Jump to content

Klagomuren

darkjak
 Share

Recommended Posts

Aarghh, jag dansade intimt med en väldigt mysig tjej i helgen och kände för första gången typ någonsin att "det här kommer verkligen gå vägen"... Efter ett tag kom hennes till synes ensamma och uttråkade kompis fram och bara släpade iväg henne, och innan jag visste ordet av stod jag där själv. Cockblocking så det heter duga. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aarghh, jag dansade intimt med en väldigt mysig tjej i helgen och kände för första gången typ någonsin att "det här kommer verkligen gå vägen"... Efter ett tag kom hennes till synes ensamma och uttråkade kompis fram och bara släpade iväg henne, och innan jag visste ordet av stod jag där själv. Cockblocking så det heter duga. :wub:

Du ba, "Bailando, Bailando!" hon ba "Amigos!" och din polare ba, "Adios!" och tog henne.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äh, lite kan du väl förstå henne. Jag vet i alla fall att jag blir lite bitter när mina polare ska ägna hela kvällen till att limma på brudar när vi är ute. Inte så att jag kommer fram och cockblockar sådär men att viska "bros before hoes" brukar göra susen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äh, lite kan du väl förstå henne. Jag vet i alla fall att jag blir lite bitter när mina polare ska ägna hela kvällen till att limma på brudar när vi är ute. Inte så att jag kommer fram och cockblockar sådär men att viska "bros before hoes" brukar göra susen.

Jo, det är klart att jag förstår det... Men vafan, det kändes bara så onödigt. :wub:

När folk ställer in planer (som man för övrigt har peppat inför hela veckan) två timmar innan.

Lite OT, men det får mig att tänka på när en tjejkompis skulle bjuda över sina vänner på middag och i samma stund som hon skulle förbereda maten ringde en av dem och sade att de skulle på en fest istället. Så himla svinigt. :naughty:

Nu vill jag klaga på att man _alltid_ får fläckar på byxorna när man äter choklad vid datorn - det kvittar hur försiktig man är! :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså jag vill verkligen klaga över fågelskit, var precis nere och skulle sätta tvättetid och nu måste jag klaga.

Under varje jäkla träd ligger det stora klickar och trampar man i dom så är det som att trampa i en hundblajja. Vad äter fåglarna nu för tiden?

Nä som jag sa till Sandra för några dagar sen, jag hade älskat fåglar om dom inte kunde bajsa.!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Maud Lindström - Hyllningsvisa till Lesbiskt Sex

"Två bh'ar och två par trosor på mitt golv"

Alltså... två bh'ar och fyra trosor? wtf...

Tycker det är skitkonstigt att det heter ett par, för det är ju som sagt inte två, utan en. Jag anser att anledningen till detta är på grund av att merparten av plagget, i alla fall när det gäller byxor, utgörs av två ben, right?

Hatar alla jävla taxibilar i stan!

Var ca 10 cm från att bli påkörd igår vid hötorget när jag gick över vägen. (Ja det var grönt)

Vissa ska ju inte ha körkort. idioter.

Arbetsskada. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker det är skitkonstigt att det heter ett par, för det är ju som sagt inte två, utan en. Jag anser att anledningen till detta är på grund av att merparten av plagget, i alla fall när det gäller byxor, utgörs av två ben, right?

Det beror på att våra tiders byxor har utvecklats från hosor, dvs en sorts byxa för varje ben.

Jämför t.ex. ordet för byxor på tyska:Hosen, eller på finska:housut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor