Jump to content

Klagomuren

darkjak
 Share

Recommended Posts

Åh, verkligen. "Han ville bara ligga med mig.." liksom.. DUHH!

Jag säger inte att alla killar är så men en stor jävla majoritet och jag tror att vi som anser oss vara "bra killar" (också en stor majoritet :rolleyes: ) gör mycket omedvetet.

Jag tror att det är mycket såhär bland "oss":

Ta mig till exempel. Jag ser mig själv som en av de där bra killarna. Men som du säger så gör man ju mycket "omedvetet" om man väl kommit in the mood så att säga (swengelska blir fan konstigt i mina händer). Har man väl börjat och får det man tror är respons så fortsätter man ju iaf lite till. Det är väl den naturliga sexdriften som kickar in antar jag.

Men dom här killarna som våldtar nån fast inte tror att dom gjort det har förmodligen precis samma drift där bara det att när det känns konstigt och obekvämt för en annan för att tjejen kanske säger "Näe inte än vi kan vänta ett tag" eller som i de flesta våldtäktsfall med äldre inblandade "NEJ JAG VILL INTE!" så slutar dom inte för att de inte förstår riktigt att det är fel för att sexdriften tar över psyket på nåt sätt.

(Kåt tills man får nej vs. kåt tills man kommer)

Och ja. en massa dynga!

Redigerad av Plaisir
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror att det är mycket såhär bland "oss":

Ta mig till exempel. Jag ser mig själv som en av de där bra killarna. Men som du säger så gör man ju mycket "omedvetet" om man väl kommit in the mood så att säga (swengelska blir fan konstigt i mina händer). Har man väl börjat och får det man tror är respons så fortsätter man ju iaf lite till. Det är väl den naturliga sexdriften som kickar in antar jag.

Ja, absolut. Alla är ju inte våldtäktsmän men klassiker som att låtsas att man älskar samma band som tjejen eller har samma politiska åsikt osv. gör ju nästan "alla" medvetet som omedvetet. Jag kallar det för "schyssta killen"-syndromet. Förr i tiden så brukade jag medvetet hålla mig borta från att prata med okända flickor på fester av rädsla för att 1) låta som en "sån" kille och 2) bli en "sån" kille. Problemet är att kvinnor är så godtrogna att killar som kör "schyssta killen"-syndromet väldigt ofta får napp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, absolut. Alla är ju inte våldtäktsmän men klassiker som att låtsas att man älskar samma band som tjejen eller har samma politiska åsikt osv. gör ju nästan "alla" medvetet som omedvetet. Jag kallar det för "schyssta killen"-syndromet. Förr i tiden så brukade jag medvetet hålla mig borta från att prata med okända flickor på fester av rädsla för att 1) låta som en "sån" kille och 2) bli en "sån" kille. Problemet är att kvinnor är så godtrogna att killar som kör "schyssta killen"-syndromet väldigt ofta får napp.

Nu kommer vi osäkt in på en annan grej jag måste klaga på innan jag skriver mer om inget!

Tjejer som tror att man raggar så fort man är snäll!!!!!! Vilket är typ hälften av dom där tjejerna. För man kan ju inte bara vara snäll av naturen utan man har ju en baktanke. På fester försvinner ju dock de tankarna direkt men då är man ju så jävla irriterad på det tidigare att man inte ens vill vara snäll vän utan bara säger nåt drygt o går o pratar med nån annan.

Men nu mer om inget:

Ja men det där med o "ändra" sin åsikt har man väl gjort när man är riktigt intresserad utav någon. Om det bara är så att det är nån riktigt snygg som man vill lära känna äre ju bara o glida ifrån ämnet så slipper man få en känga dagen efter från kompisarna för att man tofflade.

(Feels like peace, love and understanding :rolleyes: )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill klaga på att jag är så jäkla trög. Fick brev från skatteverket, tydligen hade jag glömt att deklarera. Jag behöver alla pengar jag få nu eftersom jag inte har något jobb. 3000 skulle jag få, men nu kommer de ta bort en tusing som straff för att jag glömde. Har ingen aning om när jag får resten av pengarna. :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill klaga på att jag är så jäkla trög. Fick brev från skatteverket, tydligen hade jag glömt att deklarera. Jag behöver alla pengar jag få nu eftersom jag inte har något jobb. 3000 skulle jag få, men nu kommer de ta bort en tusing som straff för att jag glömde. Har ingen aning om när jag får resten av pengarna. :o

AH men en annan då som inte ens får ut deklarationshandlingar och som inte kan beställa hem men egentligen borde deklarera.. Vad fan gör man då då??? :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har man tjänat under 17000 eller vad det är förra året så behöver man ej deklarera, pengar får man i augusti.

Man behöver inte det?Åååh vad jag ska döda nån! Fick höra att jag hade varit tvungen att få ansöka om nåt för att slippa deklarera.. Fast o andra sidan äre ju inte mycket o deklarera.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man behöver inte det?Åååh vad jag ska döda nån! Fick höra att jag hade varit tvungen att få ansöka om nåt för att slippa deklarera.. Fast o andra sidan äre ju inte mycket o deklarera.

Jag gick in på skatteverkets hemsida och loggade in med bankID, där kunde man deklarera.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Danskar som försöker betala med danska mynt istället för svenska med motiveringen att jag tjänar på det.

Det gör du ju iofs, rätt bra till och med.

Huggormar, vilket as är det som kommit på detta förbenade kräldjur? En av de tusen som bor i vår skog har antagligen bitit min katt i tassen. Jag tycker det var fruktansvärt onödigt och kommer spendera minst 10 minuter av mitt liv för att leta upp kräket så jag kan tvinga den att be om ursäkt. Kattjäveln kan ju knappt gå längre.

Redigerad av Zack
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste bara hoppa in i er diskution. (Plaisir & P-C)

Jag känner igen det där med att tjejer aldrig förstår hur killar egentligen är.

Det var som igår när en tjej hade vart på fest med 3 andra killar och en stog och beställde dricka till henne.

Och då sa jag att han bara försökte få henne i säng, för hon drack gratis på helakvällen och killar kan fan inte vara så snälla.

Han måste haft annat i tankarna som står och beställer åt en tjej hela kvällen.

Men hon blev sur och irriterad på mig.

Hon och jag har haft väldigt mycket djup prat och hon har kommit till mig när hon mått dåligt när killar har bara stuckit efter och sånna där saker.

Hon borde ju förstå nu.

Sen en annan sak jag verkligen stör mig på.

Varför får alla idiotiska svin tjejer så lätt?

Jag har vart en bra kille hela mitt liv och har till och med inte haft sex på ett år nu för att spara mig till en bra tjej. (one night stands är inte min sak).

Men det ger ju fan ingenting? :S

Istället går tjejer efter dom här killarna som kallar dom horor och har typ haft sex med halva stockholm.

Vad är dealen med det?

Tjejer är korkade varelser som inte vet vad dom vill ha. Sen kommer dom till mig "the nice one" och gnäller på mina axlar.

Har hört från många tjejer "du är typ den bästa killen jag känner"

Men vafan, varför inte sattsa på en sån som mig då istället för att gå efter idioter som behandlar dig som en påse hundskit?

Haha fattar inte :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kuken också att jag har fått samma glappfel i min iPhone som jag hade i min iPod förut. :naughty:

Dock verkar det fortfarande vara fantastipriser på blocket även för 2G-iPhones, så det kan bli att sälja den defekt för en duktig slant och sedan köpa en 3G. Ackackack...

Tur att jag lagade den gamla iPoden med reservdel (vilket lär vara 42 gånger svårare på iPhone), annars hade jag varit utan portabel musik.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor