Jump to content

Klagomuren

darkjak
 Share

Recommended Posts

Måste bara hoppa in i er diskution. (Plaisir & P-C)

Nu fick jag en grymt bra idé. NÄr det här sker nästa gång jag är singel ska jag säga såhär:

Antingen tar du o satsar på mig och vi försöker se om det funkar (självklart om jag känner mig intresserad förstås) annars får du gå o säga åt nån av dina tjejkompisar att dom är bäst!

För allt det där du skrev där är fan så jävla sant för mig också! Hatar när tjejer ska gnälla över att dom blir utnyttjade av nån o sen går dom i samma jävla fälla tusen gånger om sen!

Som sagt så är dom idioter! Men jävligt fina att titta på. Och hittar man en smart är det fan värt o hålla fast.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill klaga på mina framväxande visdomständer, har blivit ett litet hål i tandköttet där en är på väg att växa upp, och hamnar det någon mat där eller när man tuggar på den tandraden gör det ont! :naughty:

Sen vill jag också klaga på "LEGALISERA MARIJUANA" aka Deltanator som skrev inlägg i forumen GTASajten endast för att det skulle stå "By: LEGALISERA MARIJUANA" på senaste posten i alla tre forum, jävla trolleri. Kan någon mod/admin ta bort skiten?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu fick jag en grymt bra idé. NÄr det här sker nästa gång jag är singel ska jag säga såhär:

Antingen tar du o satsar på mig och vi försöker se om det funkar (självklart om jag känner mig intresserad förstås) annars får du gå o säga åt nån av dina tjejkompisar att dom är bäst!

För allt det där du skrev där är fan så jävla sant för mig också! Hatar när tjejer ska gnälla över att dom blir utnyttjade av nån o sen går dom i samma jävla fälla tusen gånger om sen!

Som sagt så är dom idioter! Men jävligt fina att titta på. Och hittar man en smart är det fan värt o hålla fast.

Man blir så irriterad när dom kommer till en och gnäller över att killar behandlar dom som skit. Sen säger dom att dom måste sattsa på bättre killar.

Men vad gör dom? Jo dom går till en annan idiot.

Det är som en tjej, hon har haft så mycket problem med killar och jag sitter verkligen och förklarar hur hon ska göra.

Men lyssnar hon nej. Har sagt åt henne att vänta med att ha sex med nya killar ett tag för att se om dom verkligen stannar eller sticker. Men ändå så har hon sex direkt och dom drar.

Och det är irriterade, man vill bara sluta ge tips och vara som en mentor för henne.

Men jag är inte en person som kan skita i en annan.

Man är väll för snäll, inte vet jag.

Så irriterade att det verkar som att det inte ens lönar sig att vara en bra kille längre :naughty:

Haha klagomuren blir kvinnomuren :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När man lyckas få tag på någon gammal ovanlig film så är det ofta någon baltisk gubbjä#¤l som har dubbat skiten. De har inte heller försökt att få det att se ut som karaktärerna säger det utan de översätter några sekunder efter att det är sagt på originalspråket. Typ som när man var 6 år och farsan fick översätta engelska filmer. Och så är det samma röst på alla karaktärer. Det förstör allting, det finns ingen känsla kvar, det är omöjligt att komma in i filmen när man måste lyssna på hans skitröst hela tiden. Detta har hänt mig flera gånger och det värsta är att det brukar vara filmer som det bara finns ett exemplar av.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill klaga på min granne som är alkoholist och lever på nätterna. Hans TV har hållt mig vaken hela natten.. Eller jag gick inte och la mig föräns kl 3 iofs, men sedans dess. Jag ligger och lyssnar på ett konstant mummel, det är sjukt störande. Jag vill ringa på, gå in och slönder all hans elektronik och hans gitarr. En gång spelade han musik, sjöng och stampade i golvet till klockan åtta på morgonen, det var drygt.

Jag måste göra grejer imorn, jag behöver sova, men nu är klockan 5.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill klaga på människor som skapar dåliga tester på Facebook.

Frågorna är så uppenbara vilket svar dem kommer ge, finns ingen som helst intelligens i dem. ÅÅÅÅH! Jag blir ledsen när jag ser att någon gjort ett test som säger vilken energidryck man tycker mest om. Man går in för att göra det. Sista frågan är "om du fick köpa vilken du ville, vilken bokstav börjar den på?"

1. Jag skulle köpa en som börjar på R

2. Jag skulle köpa en som börjar på M

etc

KONSTIGT om man får Red Bull om man väljer 1 liksom. HERREJÄVLAR!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att TV6 inte kan visa rätt film! mad0225_883639_0.gif

Jag vet, lackar. Jävla skit kanal. Säkert den där jobbiga snubben som presenterar alla program som ligger bakom.

Ringde kundtjänst och kom fram till någon nisse som hette Thomas, han kände till problemet (ofcourse) och sa att det var tekniska problem, för att använda hans egna ord: "fel i mottagningen". Är inte detta helt jävla otroligt då vi lever år 2009?!

Framförde förslaget att han skulle skriva på hemsidan eller en textrad i tv-rutan, och det vart helt tyst från hans sida, tills han svarade försiktigt: "Det skulle man ju kunna göra".

Redigerad av VaXXoR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Va ja vet så kunde man va med och bestämma va för filmer som skulle visas på TV6 iallafall för ett tag sen.

TV6 har i två veckor peppat tvtittarna inför deras Matrixvecka. Ettan skulle gå ikväll, tydligen visades en gammal Sylvester Stallone-film istället.

Hur lyckas man? -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor