Troxie Skrivet 21 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2009 SNES > 16 år och fungerar som nytt XBOX > 3 månader och en RROD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 22 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2009 Cyklister som cyklar på bilvägar och Folk som inte blinkar när de ska ut ur rondeller Båda stör mig något enormt. Cyklisterna går ju sällan att köra om när det kommer mötande trafik så då är det bara att ligga där i 15 och krypköra. Ofta finns det ju cykelbanor precid bredvid också De som inte blinkar i rondeller gör alltid att man måste stanna helt i onödan och förlorar flytet helt. Jävla avskum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 22 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2009 Cyklister som cyklar på bilvägar och Folk som inte blinkar när de ska ut ur rondeller Båda stör mig något enormt. Cyklisterna går ju sällan att köra om när det kommer mötande trafik så då är det bara att ligga där i 15 och krypköra. Ofta finns det ju cykelbanor precid bredvid också +1, Stör mig något fruktansvärt på detta, varje dag nu när vädret blivit varmt så händer detta nere i stan och man kommer inte om heller, och så finns det cykelbana/trottoar precis bredvid, kålrotar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 23 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2009 (redigerad) Aftonbladet som alltid indirekt berättar med skitstora bokstäver vem som har blivit utröstad i Robinson. Redigerad 23 maj, 2009 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 24 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2009 Barn som skriker eller ropar på något samma sak om och om igen ute på gården en halvtimma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 24 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2009 Barn som skriker eller ropar på något samma sak om och om igen ute på gården en halvtimma. +++1 När vi bodde precis bredvid ett dagis för ett eller två år sedan, och den där jävla Zlatanlåten var "inne"... Fyfan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 24 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2009 Barn som skriker eller ropar på något samma sak om och om igen ute på gården en halvtimma. Får mig osökt att tänka på massa barn som med jämna mellanrum åker ner för gångvägsbacken utanför mitt fönster med nån rullbräda eller Bobbycar eller vad det är. Låter som en jävla ångvält i alla fall, och alltid ska det skränas och hojtas samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 24 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2009 Folk som inte tål att folk kan se på saker annorlunda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 24 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2009 Jäkla jury som sitter i Musik Direkt. Sjukt fantasilöst att skicka ett band som redan har kammat hem förstapriset två gånger till Bryssel. Ruggigt dåligt. Tvi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 24 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2009 Tycker inte om när folk här på forumet kallar mig Pixi. Pixie ska det vara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 24 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2009 tvåminut+ hollywood trailers.. De är FÖR långa och skapar ingen spänning eller lämnar något åt fantastin. Folk gnällde på MW2-trailers, den var perfekt. Den skapade nyfikenhet. Samma sak om 3 gjorde när de lanserades i sverige. Det vara bara en 3'a och inget mer. Folk blev nyfikna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 25 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2009 Folk som inte tål att folk kan se på saker annorlunda. Usch, ord på det! Jäkla jury som sitter i Musik Direkt. Sjukt fantasilöst att skicka ett band som redan har kammat hem förstapriset två gånger till Bryssel. Ruggigt dåligt. Tvi! Äsch, beklagar verkligen - nu såg jag visserligen inte de andra banden, men fan - jag gillar normalt sett inte post-rock, men Tim, Face Berlin får mig att rysa av en skum blandning av välbehag, vemod och nästan lite ångest. Kör på, final i MD är verkligen något man kan skryta över med gott samvete! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 25 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2009 Äsch, beklagar verkligen - nu såg jag visserligen inte de andra banden, men fan - jag gillar normalt sett inte post-rock, men Tim, Face Berlin får mig att rysa av en skum blandning av välbehag, vemod och nästan lite ångest. Kör på, final i MD är verkligen något man kan skryta över med gott samvete! Var det dem som vann? Jag gick in på deras myspace och gillade verkligen låten de lagt upp. Iaf, som AngryAxel säger, final är INTE dåligt. Ni ska se er själva som vinnare.. FIRA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 25 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2009 Var det dem som vann? Jag gick in på deras myspace och gillade verkligen låten de lagt upp. Iaf, som AngryAxel säger, final är INTE dåligt. Ni ska se er själva som vinnare.. FIRA! Oj, märkte att mitt inlägg vad lite klumpigt formulerat här och var - jag vet inte vilka som vann. Tim, Face Berlin är Felshoes band, och - av hans inlägg att döma - vann inte. "De tre förstapriserna delas av folkmusiktrion Garizim från Stockholm, uppsalabandet Mad Artwork feat. Ale samt halländska rockbandet No Shave November. Berlinpriset delas mellan rockbanden Fristad från Umeå och Långfinger från Göteborg." länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 25 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2009 (redigerad) Oj, märkte att mitt inlägg vad lite klumpigt formulerat här och var - jag vet inte vilka som vann. Tim, Face Berlin är Felshoes band, och - av hans inlägg att döma - vann inte. "De tre förstapriserna delas av folkmusiktrion Garizim från Stockholm, uppsalabandet Mad Artwork feat. Ale samt halländska rockbandet No Shave November. Berlinpriset delas mellan rockbanden Fristad från Umeå och Långfinger från Göteborg." länk Jaha.. oj.. iaf, läste Felshoes inlägg i Vardagssnack och förstår honom nu.. Iaf, jag gillar er! EDit: eller, iaf den låten som ligger på eran Myspace. Redigerad 25 maj, 2009 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 25 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2009 Oj, märkte att mitt inlägg vad lite klumpigt formulerat här och var - jag vet inte vilka som vann. Tim, Face Berlin är Felshoes band, och - av hans inlägg att döma - vann inte. "De tre förstapriserna delas av folkmusiktrion Garizim från Stockholm, uppsalabandet Mad Artwork feat. Ale samt halländska rockbandet No Shave November. Berlinpriset delas mellan rockbanden Fristad från Umeå och Långfinger från Göteborg." länk Yes, snacka om att vi blev avis på Långfinger. Det är dem och Science of Demise som vi umgicks med under hela tävlingen (göteborgsband alla tre), och Science kammade ju hem en spelning på Arvikafestivalen. Sinnes.. Jaha.. oj.. iaf, läste Felshoes inlägg i Vardagssnack och förstår honom nu.. Iaf, jag gillar er! EDit: eller, iaf den låten som ligger på eran Myspace. Tack! Våra andra låtar finns i Egen musik-tråden om du känner dig sugen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2009 Har ni någonsin känt stanken av gammal vattenmelon? Upptäckte en tallrik med några skivor vattenmelon på fönsterbrädan efter flera dagars LANande, inte direkt det mest väldoftande man kan tänka sig. Jag ragear över detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 25 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2009 (redigerad) Cyklister som cyklar på bilvägar och Folk som inte blinkar när de ska ut ur rondeller Båda stör mig något enormt. Cyklisterna går ju sällan att köra om när det kommer mötande trafik så då är det bara att ligga där i 15 och krypköra. Ofta finns det ju cykelbanor precid bredvid också De som inte blinkar i rondeller gör alltid att man måste stanna helt i onödan och förlorar flytet helt. Jävla avskum. +1, Stör mig något fruktansvärt på detta, varje dag nu när vädret blivit varmt så händer detta nere i stan och man kommer inte om heller, och så finns det cykelbana/trottoar precis bredvid, kålrotar! Äsch, ni kan cykla eller promenera ni också. Bilfria städer ftw. :yeS: Förresten ska cyklisterna inte cykla på trottoaren för där ska folk GÅ. Folk som inte tål att folk kan se på saker annorlunda. Ja. Det är en av de sämsta egenskaper en människa kan ha. ---- Stör mig på folk som skryter om sina kraftfulla datorer eller om hastigheten på sina internetlinor. Värsta sorten är de som skriver in sin dators specs i forumsignaturer och liknande. Usch! Redigerad 25 maj, 2009 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 25 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2009 Stör mig på folk som skryter om sina kraftfulla datorer eller om hastigheten på sina internetlinor. Värsta sorten är de som skriver in sin dators specs i forumsignaturer och liknande. Usch!Jag fattar inte vad du snackar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 25 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2009 Jag fattar inte vad du snackar om. http://img7.imageshack.us/img7/4922/donotwantbabycry.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts