Jump to content

Klagomuren

darkjak
 Share

Recommended Posts

• 3 weeks later...

Klagar på mjölkpaket där ena sidan tryckts in, så att de blir svårare att hålla. Likaså mjölkpaket där någon varit oförsiktig med att riva av flärpen, så att den blivit ojämnt avriven, och man 'spiller' mjölk när man försöker hälla. Sånt kan verkligen förstöra en frukost! Smörbluppar i marmeladen också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klagar på mjölkpaket där ena sidan tryckts in, så att de blir svårare att hålla. Likaså mjölkpaket där någon varit oförsiktig med att riva av flärpen, så att den blivit ojämnt avriven, och man 'spiller' mjölk när man försöker hälla. Sånt kan verkligen förstöra en frukost! Smörbluppar i marmeladen också.

Usch... Det är nästan lika hemskt som när det är smör i leverpastejen! :rolleyes:

...eller smultor i smörpaketer! :)

...eller när någon ställt in brödrosten på för låg styrka så att mackorna knappt får brun yta! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fucking jävla pensionärs-golfare

Kommer från alla håll samtidigt i stora klungor, ställer sig inte i kö utan i en stor hög och beställer allihoppa samtidigt.

Inte fan kan jag ha buffert att fixxa korv o kaffe till 15-20 pers samtidigt när det brukar komma så många på en timme >_>

Tvungen att rita en liten skiss på hur dom jävlarna kom. Dom ska egentligen gå enligt den gröna linjen och bara besöka kiosken en gång, men dom kom som den röda, alla på en gång.. Sen stannade dom och pratade som jävla höns så att dom golfare som kom efter dom fick stanna upp och beställa också

fucking kaos, nära på att slänga igen luckan på dom och be dom dra åt helvete

Redigerad av GiZmo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

just nu är jag innerligt förbannad på min flickvän som tror hon är bättre än mig! hon ska hålla på att trycka ner i halsen på mig att hon är så mycket populärare och att hon har fler kompisar i skolan än vad jag har, blir så förbannat trött på det :rolleyes:

Dumpa slynan då!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

just nu är jag innerligt förbannad på min flickvän som tror hon är bättre än mig! hon ska hålla på att trycka ner i halsen på mig att hon är så mycket populärare och att hon har fler kompisar i skolan än vad jag har, blir så förbannat trött på det :rolleyes:

Varför vill du ha henne? ;)

Pollen. Sjukt ovärt.

Ord!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor