Jump to content

Klagomuren

darkjak
 Share

Recommended Posts

Kolla torsdag i Stockholm. Har jag studenten på torsdag? Ja.

http://vader.aftonbladet.se/Stockholm/

DET HAR VARIT DEATH VALLEY-VARMT HUR LÄNGE SOM HELST NU.

Haha! Tog ett tag för mig att förstå vad Darth Vader hade med din student att göra :mellow:

Eller ja, ungefär den korta stunden det tog för sidan att laddas. But still, it somehow made me happy :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När du inte får skolmat längre kommer du inse hur fantastisk den faktiskt var. Förstå hur skönt det är att slippa laga eller lägga pengar på lunch varje dag, dessutom får du oftast äta hur mycket du vill. Jag saknar skolmaten nå enormt.

Kan du inte gå till Kunskapsskolan eller Ebersteinska då? Jag funderar på att fortsätta gå till Eber när jag börjar högskolan. Det är några högskolestudenter som går till Eber och mattanterna har ingen koll på vilka som ska äta eller inte äta. I värsta fall kan väl jag skylla på att det gick dåligt i trean och att jag fick gå om. :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan du inte gå till Kunskapsskolan eller Ebersteinska då? Jag funderar på att fortsätta gå till Eber när jag börjar högskolan. Det är några högskolestudenter som går till Eber och mattanterna har ingen koll på vilka som ska äta eller inte äta. I värsta fall kan väl jag skylla på att det gick dåligt i trean och att jag fick gå om. :D

OBJECTION!

Korruption!! Utnyttjande av offentliga medel!! mad0260_1046272_5.gif

Skämmes tamefan! rant_835417_0.gif

---

Stör mig på "Haj! Ajm Jonathan from Spotify.." och på folk som tycker att Fallout 3 är jetebra trots att de inte har spelat 1+2.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det där är ju helt vansinnigt.

Vad tänker du med?

Till exempel, måste man ha sett King Kong (1933) för att tycka att King Kong (2005) är bra?

Måste och måste.. Jag tycker att det är väldigt bra om man gör det. Bedömningen förvrängs och blir mindre värd om man inte har rätt bakgrundserfarenheter och ett brett perspektiv. Och ja, det samma gäller King Kong-filmerna. Filmen från 1933 hör till mina favoritfilmer, medan jag tycker att filmen från 2005 är sådär. Självfallet påverkas min bedömning av 1933-filmen, vilket är bra.

Skippa attityden btw.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu kommer en ny, fin klagolista från mig, jag klagar nu på...

...Att The Stone Roses debutskiva kostar 150 spänn på både CDON och Gina, och 230 på Bengans.

Turns into stone??

89 spänn ca hos leverantören. Lägg sen till frakt och dylikt och jag känner ägaren till en butik som säljer den för 119. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor