GiZmo Skrivet 14 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2009 (redigerad) ALLA RELIGIÖSA SOM FÖRSÖKER PRACKA PÅ SIN RELIGION PÅ ALLA ANDRA edit: Hatar när sånt här händer, ny sida när relevant info om vad som pågår är på förra. Redigerad 14 maj, 2009 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2009 Tjocka WT-mammor med barnvagnar som är ute och går tillsammans i en bred linje. ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2009 Tjocka WT-mammor med barnvagnar som är ute och går tillsammans i en bred linje. ... Usch, jag tycker synd om barnen som måste växa upp på ett sådant sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 14 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2009 Att svenskan ska förnyas och lägga in ord som keff, guzz, jihad och svenne. Vart fan är sverige påväg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2009 Att svenskan ska förnyas och lägga in ord som keff, guzz, jihad och svenne. Vart fan är sverige påväg? Hahahahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 14 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2009 Jag ogillar folk med stort självförtroende och verkligen visar det, fatta mig inte fel självförtroende är mayor och bra sjukt viktigt att ha. Men att verkligen bete sig som man är något är bara avskyvärt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 14 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2009 Att svenskan ska förnyas och lägga in ord som keff, guzz, jihad och svenne. Vart fan är sverige påväg? Ja, fy fan för låneord, de bara urholkar språket! Och det nya ordet "svenne", usch alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2009 Uhh.. "svenne" får mig bara att tänka på låten "Svennebanan". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2009 Uhh.. "svenne" får mig bara att tänka på låten "Svennebanan". så dålig att den är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 14 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2009 Jag gillar svennebanan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 14 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2009 edit: en vän försöker få sin lillebror att tro att sex är farligt bara för hon inte vill att han ska ha sex. blir så jävla sur grabben är 13 år och hade kondomer på sitt rum och hon freakar ut som fan och bah OMG HA INTE SEX ;_; D: Ptja. Sex kan vara farligt. I synnerhet om man är 13 och dum i huvudet. "One nation under god" - ? Usch, ja. Separation of church and state?? Tjocka WT-mammor med barnvagnar som är ute och går tillsammans i en bred linje. ... Aye. True. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2009 Ptja. Sex kan vara farligt. I synnerhet om man är 13 och dum i huvudet. Han hade ju kondomer så helt korkad är han ju inte inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 15 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2009 "Taylor Swift, USA's största genombrott" Alla som använder Spotify vet vad jag pratar om... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 16 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2009 MIKAEL VIKFORS OCH CAROLINE UGGLAS KAN SUGA MIN SNOPP. HÅLL KÄFTEN I 2 MINUTER PLZ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 16 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2009 MIKAEL RICKFORS OCH CAROLINE UGGLAS KAN SUGA MIN SNOPP. HÅLL KÄFTEN I 2 MINUTER PLZ. Fix'd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 16 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2009 Fix'd Det där gör inte honom mindre irriterande. Om något, mer för att efternamnet låter helt förjävligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2009 Jag skulle vilja klaga över remaken eller covern, eller vad fan man ska kalla det, till You Spin Me Round. Det är hemskt och jag känner för att döda alla som lyssnar på den. Usch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 16 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2009 Jag skulle vilja klaga över remaken eller covern, eller vad fan man ska kalla det, till You Spin Me Round. Det är hemskt och jag känner för att döda alla som lyssnar på den. Usch. Den låten förknippar jag bara med meatspin och när små barn springeromkring och nynnar på covern så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 17 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2009 Jag skulle vilja klaga över remaken eller covern, eller vad fan man ska kalla det, till You Spin Me Round. Det är hemskt och jag känner för att döda alla som lyssnar på den. Usch. +1 så irriterande att höra den minst 2 gånger per dag när man är i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 17 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2009 Körde samp idag, tog en bil och körde iväg vid den där stora bron i SF, sen kommer det en fuskare och kör in i mig i typ 2000000000 km/h vilket resulterar i att jag flyger rakt upp i luften och blir bannad pga airhack. Jävla idioter till admins. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts