Jump to content

Klagomuren

darkjak
 Share

Recommended Posts

Jag vill klaga på min granne som har en foursome med ett annat par - och något av de två paren har fått för sig att knulla mot väggen som går in mot mig.

3 timmar. Come the fuck on, ni må vara unga - men det finns ju en gräns.

EDIT: My bad, det var en porrfilm hörde jag när de crankade volymen. Men de knullade fortfarande mot min vägg.

:o

-----------

Jag vill klaga på att det ALDRIG finns något vettigt att lyssna på på radion de få gånger man faktiskt "behöver" den. Vår CD-spelare i bilen har fuckat ur totalt och nu är det endast radion som funkar. Det duger väl inom Linköping där jag kan lyssna på EAST FM (hiphop/r'n'b-kanal), men så fort man rullar ut från staden så slutar den fungera. Och då har man "P3 Stars stora mensspecial", "Radio P4 Östergötland" eller "P1 Musik och religion" att välja mellan. :( (Ja, för till på köpet är det något knas med antennen i bilen så inga av reklamkanalerna fungerar heller :) )

Fast jag hittade faktiskt ett jävligt bra program idag, mer om det i Hyllningstråden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu vill jag klaga på gtasajtens sommardvala som bara blir mer och mer påtaglig för varje år som går. Riktigt såhär dött brukar det väl ändå inte vara? :(

Jag har då inte märkt av den... det är väl alltid såhär lite aktivitet?

Just nu klagar jag på Paradise Hotel.

Redigerad av Jazz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill inte klaga på sjukvården, men på klåparna på -fucking- Kiruriska kliniken som i april skickade mig vidare till -fucking- Medicinskt Centrum, som har -FUCKING- stängt på somrarna! Hur fan tänker de? :w000t:

Innan jag får frågan så kan jag berätta att jag har en lattjo knöl vid svanskotan ungefär, det visade sig vara ett inväxt hårstrå som bara har blivit värre och värre med åren. Jag gick till vårdcentralen i -fakking- februari i hopp om att jag skulle få en tid att ta bort den innan jag rycker in i det militära i augusti. Fan.

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Solen. :innocent:

Är helt rödbränd i fejan och speciellt på ryggen. Min hud är lite känslig för sol eftersom jag i princip aldrig sitter i den utan föredrar skuggan så när vi åkte till stranden och det inte fanns ett träd eller parasoll så lång ögat nådde så var en timme allt som behövdes för solen att förvandla mig till en indian.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Solen. :innocent:

Är helt rödbränd i fejan och speciellt på ryggen. Min hud är lite känslig för sol eftersom jag i princip aldrig sitter i den utan föredrar skuggan så när vi åkte till stranden och det inte fanns ett träd eller parasoll så lång ögat nådde så var en timme allt som behövdes för solen att förvandla mig till en indian.

Dude, skojja inte! Du ska se mina ben och armar just nu. De liknar snarare tomater än vanlig människohy....så även jag vill klaga på solen!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska till tandläkarn kl 10, hatar att vara hos tandläkarn, har aldrig haft några större problem med mina tänder, men hatar grejen man ska ha i käften för att ta kort (seriöst måste det finnas smidigare sätt), och sen så har jag haft lite ilningar då och då i tänderna, och tror alltid att jag ska få borra eller nåt sånt. Fitta.

Dessutom betyder det att jag måste gå upp tidigare än vanligt, så nu kan jag inte lira Football Manager 09 till kl 4.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor