FerkurZ Skrivet 12 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2009 Jag vill klaga på : Jag vill klaga på.... Det här!!!! Jag menar, vem fan vill gå runt och se ut sådär, och ännu värre att ens lägga upp en sådan bild och tro att man är så jävla snygg också, OCH så sitter hon och trackar ner på andra för dom är fula. VAD TÄNKER BLONDA MED? Det ironiska med denna person är att hon säger att man inte kan vara med fula personer för dom är ju fula och vem vill vara med dom? Men liksom kolla bilden.... Hur fan ser dom ut? Hur fan klarar hon av att vara med sig själv ens? Död åt fjortisar! Fy helvete! Värre än vad jag trodde! Hon till vänster ser ju fan ut som en steoridclown med kuksugarläppar! Fulaste jag sett på länge! DÖÖÖÖÖÖ! Holy smokes. Kill 'em all! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 12 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2009 Jag vill klaga på 'Plants vs. Zombies' för att det är så beroendeframkallande, och på PopCap Games för att varje spel de gör minskar min produktivitet med typ 50% i några veckor. Plants vs. Zombies & PopCap ska ju in i Hyllningar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 12 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2009 Plants vs. Zombies & PopCap ska ju in i Hyllningar! Sant, det är snarare min disciplin som hör hemma här på klagomuren. Sjukt bra spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 13 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2009 Bitchassniggercockwhorepieceofshit till webhallen. Beställde ett spel i Torsdags och tänkte att jag som bäst skulle få det idag, och det fick jag. Wie. Allt är fina fisken. Öppnar paketet och där i ligger det första spelet i serien och inte det sista som jag beställde. På kvittot står det självklart att det är rätt spel så dom har dragit 400 spänn för mycket ifrån kontot. Ringer supporten och dom säger något i stil med att jag ska pallra mig till posten och skicka tillbaka spelfan med en kopia på kvittot som jag måste skriva ut själv. Okaj, fint. Hur lång tid tar detta då? "Eeeeeh, 1-2 veckor" Cheers! Det regnar och jag ville ha det NU! NAAAO! Jag har ialafall namnet på fanskapet som har packat fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2009 Jag vill klaga på flugor och annat flygande äckel. När jag var ute och klippte gräsmattan blev jag svettig som få som fick miljoner med flugor och annat äckligt att dras till mig, så går man där och knuffar på gräsklipparen och försöker slå undan fanskapen samtidigt. Grymt irriterande. Eller flugor ö.h.t. Även fast man har reglerat varenda fönster och alla dörrar ut så tar dom sig ändå in på nått jävla sätt och förstör ens dag, speciellt på nätterna när man försöker sova då dom cirkulerar ovanför en som ett flygplan som ska släppa bomber på en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 13 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2009 (redigerad) Nu vill ja mig fan klaga på vår jävla regering som vill införa ytterligare bevakning över oss samt över hela Europa detta är så kallad "Stockholmsprogrammet" som är ett massövervakningspaket nu får vår jävla regering sluta nu för i helvete ska dom förstöra vårat samhälle eller? Ska dom snart börja övervaka när man går på toan eller? Ska dom starta så man måste lägga in massa jävla övervaknings program på dator helvetet så dom ser vad man gör nu också eller? Nu får det tamefan vara slut med detta går förfan snart inte bo i Sverige. Detta kommer snart sluta som China inge internet överhuvudtaget inge telefoni inge mobil. Kommer Sverige bli nya Sovjet unionen? Kommer Sverige bli ett kommunist samhälle? Där dom kommer övervaka oss i varje gatuhörn där vi går? Vafan tänker dom med hur långt ska dom gå nu? Först FRA sen IPRED sen ACTA och Telekompaktet och nu jävla Stockholmsprogrammet. Nej fan snart bojkottar jag Sverige och flyttar här ifrån till nåt annat ställe. Jag kan garantera er alla att Sverige kommer gå under. Ursäkta för min okunnighet men nu blir ja fan trött på den där jävla tjockisen som sitter i regeringen jävla moderater förstog nog detta. Redigerad 13 juli, 2009 av Agent.47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2009 Nu vill ja mig fan klaga på vår jävla regering som vill införa ytterligare bevakning över oss samt över hela Europa detta är så kallad "Stockholmsprogrammet" som är ett massövervakningspaket nu får vår jävla regering sluta nu för i helvete ska dom förstöra vårat samhälle eller? Ska dom snart börja övervaka när man går på toan eller? Ska dom starta så man måste lägga in massa jävla övervaknings program på dator helvetet så dom ser vad man gör nu också eller? Nu får det tamefan vara slut med detta går förfan snart inte bo i Sverige. Detta kommer snart sluta som China inge internet överhuvudtaget inge telefoni inge mobil. Kommer Sverige bli nya Sovjet unionen? Kommer Sverige bli ett kommunist samhälle? Där dom kommer övervaka oss i varje gatuhörn där vi går? Vafan tänker dom med hur långt ska dom gå nu? Först FRA sen IPRED sen ACTA och Telekompaktet och nu jävla Stockholmsprogrammet. Nej fan snart bojkottar jag Sverige och flyttar här ifrån till nåt annat ställe. Jag kan garantera er alla att Sverige kommer gå under. Ursäkta för min okunnighet men nu blir ja fan trött på den där jävla tjockisen som sitter i regeringen jävla moderater förstog nog detta. Vart ska du flytta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 13 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2009 Vart ska du flytta? Jag vet inte långt åt helvete så man slipper detta jävla land med massövervakning dom går för långt nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2009 Jag vill klaga på att agenten använder fula ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2009 Jag vet inte långt åt helvete så man slipper detta jävla land med massövervakning dom går för långt nu. Du måste ha en någorlunda plan, pengar och skaffa jobb samt eventuellt visum. Hur har du tänkt att gå tillväga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2009 Nu vill ja mig fan klaga på vår jävla regering som vill införa ytterligare bevakning över oss samt över hela Europa detta är så kallad "Stockholmsprogrammet" som är ett massövervakningspaket nu får vår jävla regering sluta nu för i helvete ska dom förstöra vårat samhälle eller? Ska dom snart börja övervaka när man går på toan eller? Ska dom starta så man måste lägga in massa jävla övervaknings program på dator helvetet så dom ser vad man gör nu också eller? Nu får det tamefan vara slut med detta går förfan snart inte bo i Sverige. Detta kommer snart sluta som China inge internet överhuvudtaget inge telefoni inge mobil. Kommer Sverige bli nya Sovjet unionen? Kommer Sverige bli ett kommunist samhälle? Där dom kommer övervaka oss i varje gatuhörn där vi går? Vafan tänker dom med hur långt ska dom gå nu? Först FRA sen IPRED sen ACTA och Telekompaktet och nu jävla Stockholmsprogrammet. Nej fan snart bojkottar jag Sverige och flyttar här ifrån till nåt annat ställe. Jag kan garantera er alla att Sverige kommer gå under. Ursäkta för min okunnighet men nu blir ja fan trött på den där jävla tjockisen som sitter i regeringen jävla moderater förstog nog detta. Ursäkta språket, men vad fan har kommunism att göra med att du inte kan leka pirat längre? http://pici.se/pictures/MllnzYWgX.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 13 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2009 Nu vill ja mig fan klaga på vår jävla regering som vill införa ytterligare bevakning över oss samt över hela Europa detta är så kallad "Stockholmsprogrammet" som är ett massövervakningspaket nu får vår jävla regering sluta nu för i helvete ska dom förstöra vårat samhälle eller? Ska dom snart börja övervaka när man går på toan eller? Ska dom starta så man måste lägga in massa jävla övervaknings program på dator helvetet så dom ser vad man gör nu också eller? Nu får det tamefan vara slut med detta går förfan snart inte bo i Sverige. Detta kommer snart sluta som China inge internet överhuvudtaget inge telefoni inge mobil. Kommer Sverige bli nya Sovjet unionen? Kommer Sverige bli ett kommunist samhälle? Där dom kommer övervaka oss i varje gatuhörn där vi går? Vafan tänker dom med hur långt ska dom gå nu? Först FRA sen IPRED sen ACTA och Telekompaktet och nu jävla Stockholmsprogrammet. Nej fan snart bojkottar jag Sverige och flyttar här ifrån till nåt annat ställe. Jag kan garantera er alla att Sverige kommer gå under. Ursäkta för min okunnighet men nu blir ja fan trött på den där jävla tjockisen som sitter i regeringen jävla moderater förstog nog detta. Har du vunnit ett lifetime supply av ugnsfast aluminiumfolie? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 13 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2009 (redigerad) Jag vill klaga på alla foregående talare och GTAsajtens forum! Helt ärligt, vad fan är det med folk? Jag är så jävla trött på den här mobbningen mot Agenten! Igår, helt random tänkte jag på Agenten och hur fan han orkar vara kvar här. Han är en jävligt aktiv medlem men får fan skit hela jävla tiden. Det är fan mobbning. Skärp er nu för fan grabbar. Redigerad 13 juli, 2009 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2009 Jag vill klaga på alla foregående talare och GTAsajtens forum! Helt ärligt, vad fan är det med folk? Jag är så jävla trött på den här mobbningen mot Agenten! Igår, helt random tänkte jag på Agenten och hur fan han orkar vara kvar här. Han är en jävligt aktiv medlem men får fan skit hela jävla tiden. Det är fan mobbning. Skärp er nu för fan grabbar. Jag vill klaga på morfar som inte insett att agenten har sabbat sina chanser. Jag kommer alltid se agenten som en otroligt korkad person. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 13 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2009 Och jag vill klaga på Stell och hans jävla attityd som tydligen är hans "kännetecken"! Ibland kan det vara roligt, men fan, kan du inte låsa/ge en varning normalt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 13 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2009 Vi borde ha en klistrad tråd här på forumet, "Agenten filosoferar", där agent47 kan delge sina reflektioner om aktuella händelser, samhället och livets stora frågor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2009 Vi borde ha en klistrad tråd här på forumet, "Agenten filosoferar", där agent47 kan delge sina reflektioner om aktuella händelser, samhället och livets stora frågor. Du fick mig att dö av skratt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2009 Och jag vill klaga på Stell och hans jävla attityd som tydligen är hans "kännetecken"! Ibland kan det vara roligt, men fan, kan du inte låsa/ge en varning normalt? Vart är det roliga i det? Om folk inte är efterblivna så får dom heller inte en efterbliven tillsägelse. Nu är det allt för många sånna här, vilket får mig att älska det här stället ännu mer. Att kunna slänga skit på någon för att sedan banna skiten ur dom och skratta som fan, utan att dom kan hävda sig. Det är guld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 13 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2009 Jag vill klaga på alla foregående talare och GTAsajtens forum! Helt ärligt, vad fan är det med folk? Jag är så jävla trött på den här mobbningen mot Agenten! Igår, helt random tänkte jag på Agenten och hur fan han orkar vara kvar här. Han är en jävligt aktiv medlem men får fan skit hela jävla tiden. Det är fan mobbning. Skärp er nu för fan grabbar. Håller med till viss del, men går man fram som han gör..Så får man vara beredd på rätt rejäla mothugg. Jag tappade all typ av "standardinternetrespekt" för agenten efter det han skrev i Bilkörningstråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 13 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2009 (redigerad) Jag vill klaga på alla foregående talare och GTAsajtens forum! Helt ärligt, vad fan är det med folk? Jag är så jävla trött på den här mobbningen mot Agenten! Igår, helt random tänkte jag på Agenten och hur fan han orkar vara kvar här. Han är en jävligt aktiv medlem men får fan skit hela jävla tiden. Det är fan mobbning. Skärp er nu för fan grabbar. Morfar det är inge nytt jag har stått ut med detta ja nu i alla dessa år så stort sett jag bryr mig inte. Dom får kasta skit på mig hur mycket dom vill men jag bryr mig inte. Och dessutom så är denna tråd till att klaga på saker och jag gjorde det rätta. Få se nu jag har vart medlem nu lite över 2 år jag har stått ut med Stellhell och jag skiter väl i vad han och dom andra tycker och tänker om mig. Jag stanna här så länge det behagar mig. Och till Umberto förvänta dig inte att den tråden kommer dö ut. Btw Morfar,Räven,Alle,Flather samt några till här verkar iallafall vettiga här. Men men ja har förstått på mig detta forum ett enda fel man gör så får man halva forumet på sig som hackar på en. Och det har ja stått ut med i dessa år kanske snart dags att lämna forumet? Redigerad 13 juli, 2009 av Agent.47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts