Renard Skrivet 8 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2009 (redigerad) Du skulle ju kunna essveeteeplejjat Morden i Midsumer när ceremonin var klar, också. Nay, MIM skall ses på TV varje onsdag tisdag och där med basta Redigerad 8 juli, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 8 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2009 (redigerad) Nay, MIM skall ses på TV varje onsdag och där med basta Det var tisdag igår...för övrigt såg jag också på det, John Nettles är bättre än Michael Jackson. Nu ska jag klaga på mina badtofflor (finns det nåt annat ord? sånadär sandaler som han har på sig runt en pool typ). Aja, cyklade till en kompis idag som bor en bit utanför stan, och får såklart skavsår av tofflorna på sidan av foten. Råkade även gå igenom en sandlåda som finns på hans tomt så jag fick sand i skavsåret! E: Fan, så måste man fram och handla bara för att farsan och storebror är för lata. Redigerad 8 juli, 2009 av Frusciante Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2009 E: Fan, så måste man fram och handla bara för att farsan och storebror är för lata. Fast du har sand i foten? Taskigt av farsan och brorsan. Klaga lite på dem med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 8 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2009 (redigerad) Fast du har sand i foten? Taskigt av farsan och brorsan. Klaga lite på dem med! Grejen är att jag skulle köpa pastasås eftersom pappa skulle göra pizza. Och jag ville ha pizza! Om jag klagat så hade vi bråkat en stund sen hade jag fått göra det ändå. Vill dock klaga på mig själv eftersom jag glömde bort att köpa en glass åt mig! Och jag hoppas och tror att sanden inte sitter fast i foten för det brände utav bara helvete när jag fick sanden på foten men sen wipa jag bort det och det har inte svidit mer. Redigerad 8 juli, 2009 av Frusciante Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2009 Grejen är att jag skulle köpa pastasås eftersom pappa skulle göra pizza. Och jag ville ha pizza! Om jag klagat så hade vi bråkat en stund sen hade jag fått göra det ändå. Vill dock klaga på mig själv eftersom jag glömde bort att köpa en glass åt mig! Och jag hoppas och tror att sanden inte sitter fast i foten för det brände utav bara helvete när jag fick sanden på foten men sen wipa jag bort det och det har inte svidit mer. Kanke lite sent nu, men se till att du tvättar såret med tvål nästa gång du dushar bara för säkerhets skull Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 9 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2009 Jag vill klaga på hur alla i dag ska vara så jävla "klimatsmarta" och "miljövänliga" i dagens samhälle. Miljön har försämrats gradvis för varje dag, men bara när det börjar visa negativa resultat så ska folk reagera. Hippierörelsen försökte få folk att lyssna för 40-50 år sen, men de sågs bara som ett samhällsproblem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 9 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2009 Jag vill klaga på alla som tror dom är klimatsmarta när dom kunde göra otroligt mycket mer utan att anstränga sig mycket mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 10 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2009 Jag hatar , folk som använder mellanrum efter ett skiljetecken ! Och särskrivningar. Okej, ingen är perfekt. Men MAN HÖR JU FÖRHELVETE att det ska skrivas växellåda, och inte växel låda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 10 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2009 Min granne, igen. Han slår mot väggen när jag lyssnar på lite dunkigare musik klockan 10 på kvällen. Han har spelat musik så högt att jag kan känna det i bröstkorgen nu, i tre timmar. Och kommer förmodligen vara i minst 3 timmar till. Yumyum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 10 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2009 Jag hatar , folk som använder mellanrum efter ett skiljetecken ! Före Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 10 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2009 Före Meh. Det jag menade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2009 Jag vill klaga på min/våra katt. När man väl ska ta och lägga sig skriker katten som om det fanns någon dag efter och man kan inte sova, spelar ingen roll hur mycket man skriker tillbaka åt henne, sparkar till henne eller slänger ut henne så ska hon ändå fortsätta. DÖÖÖ KATTJÄVEL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2009 Jag vill klaga på drömmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 11 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2009 Helt idiotiskt att få samma reklam två gånger i rad på spotify. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2009 Vill klaga på att jag är väldigt ensam just nu. Inte ensam som i "ensam på mitt rum" utan "ensam i stan". Alla mina närmaste vänner (såna man kan ringa upp närsomhelst och göra vadsomhelst) är borta. Några är på Hultsfred, en är i Edingburgh, några andra håller på att lifta till Belgien och vissa är på landet. Bläh. Good news är att jag ska möta upp 8 av dom i Amsterdam på tisdag.. ! Men tills dess blir jag ensammen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2009 Vill klaga på att det har regnat nästan hela veckan här i Västerås tråkigt vänder som fan nästan så man vill bara sova. Vill även klaga på dessa jävla supermoto idioter som åker med deras jävla ktm utan för fönstret som jävla dårar och tror dom äger gatan. Nej fan nästa gång blir det pinne eller nåt föremål inkörd i deras fram hjul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 11 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2009 Jävla tidsskillnad som gör att jag måste sitta uppe till klockan 4 för att att se UFC 100 : < Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 11 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2009 Mopedister som ränner runt hela nätterna utan några lysen tända Man får ju hjärtklappning när man möter någon och inte märker det innan de är 15meter bort. En gång var det faktiskt riktigt nära till krocken.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 11 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2009 Vill klaga på att jag är väldigt ensam just nu. Inte ensam som i "ensam på mitt rum" utan "ensam i stan". Alla mina närmaste vänner (såna man kan ringa upp närsomhelst och göra vadsomhelst) är borta. Några är på Hultsfred, en är i Edingburgh, några andra håller på att lifta till Belgien och vissa är på landet. Bläh. Good news är att jag ska möta upp 8 av dom i Amsterdam på tisdag.. ! Men tills dess blir jag ensammen. Feel yah, skönt att min bästis kom hem ifrån italien idag! hyll på de! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2009 Mopedister som ränner runt hela nätterna utan några lysen tända Man får ju hjärtklappning när man möter någon och inte märker det innan de är 15meter bort. En gång var det faktiskt riktigt nära till krocken.. Järnrör my friend järnrör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts