Mordos Skrivet 21 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2009 Haha hur många år var dom om du nu vet. Syftar nu på när du skrev att dom var unga. Den ena är 24, den andra är 18. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2009 Jag vill klaga på min granne som har en foursome med ett annat par - och något av de två paren har fått för sig att knulla mot väggen som går in mot mig. 3 timmar. Come the fuck on, ni må vara unga - men det finns ju en gräns. EDIT: My bad, det var en porrfilm hörde jag när de crankade volymen. Men de knullade fortfarande mot min vägg. ----------- Jag vill klaga på att det ALDRIG finns något vettigt att lyssna på på radion de få gånger man faktiskt "behöver" den. Vår CD-spelare i bilen har fuckat ur totalt och nu är det endast radion som funkar. Det duger väl inom Linköping där jag kan lyssna på EAST FM (hiphop/r'n'b-kanal), men så fort man rullar ut från staden så slutar den fungera. Och då har man "P3 Stars stora mensspecial", "Radio P4 Östergötland" eller "P1 Musik och religion" att välja mellan. (Ja, för till på köpet är det något knas med antennen i bilen så inga av reklamkanalerna fungerar heller ) Fast jag hittade faktiskt ett jävligt bra program idag, mer om det i Hyllningstråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2009 Nu vill jag klaga på gtasajtens sommardvala som bara blir mer och mer påtaglig för varje år som går. Riktigt såhär dött brukar det väl ändå inte vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2009 Nu vill jag klaga på gtasajtens sommardvala som bara blir mer och mer påtaglig för varje år som går. Riktigt såhär dött brukar det väl ändå inte vara? Jag har också märkt det där! Irriterande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 23 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2009 Nu vill jag klaga på gtasajtens sommardvala som bara blir mer och mer påtaglig för varje år som går. Riktigt såhär dött brukar det väl ändå inte vara? Jag antar att folk är ute i det fina vädret bara, det blir nog bättre när högtrycket har lagt sig ska du se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 23 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2009 (redigerad) Nu vill jag klaga på gtasajtens sommardvala som bara blir mer och mer påtaglig för varje år som går. Riktigt såhär dött brukar det väl ändå inte vara? Jag har då inte märkt av den... det är väl alltid såhär lite aktivitet? Just nu klagar jag på Paradise Hotel. Redigerad 23 juni, 2009 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 24 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2009 Just nu klagar jag på Paradise Hotel. Finns det fortfarande? Har ingenting att klaga på just nu. Eller jo, en inlämningsuppgift i Matte som måste in den här veckan, hade hellre gått ut i det fina vädret. Men det är ingen biggie, kunde varit värre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 24 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2009 Den ekonomiska krisen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2009 (redigerad) Jag vill inte klaga på sjukvården, men på klåparna på -fucking- Kiruriska kliniken som i april skickade mig vidare till -fucking- Medicinskt Centrum, som har -FUCKING- stängt på somrarna! Hur fan tänker de? Innan jag får frågan så kan jag berätta att jag har en lattjo knöl vid svanskotan ungefär, det visade sig vara ett inväxt hårstrå som bara har blivit värre och värre med åren. Jag gick till vårdcentralen i -fakking- februari i hopp om att jag skulle få en tid att ta bort den innan jag rycker in i det militära i augusti. Fan. Redigerad 24 juni, 2009 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2009 Finns det fortfarande? Har ingenting att klaga på just nu. Eller jo, en inlämningsuppgift i Matte som måste in den här veckan, hade hellre gått ut i det fina vädret. Men det är ingen biggie, kunde varit värre! Den danska varianten går på sexan om nätterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2009 Finns det fortfarande? Midnatt på sexan, måndag-torsdag går den danska versionen. Dom söker nu deltagare till den svenska på TV6.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 29 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2009 Fan vad jag hatar mina grannar, de höll på och såg, borra, hammra etc utomhus hela dan idag/går. Till och med under Confederations Cup-finalen klockan nio! Enda bra med gud är att många lever efter att "söndag är guds vilodag", så det brukar oftast va tyst på söndagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2009 Solen. Är helt rödbränd i fejan och speciellt på ryggen. Min hud är lite känslig för sol eftersom jag i princip aldrig sitter i den utan föredrar skuggan så när vi åkte till stranden och det inte fanns ett träd eller parasoll så lång ögat nådde så var en timme allt som behövdes för solen att förvandla mig till en indian. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2009 Solen. Är helt rödbränd i fejan och speciellt på ryggen. Min hud är lite känslig för sol eftersom jag i princip aldrig sitter i den utan föredrar skuggan så när vi åkte till stranden och det inte fanns ett träd eller parasoll så lång ögat nådde så var en timme allt som behövdes för solen att förvandla mig till en indian. Dude, skojja inte! Du ska se mina ben och armar just nu. De liknar snarare tomater än vanlig människohy....så även jag vill klaga på solen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2009 Dude, skojja inte! Du ska se mina ben och armar just nu. De liknar snarare tomater än vanlig människohy....så även jag vill klaga på solen! Bonnbränna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2009 Bonnbränna? JAAAA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cinekadens Skrivet 29 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2009 Läste sporadiskt Expressen på planet och skymtade en insändare där någon tyckte att man helt ska sluta sälja kalla drycker eftersom det är mer miljövänligt att hålla dem ljumma. Nigga, please...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 29 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2009 Vill klaga på P-C och Kicken som klagar på solen. Jees, den är här i någon vecka till nu, sen kommer vi få vårat vanliga svenska lågtrycksväder som ligger över oss fram tills i Mars. Klaga inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2009 Vill klaga på att alla filmkanaler utom TV4 Film alltid visar samma filmer om och om igen. Jag måste ha sett Hajen 5 ggr på två veckor nu. Kan snart varenda replik! Enda bra är porren mitt i natten på Canal plus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 30 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2009 Ska till tandläkarn kl 10, hatar att vara hos tandläkarn, har aldrig haft några större problem med mina tänder, men hatar grejen man ska ha i käften för att ta kort (seriöst måste det finnas smidigare sätt), och sen så har jag haft lite ilningar då och då i tänderna, och tror alltid att jag ska få borra eller nåt sånt. Fitta. Dessutom betyder det att jag måste gå upp tidigare än vanligt, så nu kan jag inte lira Football Manager 09 till kl 4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts