Jump to content

Klagomuren

darkjak
 Share

Recommended Posts

TV6 har i två veckor peppat tvtittarna inför deras Matrixvecka. Ettan skulle gå ikväll, tydligen visades en gammal Sylvester Stallone-film istället.

Hur lyckas man? :confused:

Och så säger den jobbiga rösten efter filmen att det var PGA tekniska problem -_-

Jag gillar inte TV6

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att jag igår för första gången spelade GTA IV och blev helt lyrisk, men idag bara får en svart skärm när jag ska starta det och inget händer -_-

Är inte så prohax på sånt här men om du inte redan provat kan du ju göra lite basic stuff. Starta om datorn, kör som administratör (om du har Vista) o.s.v. För jag antar att det är GTA IV på PC du talar om?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är inte så prohax på sånt här men om du inte redan provat kan du ju göra lite basic stuff. Starta om datorn, kör som administratör (om du har Vista) o.s.v. För jag antar att det är GTA IV på PC du talar om?

Kör XP SP3 och har provat starta om. Jag kan tänka mig att jag kan ha kommit åt något i graphic settings, nåt hertz-tal som inte min skärm gillade eller så, som aktiverades först när jag startat spelet en andra gång. Men ska mecka lite till, annars tar jag frågan till IV-forumet. Tack =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kör XP SP3 och har provat starta om. Jag kan tänka mig att jag kan ha kommit åt något i graphic settings, nåt hertz-tal som inte min skärm gillade eller så, som aktiverades först när jag startat spelet en andra gång. Men ska mecka lite till, annars tar jag frågan till IV-forumet. Tack =)

Annars kan du skapa en commandline.txt fil där du kan ställa in upplösningen så du kan starta spelet igen. Och du spar bara denna commandline i din GTA IV map.

-width: Set width of main render window (default is 800)

-height: Set height of main render window (default is 600)

Alltså så skriver du -width 800 -height 600 så får du 800x600 upplösning.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fy fan. Jag vill klaga på batteriluckan till mitt armbandsur. Fick tuppjuck inatt, och har nästan fått det de andra gånger jag försökt sätta fast den. Vad är det för idiotkonstruktion som gör att det krävs nån jävla starke Adolf för att kunna sätta fast skiten? Höll på med en tving, ett ministrykjärn, min egen kroppstyngd, lirkade i kanten med en passare med mera, men inte ett skit hjälper. Det enda som hännt är att vattentät-packningen gått sönder och jag fått en liten spricka i glaset. Vad fan är det fråga om? -_-

HAHA.

Använder jag det så ofta?

Nja, har för mig det användes rätt frekvent när varenda forumit grattulerade på din förlovning. :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill klaga på människor som skapar dåliga tester på Facebook.

Frågorna är så uppenbara vilket svar dem kommer ge, finns ingen som helst intelligens i dem. ÅÅÅÅH! Jag blir ledsen när jag ser att någon gjort ett test som säger vilken energidryck man tycker mest om. Man går in för att göra det. Sista frågan är "om du fick köpa vilken du ville, vilken bokstav börjar den på?"

1. Jag skulle köpa en som börjar på R

2. Jag skulle köpa en som börjar på M

etc

KONSTIGT om man får Red Bull om man väljer 1 liksom. HERREJÄVLAR!

EXAKT min åsikt, stör mig på det där som självaste fa-an.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har fått sitta inne hela dagen eftersom att jag har fått stora vatten- och blodblåsor på undersidan av foten som måste läka snarast.

Jag gick upp runt klockan 2 idag, vilket betyder att klockan nu motsvarar typ klockan 18.00 en skoldag.

Rastlösheten börjar bli ganska akut nu.

edit. Och jag börjar jobba på måndag. FFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUU-

Redigerad av mr_tobbe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill klaga på min granne som har en foursome med ett annat par - och något av de två paren har fått för sig att knulla mot väggen som går in mot mig.

3 timmar. Come the fuck on, ni må vara unga - men det finns ju en gräns.

EDIT: My bad, det var en porrfilm hörde jag när de crankade volymen. Men de knullade fortfarande mot min vägg.

Redigerad av Mordos
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill klaga på min granne som har en foursome med ett annat par - och något av de två paren har fått för sig att knulla mot väggen som går in mot mig.

3 timmar. Come the fuck on, ni må vara unga - men det finns ju en gräns.

EDIT: My bad, det var en porrfilm hörde jag när de crankade volymen. Men de knullade fortfarande mot min vägg.

Haha hur många år var dom om du nu vet. Syftar nu på när du skrev att dom var unga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor