Jump to content

Klagomuren

darkjak
 Share

Recommended Posts

I feel you Kebabs!

Jag stör mig något fruktansvärt på reklamer som är riktigt dåliga och riktigt tråkiga. I USA verkar de ha fattat att för att folk inte ska slå sönder TV:n under alla deras reklamavbrott måste reklamerna vara lika intressanta som programmen man tittar på.

Här i Sverige ser vi hellre att man somnar eller byter kanal under reklampauserna..

Morons!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hatar när man känner sig risig i magen och verkligen försöker skita men ingen händeR!! :ph34r::(

Och hatar hur nästan alla tycker att nykterister är tråkiga och ointressanta. :>

edit: en vän försöker få sin lillebror att tro att sex är farligt bara för hon inte vill att han ska ha sex. blir så jävla sur grabben är 13 år och hade kondomer på sitt rum och hon freakar ut som fan och bah OMG HA INTE SEX ;_; D:

JÄVLA IDIOT.

dubbelpost? kanske iaf, vill bara skrika ut mitt vrede. JAG HATAR ALLA SOM ÄR KRISTNA OCH FÖRSÖKER PRACKA PÅ ALLA ANDRA SIN RELIGON FAN VAD HÄMSKT DET ÄR!

Redigerad av Nik.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns 4 st platser på en en "sektion" i pendeltåget (dem som är högre än dem andra platserna). Man sitter två pers mittemot två pers när det är mycket folk. Jag förstår inte varför vissa mäniskor ska insistera på att sätta sig precis framför eller brevid en själv. Seriöst varför gör man det. Jag absolut hatar när man sitter själv på en sån där 4-stolars sektion och någon sätter sig brevid en själv eller framför en.

Varför har egentligen pendeltågen stolar som är vinklade framåt och bakåt? vad är meningen.

"God bless America". :>

"One nation under god" - ?

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns 4 st platser på en en "sektion" i pendeltåget (dem som är högre än dem andra platserna). Man sitter två pers mittemot två pers när det är mycket folk. Jag förstår inte varför vissa mäniskor ska insistera på att sätta sig precis framför eller brevid en själv. Seriöst varför gör man det. Jag absolut hatar när man sitter själv på en sån där 4-stolars sektion och någon sätter sig brevid en själv eller framför en.

Varför har egentligen pendeltågen stolar som är vinklade framåt och bakåt? vad är meningen.

Vissa tycker det är obehagligt, eller till och med mår illa av, att åka i 'fel' riktning. Varför tycker du det är så jobbigt att hå någon framför/bredvid dig?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill klaga på att...

...Folk lyssnar på Green Day och tycker att plagiatet Boulevard of Broken Dreams är en bra låt.

...Man får liiiiiiite för lite bokstäver att skriva med i Twitter.

...Skolan, har en lektion till att jobba med dialekter innan vi ska ha redovisning på svenskan, vi har kommit halvvägs, och med det är vi längst fram av alla grupper. Och att jag har tyskaprov v.22. Och matteprov. Och att min bildlärare fortfarande är dum i huvvet. Och att vi missar alla musiklektioner. Imorgon för att se när några sätter upp Grease.

...Alla som går i bredd på cykelbana, eller cyklar långsamt i bredd på cykelbana. Eller bara står och täcker hela cykelbanan.

...Det finns för många störande idioter i skolan.

...Man måste respektera religioner.

...Folkpartiet kallar sig liberaler.

...Centern har sån sjuk dubbelmoral, först röstar dom ja till FRA-lagen, och sedan säger att man ska få skadestånd om den personliga integriteten blir kränkt.

...Folk fortfarande tror på religioner.

...Alla tycker att 9/11 är jättejättejättesorgligt.

...Jag sitter och klagar på ett internetforum.

Tack o hej!

Redigerad av Frusciante
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"One nation under god" - ?

Var ska de sitta då? Om tåget är överfullt och det finns en plats kvar, och den platsen råkar vara framför/brevid dig, ska inte de få ta den platsen då eller? De kan väl inte hjälpa att du inte tycker om att ha dem där?

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor