FerkurZ Skrivet 8 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2009 Jag ogillar folk som inte kan säga ifrån. speciellt till små snorbarn med fula morsor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 28 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2009 Klagar på mjölkpaket där ena sidan tryckts in, så att de blir svårare att hålla. Likaså mjölkpaket där någon varit oförsiktig med att riva av flärpen, så att den blivit ojämnt avriven, och man 'spiller' mjölk när man försöker hälla. Sånt kan verkligen förstöra en frukost! Smörbluppar i marmeladen också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 28 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2009 Klagar på mjölkpaket där ena sidan tryckts in, så att de blir svårare att hålla. Likaså mjölkpaket där någon varit oförsiktig med att riva av flärpen, så att den blivit ojämnt avriven, och man 'spiller' mjölk när man försöker hälla. Sånt kan verkligen förstöra en frukost! Smörbluppar i marmeladen också. Usch... Det är nästan lika hemskt som när det är smör i leverpastejen! ...eller smultor i smörpaketer! ...eller när någon ställt in brödrosten på för låg styrka så att mackorna knappt får brun yta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 28 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2009 (redigerad) Fucking jävla pensionärs-golfare Kommer från alla håll samtidigt i stora klungor, ställer sig inte i kö utan i en stor hög och beställer allihoppa samtidigt. Inte fan kan jag ha buffert att fixxa korv o kaffe till 15-20 pers samtidigt när det brukar komma så många på en timme >_> Tvungen att rita en liten skiss på hur dom jävlarna kom. Dom ska egentligen gå enligt den gröna linjen och bara besöka kiosken en gång, men dom kom som den röda, alla på en gång.. Sen stannade dom och pratade som jävla höns så att dom golfare som kom efter dom fick stanna upp och beställa också fucking kaos, nära på att slänga igen luckan på dom och be dom dra åt helvete http://upl.gizgiz.nu/files/cp.JPG Redigerad 28 april, 2009 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knurra Skrivet 28 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2009 just nu är jag innerligt förbannad på min flickvän som tror hon är bättre än mig! hon ska hålla på att trycka ner i halsen på mig att hon är så mycket populärare och att hon har fler kompisar i skolan än vad jag har, blir så förbannat trött på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2009 just nu är jag innerligt förbannad på min flickvän som tror hon är bättre än mig! hon ska hålla på att trycka ner i halsen på mig att hon är så mycket populärare och att hon har fler kompisar i skolan än vad jag har, blir så förbannat trött på det Dumpa slynan då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 28 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2009 Säsong 1 på scrubs är lite utjatat. Hur många gånger ska sexan visa skiten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2009 Säsong 1 på scrubs är lite utjatat. Hur många gånger ska sexan visa skiten? Varför följer dom inte allting i kronologisk ordning istället för att hoppa fram och tillbaka mellan avsnitt och serier HELA jävla tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 29 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 Pollen. Sjukt ovärt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 29 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 Pollen. Sjukt ovärt. Läste "polisen" först och såg fram emot en saftig historia bakom det hela. Well, jag klagar på Spicy Cow som inte har fler bord att boka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 just nu är jag innerligt förbannad på min flickvän som tror hon är bättre än mig! hon ska hålla på att trycka ner i halsen på mig att hon är så mycket populärare och att hon har fler kompisar i skolan än vad jag har, blir så förbannat trött på det Varför vill du ha henne? Pollen. Sjukt ovärt. Ord! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 29 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 Läste "polisen" först och såg fram emot en saftig historia bakom det hela. Själv gick jag till förstasidan för att se vad det var för poll han snackade om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knurra Skrivet 29 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 Dumpa slynan då! Nee, är kär i henne Ge mig en öl! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 Nee, är kär i henne Säg till henne? Du kan ju inte bara ta skit som en toffel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 Nee, är kär i henne Ge mig en öl! Tss, toffel. Ta inte skit från henne för jag kan ge mig fan på att hon inte skulle ta skit från dig. Säg ifrån och var en man för tusan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 Själv gick jag till förstasidan för att se vad det var för poll han snackade om. Haha! Jag med! Eller, jag satt jättelänge och undrade vilken av alla polls han syftade på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 30 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2009 Morsan o syrran sitter i köket (mitt rum är intill köket, tunna väggar) och pratar som fan om massa skit så att jag vaknar och inte kan somna om, när jag väl har gett upp och stiger upp så går dom... Vaknade vid 7.. guuuh >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 4 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2009 No!! Nein!!! Nej!!! Niet!!! Varför stänga The Non-Swedish Thread??? Den var ju jätterolig!! Vaddå "den har ingen mening"?? Man kunde ju öva upp sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2009 No!! Nein!!! Nej!!! Niet!!! Varför stänga The Non-Swedish Thread??? Den var ju jätterolig!! Vaddå "den har ingen mening"?? Man kunde ju öva upp sig! Öva upp sig på att kopiera och klistra text i google translate? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 5 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2009 Jag stör mig på folk som pratar i telefon på bussen och verkligen måste prata så det hörs i hela bussen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts