Umberto Skrivet 13 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2009 "God bless America". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2009 Kvinnors kroppscyklar. Kvinnor är orationella varseler to begin with men under PMS och mens då jäklar. Det värsta är att kvinnor ofta adapterar varandras cyklar så nu har väldigt många av mina kvinnliga mens samtidigt. https://static.flashback.info/img/smilies2/sad44.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2009 Jag vill klaga på att folk verkar tro att jag är asexuell bara för att jag är pryd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 14 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2009 Jag vill klaga på att folk verkar tro att jag är asexuell bara för att jag är pryd! Bli påkommen med att porrsurfa i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 14 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2009 I feel you Kebabs! Jag stör mig något fruktansvärt på reklamer som är riktigt dåliga och riktigt tråkiga. I USA verkar de ha fattat att för att folk inte ska slå sönder TV:n under alla deras reklamavbrott måste reklamerna vara lika intressanta som programmen man tittar på. Här i Sverige ser vi hellre att man somnar eller byter kanal under reklampauserna.. Morons! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 14 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2009 (redigerad) Hatar när man känner sig risig i magen och verkligen försöker skita men ingen händeR!! Och hatar hur nästan alla tycker att nykterister är tråkiga och ointressanta. edit: en vän försöker få sin lillebror att tro att sex är farligt bara för hon inte vill att han ska ha sex. blir så jävla sur grabben är 13 år och hade kondomer på sitt rum och hon freakar ut som fan och bah OMG HA INTE SEX ;_; D: JÄVLA IDIOT. dubbelpost? kanske iaf, vill bara skrika ut mitt vrede. JAG HATAR ALLA SOM ÄR KRISTNA OCH FÖRSÖKER PRACKA PÅ ALLA ANDRA SIN RELIGON FAN VAD HÄMSKT DET ÄR! Redigerad 14 maj, 2009 av Nik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2009 JAG HATAR ALLA SOM ÄR KRISTNA Najs, dags att fly från västvärlden då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 14 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2009 "God bless America". Amen to that! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 14 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2009 dubbelpost? kanske iaf, vill bara skrika ut mitt vrede. JAG HATAR ALLA SOM ÄR KRISTNA OCH FÖRSÖKER PRACKA PÅ ALLA ANDRA SIN RELIGON FAN VAD HÄMSKT DET ÄR! Najs, dags att fly från västvärlden då. Citera allting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 14 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2009 Najs, dags att fly från västvärlden då. Citera allting. Äh, det va ganska kul faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 14 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2009 Citera allting. Det bästa vore egentligen om han sagt "...ALLA KRISTNA SOM FÖRSÖKER PRACKA PÅ SIN RELIGION PÅ ALLA ANDRA". Imo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2009 Najs, dags att fly från västvärlden då. Då skulle nog börja han hata alla muslimer, buddhister, hinduister etc etc som försöker konvertera honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 14 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2009 (redigerad) Det finns 4 st platser på en en "sektion" i pendeltåget (dem som är högre än dem andra platserna). Man sitter två pers mittemot två pers när det är mycket folk. Jag förstår inte varför vissa mäniskor ska insistera på att sätta sig precis framför eller brevid en själv. Seriöst varför gör man det. Jag absolut hatar när man sitter själv på en sån där 4-stolars sektion och någon sätter sig brevid en själv eller framför en. Varför har egentligen pendeltågen stolar som är vinklade framåt och bakåt? vad är meningen. "God bless America". "One nation under god" - ? Redigerad 14 maj, 2009 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 14 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2009 Det finns 4 st platser på en en "sektion" i pendeltåget (dem som är högre än dem andra platserna). Man sitter två pers mittemot två pers när det är mycket folk. Jag förstår inte varför vissa mäniskor ska insistera på att sätta sig precis framför eller brevid en själv. Seriöst varför gör man det. Jag absolut hatar när man sitter själv på en sån där 4-stolars sektion och någon sätter sig brevid en själv eller framför en. Varför har egentligen pendeltågen stolar som är vinklade framåt och bakåt? vad är meningen. Vissa tycker det är obehagligt, eller till och med mår illa av, att åka i 'fel' riktning. Varför tycker du det är så jobbigt att hå någon framför/bredvid dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 14 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2009 Vissa tycker det är obehagligt, eller till och med mår illa av, att åka i 'fel' riktning. Varför tycker du det är så jobbigt att hå någon framför/bredvid dig? Jag tycker dem med flit tränger in på min space kanske, jag vene. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 14 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2009 (redigerad) Jag vill klaga på att... ...Folk lyssnar på Green Day och tycker att plagiatet Boulevard of Broken Dreams är en bra låt. ...Man får liiiiiiite för lite bokstäver att skriva med i Twitter. ...Skolan, har en lektion till att jobba med dialekter innan vi ska ha redovisning på svenskan, vi har kommit halvvägs, och med det är vi längst fram av alla grupper. Och att jag har tyskaprov v.22. Och matteprov. Och att min bildlärare fortfarande är dum i huvvet. Och att vi missar alla musiklektioner. Imorgon för att se när några sätter upp Grease. ...Alla som går i bredd på cykelbana, eller cyklar långsamt i bredd på cykelbana. Eller bara står och täcker hela cykelbanan. ...Det finns för många störande idioter i skolan. ...Man måste respektera religioner. ...Folkpartiet kallar sig liberaler. ...Centern har sån sjuk dubbelmoral, först röstar dom ja till FRA-lagen, och sedan säger att man ska få skadestånd om den personliga integriteten blir kränkt. ...Folk fortfarande tror på religioner. ...Alla tycker att 9/11 är jättejättejättesorgligt. ...Jag sitter och klagar på ett internetforum. Tack o hej! Redigerad 14 maj, 2009 av Frusciante Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 14 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2009 ...Alla som går i bredd på cykelbana, Södra Promenaden i Norrköping, lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2009 (redigerad) Det finns 4 st platser på en en "sektion" i pendeltåget (dem som är högre än dem andra platserna). Man sitter två pers mittemot två pers när det är mycket folk. Jag förstår inte varför vissa mäniskor ska insistera på att sätta sig precis framför eller brevid en själv. Seriöst varför gör man det. Jag absolut hatar när man sitter själv på en sån där 4-stolars sektion och någon sätter sig brevid en själv eller framför en. Varför har egentligen pendeltågen stolar som är vinklade framåt och bakåt? vad är meningen. "One nation under god" - ? Var ska de sitta då? Om tåget är överfullt och det finns en plats kvar, och den platsen råkar vara framför/brevid dig, ska inte de få ta den platsen då eller? De kan väl inte hjälpa att du inte tycker om att ha dem där? Redigerad 14 maj, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 14 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2009 Var ska de sitta då? Om tåget är överfullt och det finns en plats kvar, och den platsen råkar vara framför/brevid dig, ska inte de få ta den platsen då eller? De kan väl inte hjälpa att du inte tycker om att ha dem där? Läs om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2009 (redigerad) Citera allting. [...]om han sagt "...ALLA KRISTNA SOM FÖRSÖKER PRACKA PÅ SIN RELIGION PÅ ALLA ANDRA". ...hade jag inte ens behövt citera något. Redigerad 14 maj, 2009 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts