Saleen Skrivet 11 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2009 (redigerad) Vill klaga på att jag är väldigt ensam just nu. Inte ensam som i "ensam på mitt rum" utan "ensam i stan". Alla mina närmaste vänner (såna man kan ringa upp närsomhelst och göra vadsomhelst) är borta. Några är på Hultsfred, en är i Edingburgh, några andra håller på att lifta till Belgien och vissa är på landet. Bläh. Good news är att jag ska möta upp 8 av dom i Amsterdam på tisdag.. ! Men tills dess blir jag ensammen. Indeed, fast alla mina kompisar bor långt utanför stan. Året runt. Känn på den du. Redigerad 11 juli, 2009 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2009 Indeed, fast alla mina kompisar bor långt utanför stan. Året runt. Känn på den du. Jag bor i en by där det bara bor 500 pers. 80% av dessa är över 60, resten är nygifta 30-åringar och bebisar. Mina polare bor 7,2 mil bort. [/drama] ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2009 Jag bor i en by där det bara bor 500 pers. 80% av dessa är över 60, resten är nygifta 30-åringar och bebisar. Mina polare bor 7,2 mil bort. [/drama] ... Holy shit cow, det där är min by i ett nötskal! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 12 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2009 (redigerad) Jävla tidsskillnad som gör att jag måste sitta uppe till klockan 4 för att att se UFC 100 : < Sådär, hoppas det var värt väntan. Slå på tv4sport om ni är intresserade utav MMA, yo Redigerad 12 juli, 2009 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 12 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2009 Sådär, hoppas det var värt väntan. Slå på tv4sport om ni är intresserade utav MMA, yo FA-AN. Jag skulle se det där. Var matcherna med Bisbing och Bonnar bra? Jag vet att de förlorade, men var de bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2009 Jag vill klaga på.... Det här!!!! Jag menar, vem fan vill gå runt och se ut sådär, och ännu värre att ens lägga upp en sådan bild och tro att man är så jävla snygg också, OCH så sitter hon och trackar ner på andra för dom är fula. VAD TÄNKER BLONDA MED? Det ironiska med denna person är att hon säger att man inte kan vara med fula personer för dom är ju fula och vem vill vara med dom? Men liksom kolla bilden.... Hur fan ser dom ut? Hur fan klarar hon av att vara med sig själv ens? Död åt fjortisar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 12 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2009 (redigerad) Jag vill klaga på.... Det här!!!! Jag menar, vem fan vill gå runt och se ut sådär, och ännu värre att ens lägga upp en sådan bild och tro att man är så jävla snygg också, OCH så sitter hon och trackar ner på andra för dom är fula. VAD TÄNKER BLONDA MED? Det ironiska med denna person är att hon säger att man inte kan vara med fula personer för dom är ju fula och vem vill vara med dom? Men liksom kolla bilden.... Hur fan ser dom ut? Hur fan klarar hon av att vara med sig själv ens? Död åt fjortisar! Äh dom är väl 96or som inte vet vad dom ska göra med sitt liv, om några år så mognar dom till sig! edit...hon va visst 91a, FAIL! Redigerad 12 juli, 2009 av Nik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2009 (redigerad) Jag vill klaga på.... Det här!!!! Jag menar, vem fan vill gå runt och se ut sådär, och ännu värre att ens lägga upp en sådan bild och tro att man är så jävla snygg också, OCH så sitter hon och trackar ner på andra för dom är fula. VAD TÄNKER BLONDA MED? Det ironiska med denna person är att hon säger att man inte kan vara med fula personer för dom är ju fula och vem vill vara med dom? Men liksom kolla bilden.... Hur fan ser dom ut? Hur fan klarar hon av att vara med sig själv ens? Död åt fjortisar! Kan inte komma in på sidan, kan du lägga upp bilden på forumet? Btw, blonda tänker inte alls. Redigerad 12 juli, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2009 Kan inte komma in på sidan, kan du lägga upp bilden på forumet? Btw, blonda tänker inte alls. Here ya go http://pici.se/pictures/EsPbcLftC.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2009 Here ya go http://pici.se/pictures/EsPbcLftC.jpg Fy helvete! Värre än vad jag trodde! Hon till vänster ser ju fan ut som en steoridclown med kuksugarläppar! Fulaste jag sett på länge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 12 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2009 Here ya go Man vill ju bara ge dem en stor blöt kyss. Mm-mm-mmmm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 12 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2009 härligt att den till höger har sugit på sitt finger. s: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 12 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2009 Here ya go http://pici.se/pictures/EsPbcLftC.jpg DÖÖÖÖÖÖ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 12 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2009 (redigerad) Here ya go http://pici.se/pictures/EsPbcLftC.jpg Holy smokes. Kill 'em all! Redigerad 12 juli, 2009 av Illousion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2009 Jag bor i en by där det bara bor 500 pers. 80% av dessa är över 60, resten är nygifta 30-åringar och bebisar. Mina polare bor 7,2 mil bort. [/drama] ... Jag bor i en by där det bara bor 300 pers. 80% av dessa är över 60, resten är nygifta 30-åringar och bebisar. Mina polare bor 3,2 mil bort. [/drama] ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 12 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2009 Jag bor i en by där det bara bor 300 pers. 80% av dessa är över 60, resten är nygifta 30-åringar och bebisar. Mina polare bor 3,2 mil bort. [/drama] ... 3,2 mil bort är ju ingenting. Jag måste åka 7 mil för att tvätta min kläderlol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2009 3,2 mil bort är ju ingenting. Jag måste åka 7 mil för att tvätta min kläderlol. Du måste inte, du är bara lat och orkar inte tvätta dina egna kläder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2009 Holy smokes. Kill 'em all! Seek & Destroy em! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2009 Jag vill klaga på min x-tangent. Den hoppar ur ungefär var tredje gång jag trycker på just x. Tar minst fem sekunder och högst 50 sekunder att sätta tillbaka den. Som tur är så innehåller inte så många ord x. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 12 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2009 Jag vill klaga på min x-tangent. Den hoppar ur ungefär var tredje gång jag trycker på just x. Tar minst fem sekunder och högst 50 sekunder att sätta tillbaka den. Som tur är så innehåller inte så många ord x. Tre "X" i "XXX", och statistiskt sett hoppar den ut varje gång du skriver ordet. Följaktligen tar det genomsnittligen 22,5 sekunder extra varje gång, vilket leder till att det tar ~23 sekunder att söka på porr. Daeumn! Jag vill klaga på 'Plants vs. Zombies' för att det är så beroendeframkallande, och på PopCap Games för att varje spel de gör minskar min produktivitet med typ 50% i några veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts