GiZmo Skrivet 26 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2009 (redigerad) Stör mig på folk som skryter om sina kraftfulla datorer eller om hastigheten på sina internetlinor. Värsta sorten är de som skriver in sin dators specs i forumsignaturer och liknande. Usch! What? Redigerad 26 maj, 2009 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 26 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2009 What? haha, fniss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 26 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2009 What? Old. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2009 Old. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 26 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2009 Folk som låter sina hundar bajsa inne i stan eller ja var som egentligen utan att ta upp bajset, USCH. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 26 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2009 När allt händer samma vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2009 Alla som har lösenord till sin bdb och alla de bdb's som man är tvungen att logga in på sin egen för att kunna se bilderna. Fy helvete vad frustrerande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 26 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2009 Folk som kommenterar på min helt öppna bdb som sedan har gästlösen.. dö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2009 Löpsedlar som tjatar om hur man går ner i vikt snabbt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 26 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2009 http://img43.imageshack.us/img43/5223/lajdog.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 26 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2009 Advice dog slutade vara rolig för ett par månader sedan. Old. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2009 Advice dog slutade vara rolig för ett par månader sedan. Old. Säger han med Boxxy i både avatar och signatur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 26 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2009 All det här jävla spammet om att msn ska börja kosta. IT'S KILLING ME, LITERALLY! D= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2009 Alla som har lösenord till sin bdb och alla de bdb's som man är tvungen att logga in på sin egen för att kunna se bilderna. Fy helvete vad frustrerande. Man vill ju inte ha en stalkande Kicken på sin bdb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 26 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2009 Advice dog slutade vara rolig för ett par månader sedan. Old. Det är inte en advicedog, dumfan. Det är en advicegizmo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 27 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2009 Säger han med Boxxy i både avatar och signatur. Boxxy =/= Advicedog. Boxxy är en perfekt kreatur. Advicedog är old. Det är inte en advicedog, dumfan. Det är en advicegizmo. Nej, bara nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2009 Att skjuta upp skrivandet av en artikel så långt att man blir tvungen att sitta hemma och skriva en fredagskväll är inte okej. Därför vill jag klaga på mig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 1 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2009 Nu kommer en ny, fin klagolista från mig, jag klagar nu på... ...myggor. Blev myggbiten på ögonlocket igår när jag cyklade hem från en kompis (tappade även stänkskyddet på vägen)- ...Hemkunskaplärarens straffmetod, att man får gå ut och vänta tills genomgången är klar ifall man pratar under den. Varken hon eller jag tjänar på det då jag sen måste fråga henne vad vi ska göra. + Att det borde vara tillåtet att få anmärka till sin svarthårige (rödhårig från början) kompis att han har blonda ögonbryn. ...En klumpig klasskamrat som råkade ha i diskmedel i vaniljsåsen. ...Att mina badtofflor är så obekväma att jag får skavsår. ...Folk som inte kan redovisa arbeten, utan läser innantill. ...Skolmaten. ...Att The Stone Roses debutskiva kostar 150 spänn på både CDON och Gina, och 230 på Bengans. ...Folk som cyklar går flera i bredd/feta som cyklar går i mitten av en cykelbana så man inte kan komma förbi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 1 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2009 Kolla torsdag i Stockholm. Har jag studenten på torsdag? Ja. http://vader.aftonbladet.se/Stockholm/ DET HAR VARIT DEATH VALLEY-VARMT HUR LÄNGE SOM HELST NU. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2009 Kolla torsdag i Stockholm. Har jag studenten på torsdag? Ja. http://vader.aftonbladet.se/Stockholm/ DET HAR VARIT DEATH VALLEY-VARMT HUR LÄNGE SOM HELST NU.Jag är inte ett dugg förvånad över att det ska spöregna hela dagen och vara 10grader varmt när jag tar studenten. Någon glömde köra upp en näve turpulver i näsan på mig när jag föddes... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts