Jump to content

Klagomuren

darkjak
 Share

Recommended Posts

Ska till tandläkarn kl 10, hatar att vara hos tandläkarn, har aldrig haft några större problem med mina tänder, men hatar grejen man ska ha i käften för att ta kort (seriöst måste det finnas smidigare sätt), och sen så har jag haft lite ilningar då och då i tänderna, och tror alltid att jag ska få borra eller nåt sånt. Fitta.

Dessutom betyder det att jag måste gå upp tidigare än vanligt, så nu kan jag inte lira Football Manager 09 till kl 4.

Så hade man ett hål längst bak också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska till tandläkarn kl 10, hatar att vara hos tandläkarn, har aldrig haft några större problem med mina tänder, men hatar grejen man ska ha i käften för att ta kort (seriöst måste det finnas smidigare sätt), och sen så har jag haft lite ilningar då och då i tänderna, och tror alltid att jag ska få borra eller nåt sånt. Fitta.

Dessutom betyder det att jag måste gå upp tidigare än vanligt, så nu kan jag inte lira Football Manager 09 till kl 4.

helt sjukt kassa saker, kan inte 2000-talets tandvård hitta på något bättre, i alla fall med rundade kanter eller något!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Facebook som har gått igenom min msn-kontaktlista UTAN att jag har tryckt på "hitta mina vänner med hjälp av Windows Messenger"-knappen. Nu har jag drösvis med gtastuntare och gtasajtare i min vänförslagsmeny. :mellow:

2. Ölkörv med vitlöksmak som INTE smakar vitlök! Jag är riktigt irriterad nu, jag valde mellan vitlök - "mellanstark" och chili - "stark" men tog till slut vitlök eftersom jag har ätit den förr och tyckte det var alldeles lagom stärka i den. Men den här gången måste skiten vara felkryddad för det smakar bara äckel om hela skiten. (w00t):P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Igår åt jag på indisk resturang. Jag valde den starkaste rätten. Jag tvingade i mig 1/4. Ögonen rann. Näsan rann. Munnen rann. Jag fick hallucinationer. Jag kunde knappt andas. Nu, tolv timmar senare är det dags för den förbannade maten att ta sig ut igen. Jag kan knappt gå, så mycket svider det där bak och magen vänder sig runt som en torktumlare. Fyfaaan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill klaga på att jag haft sommarlov i en halv dag och redan vänt på dygnet.

Vafaaaan

Jag har också vänt på dygnet. Väldigt tråkigt att gå upp tolv, käka frukost och greja till ett. Klockan två är man på gymmet och sen kommer man hem och lagar mat kl fyra, sen är dagen över.

Näe, karatemorfar inspirerade mig, nu ska jag lägga mig tolv och sätta klockan på nio!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Näe, karatemorfar inspirerade mig, nu ska jag lägga mig tolv och sätta klockan på nio!

Berätta hur det går :P

Tyvärr har jag slutat med det, men det beror nog på att jag jobbar så fruktansvärt mycket nu och verkligen behöver mycket sömn.

Har fått dåligt samvete angående att jag sover länge, så nu får jag skärpa mig!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har också vänt på dygnet. Väldigt tråkigt att gå upp tolv, käka frukost och greja till ett. Klockan två är man på gymmet och sen kommer man hem och lagar mat kl fyra, sen är dagen över.

Been there - men jag ser det egentligen inte som nåt större problem, man är ju vaken på natten istället. Det man förlorar på hoppborgen får man ta igen på kaffekopparna, eller hur det nu var.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill klaga på SVT för att de inte körde Morden i Midsomer lite senare igår. Det krockade ju med MJ's minnescermoni :P. Jag valde att se Midsomer men det kändes tråkigt att behöva bryta mitt i Martin Luther King III tal.

Du skulle ju kunna essveeteeplejjat Morden i Midsumer när ceremonin var klar, också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Berätta hur det går :P

Tyvärr har jag slutat med det, men det beror nog på att jag jobbar så fruktansvärt mycket nu och verkligen behöver mycket sömn.

Har fått dåligt samvete angående att jag sover länge, så nu får jag skärpa mig!

Mjaa, gick väl så där. Jag gick och la mig 00.30. Vaknade kl 8.30 jättepissnödig, går upp och kissar. Felet jag gör sedan är att jag stänger av väckarklockan när jag går tillbaka till sängen. Sover till 10.30.

Been there - men jag ser det egentligen inte som nåt större problem, man är ju vaken på natten istället. Det man förlorar på hoppborgen får man ta igen på kaffekopparna, eller hur det nu var.

Men på natten är man trött och sitter och slösurfar, på dagen gör man bra grejer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor