga på att jag är uppe vid fyra, trots att jag försökte vända tillbaka dygnet för en dag sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 15 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2009 Midnattssol? Vill klaga på att jag är uppe vid fyra, trots att jag försökte vända tillbaka dygnet för en dag sedan. Nja, Småland. Mitt ute på landet också, så vi har inga gatlysen... Solen kan väl gå upp någon timme senare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 15 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2009 Vill klaga på Västerhaninge. FYFAN. /rant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 16 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2009 Vill klaga på att farsan spelar sin dansbandsmusik 24/7 har hört den musiken snart i 1-2 veckors tid och nästan bara likadan musik som spelas hela tiden dröjer inte mer än ett par timmar så spelas samma musik igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 17 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2009 Vill klaga på att farsan spelar sin dansbandsmusik 24/7 har hört den musiken snart i 1-2 veckors tid och nästan bara likadan musik som spelas hela tiden dröjer inte mer än ett par timmar så spelas samma musik igen. Jag plusettar till viss del. Dansbandsmusik suger, detta leder givetvist till det jag vill klaga på. Invånarna i denna by. Inte bara dom äldre, utan även dom yngre som jag umgås med. Här är dom helt inställda på att "dansband och wannabe-rockabilly är det enda man kan lyssna på" och att man måste ju ner på ön varje år för att se Svenne Rubins spela samma repertoar som dom gjorde förra året. Undra hur många konstiga blickar jag har fått mot mig när jag har gått klädd i min metallica tröja och dunkat metal i hörlurarna så hela kvarteret vaknar av det. Nejdu, enligt invånarna härute är jag inte en "äkta" Och det vill jag klaga på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 17 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2009 (redigerad) Vill klaga på att farsan spelar sin dansbandsmusik 24/7 har hört den musiken snart i 1-2 veckors tid och nästan bara likadan musik som spelas hela tiden dröjer inte mer än ett par timmar så spelas samma musik igen. Nästan en plus 1 här med! Jag vill klaga på en kickers-granne till mig som spelar gangstarap kl 23.30 till 2.00 nästan hela tiden. Jag står inte ut! Vad skulle han säga om jag började spela Benediction, Black Dhalia Murder eller Satyricon samma tid? Redigerad 17 juli, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 17 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2009 Nästan en plus 1 här med! Jag vill klaga på en kickers-granne till mig som spelar gangstarap kl 23.30 till 2.00 nästan hela tiden. Jag står inte ut! Vad skulle han säga om jag började spela Benediction, Black Dhalia Murder eller Satyricon samma tid? Testa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 17 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2009 Nästan en plus 1 här med! Jag vill klaga på en kickers-granne till mig som spelar gangstarap kl 23.30 till 2.00 nästan hela tiden. Jag står inte ut! Vad skulle han säga om jag började spela Benediction, Black Dhalia Murder eller Satyricon samma tid? Hahah do it sen säger du hur det gick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2009 Hahah do it sen säger du hur det gick Han kommer inte göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 17 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2009 Vill klaga på alla amerikaner som säger tack till soldaterna i Irak o.s.v. Vad fan tackar dom för egentligen? Det var USA som gick in i Irak, vad finns det att tacka för då? Visst det är synd att soldater dör men finns inget att tacka för, dom är ju inte där för USA:s säkerhet precis. Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 17 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2009 Vill klaga på alla amerikaner som säger tack till soldaterna i Irak o.s.v. Vad fan tackar dom för egentligen? Det var USA som gick in i Irak, vad finns det att tacka för då? Visst det är synd att soldater dör men finns inget att tacka för, dom är ju inte där för USA:s säkerhet precis. Eller? Amerikanarna vill ha hem sinna trupper. Många som är där vill ju hem till sina familjer, så dom blir väll tackade för att dom är där för sitt landsskull och gör något som dom gentligen inte vill. Det är inte soldaternas fel att dom är där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2009 Att dom inte bara slänger ner sina vapen och ger sig hemåt. Vad skulle USA göra egentligen, skjuta halva armén? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 17 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2009 Att dom inte bara slänger ner sina vapen och ger sig hemåt. Vad skulle USA göra egentligen, skjuta halva armén? Antar att många av soldaterna är väldigt patriotiska och ser det som landsförräderi. Skulle vara coolt dock! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 18 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2009 Min ugn. Efter 2 timmar av försökande så fick jag halv-klara kycklingbitar och mjöliga, halv-klara pommes. Ugnen går inte över 150 grader, så den är ungefär helt jävla onödig att ha där nu. Jävla skitmaskin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karl-Gunnar Skrivet 18 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2009 SVERIGE Allt är fel med detta landet tycker jag.. Ingen mening med att göra en klagolista.. Enda anledningen att jag är kvar är är att jag inte klarar av att lämna alla nära och kära... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts