Umberto Skrivet 17 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2009 Stör mig på att det finns en marknad för skvallertidningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 Aarghh, jag dansade intimt med en väldigt mysig tjej i helgen och kände för första gången typ någonsin att "det här kommer verkligen gå vägen"... Efter ett tag kom hennes till synes ensamma och uttråkade kompis fram och bara släpade iväg henne, och innan jag visste ordet av stod jag där själv. Cockblocking så det heter duga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 Aarghh, jag dansade intimt med en väldigt mysig tjej i helgen och kände för första gången typ någonsin att "det här kommer verkligen gå vägen"... Efter ett tag kom hennes till synes ensamma och uttråkade kompis fram och bara släpade iväg henne, och innan jag visste ordet av stod jag där själv. Cockblocking så det heter duga. Du ba, "Bailando, Bailando!" hon ba "Amigos!" och din polare ba, "Adios!" och tog henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 Aarghh, jag dansade intimt med en väldigt mysig tjej i helgen och kände för första gången typ någonsin att "det här kommer verkligen gå vägen"... Efter ett tag kom hennes till synes ensamma och uttråkade kompis fram och bara släpade iväg henne, och innan jag visste ordet av stod jag där själv. Cockblocking så det heter duga. Äh, lite kan du väl förstå henne. Jag vet i alla fall att jag blir lite bitter när mina polare ska ägna hela kvällen till att limma på brudar när vi är ute. Inte så att jag kommer fram och cockblockar sådär men att viska "bros before hoes" brukar göra susen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 När folk ställer in planer (som man för övrigt har peppat inför hela veckan) två timmar innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 vill klaga lite på människan. bläh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 Äh, lite kan du väl förstå henne. Jag vet i alla fall att jag blir lite bitter när mina polare ska ägna hela kvällen till att limma på brudar när vi är ute. Inte så att jag kommer fram och cockblockar sådär men att viska "bros before hoes" brukar göra susen. Jo, det är klart att jag förstår det... Men vafan, det kändes bara så onödigt. När folk ställer in planer (som man för övrigt har peppat inför hela veckan) två timmar innan. Lite OT, men det får mig att tänka på när en tjejkompis skulle bjuda över sina vänner på middag och i samma stund som hon skulle förbereda maten ringde en av dem och sade att de skulle på en fest istället. Så himla svinigt. Nu vill jag klaga på att man _alltid_ får fläckar på byxorna när man äter choklad vid datorn - det kvittar hur försiktig man är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 Gaaaaaaaaaaaaaaaaah, varför har det hittills tagit över 3 timmar att uppdatera min iPhone, den är inte ens klar med säkerhetskopieringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 Alltså jag vill verkligen klaga över fågelskit, var precis nere och skulle sätta tvättetid och nu måste jag klaga. Under varje jäkla träd ligger det stora klickar och trampar man i dom så är det som att trampa i en hundblajja. Vad äter fåglarna nu för tiden? Nä som jag sa till Sandra för några dagar sen, jag hade älskat fåglar om dom inte kunde bajsa.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 Nu vill jag klaga på att man _alltid_ får fläckar på byxorna när man äter choklad vid datorn - det kvittar hur försiktig man är! OSTBÅGAR, KAOS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 20 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2009 Min lärare i grafisk kommunikation som är något så äckligt lik Supreme Allah från Oz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2009 Jag avskyr att mitt fjun växer jättefort, men aldrig mer än till en väldigt tafatt moppemustasch. Måste raka mig varje dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 20 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2009 Maud Lindström - Hyllningsvisa till Lesbiskt Sex "Två bh'ar och två par trosor på mitt golv" Alltså... två bh'ar och fyra trosor? wtf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2009 Maud Lindström - Hyllningsvisa till Lesbiskt Sex "Två bh'ar och två par trosor på mitt golv" Alltså... två bh'ar och fyra trosor? wtf... Det heter väl "ett par byxor" till bara en byxa? "Njae, jag tar nog ett annat par (byxor)." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 20 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2009 (redigerad) Det heter väl "ett par byxor" till bara en byxa? "Njae, jag tar nog ett annat par (byxor)." hmm.. du har rätt.. rätt obvious fan.. ajja, skyller på klockan lol Redigerad 20 maj, 2009 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2009 Maud Lindström - Hyllningsvisa till Lesbiskt Sex "Två bh'ar och två par trosor på mitt golv" Alltså... två bh'ar och fyra trosor? wtf... Snacka inte skit om Maud! Hon är mysig att krama. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 21 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2009 När folk ställer in planer (som man för övrigt har peppat inför hela veckan) två timmar innan. Plus fucking one. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 21 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2009 Hatar alla jävla taxibilar i stan! Var ca 10 cm från att bli påkörd igår vid hötorget när jag gick över vägen. (Ja det var grönt) Vissa ska ju inte ha körkort. idioter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 21 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2009 Maud Lindström - Hyllningsvisa till Lesbiskt Sex "Två bh'ar och två par trosor på mitt golv" Alltså... två bh'ar och fyra trosor? wtf... Tycker det är skitkonstigt att det heter ett par, för det är ju som sagt inte två, utan en. Jag anser att anledningen till detta är på grund av att merparten av plagget, i alla fall när det gäller byxor, utgörs av två ben, right? Hatar alla jävla taxibilar i stan! Var ca 10 cm från att bli påkörd igår vid hötorget när jag gick över vägen. (Ja det var grönt) Vissa ska ju inte ha körkort. idioter. Arbetsskada. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 21 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2009 Tycker det är skitkonstigt att det heter ett par, för det är ju som sagt inte två, utan en. Jag anser att anledningen till detta är på grund av att merparten av plagget, i alla fall när det gäller byxor, utgörs av två ben, right? Det beror på att våra tiders byxor har utvecklats från hosor, dvs en sorts byxa för varje ben. Jämför t.ex. ordet för byxor på tyska:Hosen, eller på finska:housut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts